Help, welke reciever moet ik hebben?

Started by Sven, January 12, 2003, 16:29:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sven

Hallo,

Ik ben van plan om een schotel met reciever aan te schaffen. Alleen er is zoveel keuze dat ik niet meer weet wat ik kopen moet. Hij moet aan onderstaande eisen voldoen:

Moet stabiel wezen.
Er moet een HD in kunnen (hoeft er standaard niet in te zitten).
Ik wil graag andere zenders kunnen kijken terwijl ik opneem.
Hij moet aangesloten kunnen worden op mijn 5.1 versterker (optisch, liefst met DD).
Liever niet duurder dan 500 Euro.

Kan iemand mij eentje aanbevelen die aan deze eisen voldoet?

Gr.

SVen.

DB628

Met deze wensen is er maar 1, maar die is iets duurder. Topfield met 40 GB HD en 2 tuners. Rond de 700 Euro.

Sven

Hoi,

Inmiddels had ik deze ook al in de gaten gekregen. Ik heb hem zien staan voor 599 Euro. Kan iemand mij zijn ervaringen met de TopField 4000pvr vertellen?

Sven.

Banditos

Hoi, Sven
Kijk ff op //www.sat4all.com daar staat van alles over deze topfield let er wel op dat je bij de topfield een cam (waar je je kaart in stopt) bij moet kopen.
Groeten Banditos.

DB628


Sven

599 Euro bij:

www.benni.nl
www.schoteltechniek.nl


Kan ik elke cam kopen of moet dit van een bepaald type zijn?

Gr.

anditos

Hoi  Sven,

Op je vraag of je iedere cam kan gebruiken , ligt eraan wat je allemaal wil zien .
maar de cam waar je het meeste mee kan ontvangen met de goede KAART is een universele cam. kijk eens op www.marktplaats daar zijn topfields te koop met de goede cam voor 640,00 euro.
Voor verdere info kun je toch het beste bij sat4all kijken ook voor de cam en kaartjes ( van veel lezen wordt je wijzer zei vroeger mijn leraar al) Ik heb zelf trouwens ook een topfield en ben er dik tevreden mee.
Groeten Banditos.

Sven

Bedoel je met een universele cam bijvoorbeeld een:

AXAS Module waar je 6 in 1 files op kan zetten?

Groeten.

Plasma1

Hoi Sven,
Jij komt er niet omheen. Je moet een Topfield hebben :D
Nee, zonder grap.
Heb dit apparaat een paar dagen en ben super tevreden over. Had hiervoor een Humax 5400. Sorry Humax gemeente, de Topfield heeft volgens 'mijn' ook een stuk mooier beeld maar dat is en blijft persoonlijk, toch?
Deze link moet je eens rustig bekijken: http://www.duwgati.com/NLversie/index.htm.
Hier staat ALLES over CAM's, kaartjes noem maar op.
Ik ga beide testen, en de AXAS en de MM met een 6 in 1 kaartje maar ben ook in het bezit van een orginele C+ kaart.
Kan ook in de AXAS en MM.
Succes met je beslissing.
Groetjes.

Sven

De topfield had ik zelf ook ni gedachten, maar deze week komt er een eXtreme uit met HD. Deze is een beetje goedkoper en heeft een ingebouwde magic module. Ik denk dat ik toch voor de eXtreme ga.

Groeten,

Sven.