Wat is nou het mooiste a/v interieur dat je ooit hebt gezien ?

Started by Fatalfelix, November 14, 2006, 15:25:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robbo

Het lijkt ook wel een 2.35 formaat plasma op het onderste plaatje ;)

Fatalfelix

Quote from: Robbo on November 16, 2006, 21:56:09
Het lijkt ook wel een 2.35 formaat plasma op het onderste plaatje ;)

whaha idd, complimenten voor de ontwerper want ik was er bijna ingetrapt :D Dan nu maar opzoek naar echte a/v interieuren  :P
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

VlisChris

Het scherm hangt zo te zien opeens ook een suk lager.
En het is overigens doodzonde van zulke speakers om ze zo onzettend tegen de muur te zetten.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Grindtegel

Geld voor een mooie tegelvloer zal ook wel op zijn geweest, wit,klein en vierkant... lijkt me meer iets voor in een ranzige friettent  :-X
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

LittleNinja

Quote from: Grindtegel on November 20, 2006, 15:44:13
Geld voor een mooie tegelvloer zal ook wel op zijn geweest, wit,klein en vierkant... lijkt me meer iets voor in een ranzige friettent  :-X

Jij geeft de voorkeur aan grindtegels?  :-X
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

Quote from: Felixdi on November 16, 2006, 15:51:12
Denk dat deze foto's uit de Rotel gids ook wel thuishoren in dit topic onder het moto "Less Is More" O0





vooral dat bovenste plaatje vanaf het balkon 8)

hmm beetje erg fotoshop. kijk es naar bijv dus die eerder genoemde speaker, maar ook de verhoudingen en plaatsing van de tv.

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Fatalfelix

Quote from: Grindtegel on November 20, 2006, 15:44:13
Geld voor een mooie tegelvloer zal ook wel op zijn geweest, wit,klein en vierkant... lijkt me meer iets voor in een ranzige friettent  :-X

jij houd dus zegmaar meer van zoiets  ;D





wel jammer dat er geen stereo in staat
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Fatalfelix

Quote from: LittleNinja on November 20, 2006, 18:03:31
Past dus lekker in het topic....  ;)  ;D
niet echt idd, mischien moet ik hem wat photoshoppen :P  ;) Maargoed ik zie ook geen andere mensen die wat moois posten dus een paar plaatjes om de boel weer wat op te vrolijken kunnen vast geen kwaad  ;D
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough


El Penumbra

Smaken verschillen, dit vind ik echt helemaal niks.  ;)

Veel te vol en bijzonder lelijke banken.

Grindtegel

Quote from: Felixdi on November 20, 2006, 17:52:51
jij houd dus zegmaar meer van zoiets  ;D





wel jammer dat er geen stereo in staat

Ook niet echt maar het komt wel veel meer in de buurt van mijn smaak. Tegels/marmer etc op de vloer vind ik zo kil. Ik hou wat meer van hout op de vloer (zoals in een ranzig cafe  ;) )
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Integra

On rare occasions, technology produces something close to perfection!

bmateijsen

Quote from: Durk on November 15, 2006, 18:11:43
gerestylde huiskamer van Bjorn zou ik mee kunnen leven.. Lekkere ruime opstelling, toch warme uitstraling, mooie rechthoekige, redelijk afgeschermde kamer me een centrale plaats voor de hifi..

Thanks!
Ik zal wel eens opruimen en er een foto van maken ;).

yorkie13

deze opstelling was ook wel prima, alleen de b&W voor muziek iets minder voor muziek
maar de voorzetwand is wel een hele mooie optie om kabels weg te werken en om gelijk een iets aan de acoustiek te doen

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

astrobart

ha, je ziet meteen wat de hobby van deze meneer of mevrouw is ;D

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

lampie1979

Schaken als in schaken of SCHAKEN als in SCHAKEN (man-vrouw) ;) hmmmm, makes me wonder...  >:D
|Onkyo TX-NR905B| |Monitor Audio GR60/20| |MC Systems| |Behringer FBD1124P| |SVS PC-Ultra| |QED 25th Anniversary| |Hitachi PJ-TX300| |Projecta 2m| |Xbox-360 incl stuur| |HTPC C2D| |5TB fileserver| |Hoepel 2.3a|

oud_account_1

Ik vind Jowi's interieur erg geslaagd. Helaas heeft 'ie de foto's weggehaald.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

oud_account_1

cool, dus als antidiefstal maatregel eerst alles weghalen, en later bij de showcase zetten ;D
Quote from: Rielplayer on December 12, 2006, 17:25:46
;D


Mooi hoor, nu alleen nog even de keuken, tv en barco wegsjoppen :)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values