Wat is nou het mooiste a/v interieur dat je ooit hebt gezien ?

Started by Fatalfelix, November 14, 2006, 15:25:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WubboZ

Quote from: mikeske on November 15, 2006, 19:30:11
Die B&O ruimte is echt wel  :o :o :o
Die BeoLab 5 speakers op zich zijn al ziek, zeker als je er 4 in zo'n betrekkelijk kleine ruimte zet. Ze leveren 2500 Watt per stuk (2,5kW :o), en dat dan 4x! Dat is 10 kWatt :-X
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

LittleNinja

Quote from: WubboZ on November 16, 2006, 12:29:17
Die BeoLab 5 speakers op zich zijn al ziek, zeker als je er 4 in zo'n betrekkelijk kleine ruimte zet. Ze leveren 2500 Watt per stuk (2,5kW :o), en dat dan 4x! Dat is 10 kWatt :-X

En nog wil ik ze niet hebben.....  :-X  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Sk

Quote from: LittleNinja on November 16, 2006, 12:40:56
En nog wil ik ze niet hebben.....  :-X  ;D

Ik heb ze een keer mogen horen ik vond het best appart. Ik kreeg het gevoel alsof ik zweefde  :D
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

LittleNinja

Quote from: Sk on November 16, 2006, 12:44:09
Ik heb ze een keer mogen horen ik vond het best appart. Ik kreeg het gevoel alsof ik zweefde  :D

Werd je niet gewoon duizelig omdat je te lang naar die dingen zat te staren....?

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Sk

Quote from: LittleNinja on November 16, 2006, 12:46:36
Werd je niet gewoon duizelig omdat je te lang naar die dingen zat te staren....?



Nee niet duizelig als je je ogen dicht doet zijn die dingen best om aan te zien  ;) Ach ieder zo zijn smaak toch.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

El Penumbra

Quote from: WubboZ on November 16, 2006, 12:29:17
Die BeoLab 5 speakers op zich zijn al ziek, zeker als je er 4 in zo'n betrekkelijk kleine ruimte zet. Ze leveren 2500 Watt per stuk (2,5kW :o), en dat dan 4x! Dat is 10 kWatt :-X

Leuke specs ja, maar daar gaat het niet om. Al presteren deze best leuk.

Fatalfelix

Denk dat deze foto's uit de Rotel gids ook wel thuishoren in dit topic onder het moto "Less Is More" O0





vooral dat bovenste plaatje vanaf het balkon 8)
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

HTR

heel mooi, alleen wel beetje veel glad en hard, is niet zo voro t geluid, moio vloerkleed zou wonderen doen!

OscarTango

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Fatalfelix

Quote from: OscarTango on November 16, 2006, 16:49:07
Hee, waar zijn al de kabels naartoe ?  ::)
ik gok erop dat ze het systeem nog moeten aansluiten  ;D
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

Kjelt

En je moet op de tafel gaan zitten om recht voor het beeld te kunnen zitten en geen stijve nek te krijgen  ;D

HTR

neh dit is moderne kunst, niks geen kabels aansluitn, voor het geluid zit een bose set in t plafond verwerkt, dit is puur show ;)  ;D

LittleNinja

Quote from: OscarTango on November 16, 2006, 16:49:07
Hee, waar zijn al de kabels naartoe ?  ::)

Die zijn pas echt mooi weggewerkt!!! Netjes hoor!! Hoge WAF......  :P

Aparte woning, maar eigenlijk geen hele sfeervolle of bijzondere aankleding. Maar dat is mijn mening. U bent er geheel vrij in om het niet met mij eens te zijn...   :P  :-*  >:D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

jowi

Quote from: Felixdi on November 16, 2006, 15:51:12
Denk dat deze foto's uit de Rotel gids ook wel thuishoren in dit topic onder het moto "Less Is More" O0
Maar less tegels is more sound ;D wat een galmbak zal dat zijn daar zeg :o

garmtz

ja, inderdaad jammer dat de mooiste ruimtes vaak ook de slechtst klinkende zijn... ::)

Tube-freak

Ik zou nu wel eens willen zien dat mensen (met name reclame makers) een mooi HT intrieur maken met een echte set waar ook kabels enzo aanhangen (meestal heb je alle componenten behalve de kabels).  Maar dan wel mooi weggewerkt uiteraard.  Gelukkig heb ik er al een aantal gezien waarbij dit het geval is op de fotos en ook op de htshowcase.  Ik ben er zelf wel trots op dat het mij zelf ook wel aardig is gelukt om alles weg te werken (kijk maar op mijn pagine bij htshowcase ).  Kan zelf niet zeggen dat ik het mooiste HT interieur heb want er zijn er wat mij betreft wat betere/smaakvollere bij, maar ben wel blij dat je geen kabel ellende ziet bij mij (aleen 2 dikke speakerkabels meer niet).

Met name vind ik LittleNinja en Aqua's intrieur erg mooi.  Zeer smaakvol en sfeervol zonder consessies te doen aan de audiofiele behoeftes, en het mooie vind ik ook dat het gewoon een woonkamer set/intrieur is die er mooier uitziet dan de meeste dedicated HT ruimtes...
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

mradem


Tube-freak

Wel jammer dat het een virtueel (3d Studio??) plaatje is en de speakers zo dicht bij de muur staan.  Maar het ziet er wel zeer fraai uit.  Vraag me aleen af of het niet galmt / echo-ed met al dat glas en steen en beton.  Maar het ziet er supermooi uit. 

Mijn HT intrieur
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

LittleNinja

Quote from: Tube-freak on November 16, 2006, 18:48:55
Ik zou nu wel eens willen zien dat mensen (met name reclame makers) een mooi HT intrieur maken met een echte set waar ook kabels enzo aanhangen (meestal heb je alle componenten behalve de kabels).  Maar dan wel mooi weggewerkt uiteraard.  Gelukkig heb ik er al een aantal gezien waarbij dit het geval is op de fotos en ook op de htshowcase.  Ik ben er zelf wel trots op dat het mij zelf ook wel aardig is gelukt om alles weg te werken (kijk maar op mijn pagine bij htshowcase ).  Kan zelf niet zeggen dat ik het mooiste HT interieur heb want er zijn er wat mij betreft wat betere/smaakvollere bij, maar ben wel blij dat je geen kabel ellende ziet bij mij (aleen 2 dikke speakerkabels meer niet).

Met name vind ik LittleNinja en Aqua's intrieur erg mooi.  Zeer smaakvol en sfeervol zonder consessies te doen aan de audiofiele behoeftes, en het mooie vind ik ook dat het gewoon een woonkamer set/intrieur is die er mooier uitziet dan de meeste dedicated HT ruimtes...

Thanks!!  :)  Dat geeft me het gevoel dat ik het allemaal niet voor niets heb gedaan...  ;)

Ik heb die van jou ook even opgezocht.... Jij hebt naast een mooie ruimtelijke opstelling ook erg dikke componenten staan!! Is dat een woonkamer of dedicated? Die van Aqua kon ik niet zo snel vinden vanuit de "leden"....?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Tube-freak

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

molle

Quote from: garmtz on November 16, 2006, 17:42:27
ja, inderdaad jammer dat de mooiste ruimtes vaak ook de slechtst klinkende zijn... ::)

Weet er alles van >:D ::) ;D ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Guido

Quote from: Felixdi on November 16, 2006, 15:51:12
Denk dat deze foto's uit de Rotel gids ook wel thuishoren in dit topic onder het moto "Less Is More" O0





vooral dat bovenste plaatje vanaf het balkon 8)

he, op dat onderste plaatje zit er opeens een center bij   ::)

Tube-freak

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

LittleNinja

Quote from: Guido on November 16, 2006, 21:42:31
he, op dat onderste plaatje zit er opeens een center bij   ::)

En precies op de juiste hoogte ook....  ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"