Nog 2 nachtjes slapen....... EN DAN:

Started by Raphie, November 13, 2006, 13:27:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Del member

De vista room correction werkt dus nog niet met de nieuwe realtek drivers die gisteren uitkwamen de R1.50 (fout van realtek). Gelukkig zitten er op avs enkele microsoft audio engineers die daar wel verandering in kunnen brengen.


rwijnhov

Als je goed in de nieuwsgroepen kijkt, dan zul je zien dat daar al de final 32 versie staat.

Raphie

zit te wachten op x64 en de MSDN release, hoef geen gehackte pre-release
JBL PRX Power!

rwijnhov

is geen prerelease maar echt de officiele release, komt van it'sreal af.

Raphie

Quote from: rwijnhov on November 15, 2006, 18:16:39
is geen prerelease maar echt de officiele release, komt van it'sreal af.

LOL  ;D It's real. dus dan zal het wel echt zijn  ;D ;D ;D

Kijk eens naar je build nummer  ;D ;D
JBL PRX Power!

Audiofiel

Quote from: hanky panky on November 13, 2006, 13:34:54
Klinkt net zo spannend als Sinterklaasavond toen je nog 5 was  ;D

Blijkt Vista als je eenmaal groot gegroeid bent net zo nep te zijn als Sinterklaas zelf... ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Raphie

Quote from: Audiofiel on November 15, 2006, 19:51:14
Blijkt Vista als je eenmaal groot gegroeid bent net zo nep te zijn als Sinterklaas zelf... ;D

Gaan we weer.... (moet ik Apple nu weer een sneer gaan geven?!?)  ::)

JBL PRX Power!

Audiofiel

Quote from: Raphie on November 15, 2006, 19:53:36
Gaan we weer.... (moet ik Apple nu weer een sneer gaan geven?!?)  ::)

Volgens mij had ik het niet tegen jou. Maar kennelijk voel jij je aangesproken? ::)


Dus Zwarte Pieten uitdelen lijkt mij niet nodig. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

BarcoCRT

#33
Quote from: Audiofiel on November 15, 2006, 19:51:14
Blijkt Vista als je eenmaal groot gegroeid bent net zo nep te zijn als Sinterklaas zelf... ;D
Quote from: Audiofiel on November 15, 2006, 20:04:43
Volgens mij had ik het niet tegen jou. Maar kennelijk voel jij je aangesproken? ::)
Beetje flauwe opmerking in een Microsoft topic, en dan nog lange tenen hebben ook.
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

Audiofiel

#34
Quote from: rbauer on November 15, 2006, 23:23:36
Beetje flauwe opmerking in een Microsoft topic, en dan nog lange tenen hebben ook.

Lange tenen?  ;D Maak je niet zo druk joh...  :-*


Ach, ik zie wel rond 5 december... misschien moet ik dan van Zwarte Piet in de zak mee naar M$panje Redmond... Samen met die Zune die nog niet met Vista werkt... ;)

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

oud_account_1

Na het trieste geneuzel nu weer een relevante post...
De iso staat op msdn.
Blijkbaar ben ik een van de eersten die 'm ophaalt :)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Raphie

Ik heb de 64 ook binnen, alleen moeite om de productkey op te halen, maar ik probeer de R2 key eerst wel ff toch 30dgn tot activatie
JBL PRX Power!

Sk

Ik heb hem met een RC1 key kunnen activeren.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

rwijnhov

builnr. van die post was trouwens 6.0.600 dit is toch ook de rtm versie?

Raphie

Nee de "Bill Gates" versie in de nieuwsgroepen en torrents van vorige week was de laatste interim build voor deze build
JBL PRX Power!

Sk

Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Raphie

heeft iemand de Nvidia RAID drivers al werkend gekregen tijdens een nieuwe installatie op de X64 editie?
ik heb Vista Ultimate X64 nu draaien op m'n 80GB maar wil het eigenlijk op de raidset
JBL PRX Power!

tiptop

Even een (mischien heel dom) vraagje tussendoor.

Mijn laptop is vista ready.

Kan ik dan gewoon naar de MS-site gaan en Vista downloaden enzo???

En moet ik dan mijn huidige documenten enz. eerst op een backup opslaan?

Of kan dat dus helemaal niet zo makkelijk?

gr.
Fabian
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Raphie

Nou nee, je kan in januari een Vista upgrade kopen a 349,00 of zo....
Vista Ready wil alleen maar zeggen dat je systeem geschikt is om Vista te draaien. maar je zal eerst een licentie dienen aan te schaffen.
JBL PRX Power!

tiptop

Dank je Raphie :)

Hmmm... dan maar met XP blijven draaien. Ik doe er toch niet heel veel mee. 350 euro is dan een hoop geld die ik liever aan mijn HT spendeer ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Raphie

En de juiste driver gevonden, draai nu Vista Ultimate Edition X64 op de RAID stripe  ;D
JBL PRX Power!

Hanky Panky

Quote from: Raphie on November 17, 2006, 23:18:07
En de juiste driver gevonden, draai nu Vista Ultimate Edition X64 op de RAID stripe  ;D

You rule dude  ;)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

jaco

Quote from: Raphie on November 17, 2006, 23:18:07
En de juiste driver gevonden, draai nu Vista Ultimate Edition X64 op de RAID stripe  ;D
En maar hopen dat de driver stabiel is (op een stripe dataset)  ;D
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

WickedGame

Heb hier nu een 2 dagen een test laptop draaien op het werk met een Windows Vista installatie erop. Ik moet zeggen ondanks dat de laptop maar een 2,8Ghz is met 1GB en een onboard videokaart draait het uitermate lekker.

We gebruiken de laptop voor het testen van BI Tools en Datawarehouse tools. Nou nu komt het Vista draait voor geen meter met SQL Server 2005. De oplossing van Microsoft is het gebruik maken van SP2. Laat het nu net zijn dat SP2 pas in 2007 leverbaar wordt.

Oracle 10 werkt op Vista eveneens niet. Ook hierop zal dan een update van moeten verschijnen. Oracle zelf geeft aan die medio 2007 te willen gaan uitrollen. Al met al is dat helaas toch wat minpunten nog voor het invoeren van Vista in het bedrijfsleven.

Raphie

JBL PRX Power!