Aurora13's digital surround heaven part 2!

Started by Aurora13, November 3, 2006, 23:17:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Aurora13

#50
Dit zijn de Amerikaanse prijzen:
Pioneer 50" PDP-5010FD - $5,000 ($3490 street)
Pioneer 60" PDP-6010FD - $6,500 ($4480 street)

Ga er maar van uit dat hij hier 7500 Euro gaat kosten, way overpriced dus. Misschien ga ik wel emigreren naar Amerika ;)
Hoewel ik 4 a 5 jaar geleden mijn Pioneer 433 kocht voor 7200 Euro, dus vergeleken daar mee valt het mee  :P
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

HTR

#51
huh dus die word goedkoper als de huidige 60" want die is 8000, en die full hd 65" panasonic is rond de 10 000 e... laat em dan maar inporteren uit de vs

marre hoe klinken de finals?
en wat kosten ze? de kleine en de grote? en is er een sub bij nodig?

Aurora13

#52
Quote from: HTR on August  4, 2007, 20:39:22
huh dus die word goedkoper als de huidige 60" want die is 8000, en die full hd 65" panasonic is rond de 10 000 e... laat em dan maar inporteren uit de vs

marre hoe klinken de finals?
en wat kosten ze? de kleine en de grote? en is er een sub bij nodig?

Importeren uit de VS is een serieuse optie, ware het niet dat je wel met de garantie zit.

Ze klinken super uiteraard, anders had ik ze niet genomen natuurlijk :)
De sub zie je achter de rechter Final staan op de foto. Naar mijn smaak is deze meestal niet nodig. Voor steverige muziek en films uiteraard wel.
Maar ik prefereer een sub die zo ingesteld is dat je hem eigenlijk pas mist als je hem uitzet. Dus subtiel aanwezig. Wil nog gaan experimenteren met een andere sub, want met deze heb ik het idee dat ik toch wat mis en dat de kwaliteit ver achter blijft bij de elektrostaten.

Maar deze Finals worden niet meer gemaakt. Prijzen waren toen d'r tijd volgens mij:

6000 Euro - Final F700 Fronts
1750 Euro - Final F200 Rears
2200 Euro - Final C700 Center
1500 Euro - Final S200 Sub
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

Aurora13

Door de lange levertijden en ik hem toch graag in februari wil hebben, heb ik vandaag het volgende besteld:



Pioneer LX-608D  ;D

Het lange wachten kan beginnen...:)
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

Aurora13

#54
En ook inmiddels gebouwd, maar nog niet vermeld:



Een nieuwe HTPC: HFX Mini (zwart/zilver versie)

Voordelen:
Externe voeding, dus een storingsbron minder in de PC!
Geen fans, alles zit via heatpipes met de zijkant verbonden (die een grote heatsink zijn).

Bluray en HD-DVD zijn geen probleem voor het systeem en ook bit-perfect afspelen van mijn FLAC files gaat super!
Kan niet wachten op me nieuwe TV!
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

)p(

Erg mooi allemaal weer  8)

En ben je nog steeds tevreden met de Tact / Final combinatie?

Als je de htpc ook voor muziek gebruikt zou ik zeker ook eens drc proberen op de htpc.

peter

Fico

Aha, deze thread wil ik ook volgen ;)

Ben vooral benieuwd naar je ervaringen met de HFX mini  O0

Had eerst een oplossing à la hushtechnologies (http://www.hushtechnologies.net/) in gedachte, maar de HFX mini lijkt me interessanter  ::)
Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500

Aurora13

Quote from: )p( on December  1, 2007, 07:03:50
Erg mooi allemaal weer  8)

En ben je nog steeds tevreden met de Tact / Final combinatie?

Als je de htpc ook voor muziek gebruikt zou ik zeker ook eens drc proberen op de htpc.

peter

Ben erg tevreden met me huidige setup:

Me HTPC aangesloten op S2150 (met M2150 firmware) welke een tweede S2150 aanstuurt.
M/S2150 (> 90Hz 4th order) -> Final F700
   S2150 (< 90Hz 4th order) -> Final S200 (sub)

Geeft echt een super strak geluid: de sub krijgt geen signaal boven de 90Hz en dat laat hem een stuk aangenamer klinken. De Finals hoeven benden de 90Hz niks meer weer te geven, wat ze veel meer rust geeft.

De sub ga ik tzt vervangen door 2 stuks Lyndorf BW-1's en uiteraard wacht ik met smart op het surround systeem van Lyngdorf! Volgens Garmt wordt het echt iets fantastisch!

2008 wordt een mooi jaar voor mijn AV apparatuur! :)
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

Aurora13

#58
Quote from: Fico on December  1, 2007, 08:29:08
Aha, deze thread wil ik ook volgen ;)

Ben vooral benieuwd naar je ervaringen met de HFX mini  O0

Had eerst een oplossing à la hushtechnologies (http://www.hushtechnologies.net/) in gedachte, maar de HFX mini lijkt me interessanter  ::)

Hoi Fico,

Ben erg tevreden met de HFX Mini, hij is mega stil. Het enige wat 'lawaai' kan maken zijn de HDD en de DVD-writer. En die hoor je alleen als je er met je oor op zit. :-)

Een nadeel is dat de kast vrij prijzig zijn, de kast is met onderstaande componenten al bijna 1000 euro:
- HFX Mini kast
- CPU heatpipe cooler
- Externe voeding
- Plextor mini DVD-writer
- PCI en PCI-E riser cards (benodigt om kaarten er dwars in te krijgen.

Ik heb de volgende componenten erin:
- Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz, 1333MHz, S775, Box
- Asus P5K-VM (http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=542&l4=0&model=1690&modelmenu=1)
- Asus EN8500GT SILENT/HTP/512M (http://www.asus.com/products.aspx?l1=2&l2=6&l3=515&l4=0&model=1723&modelmenu=2)
- FloppyDTV + Alphycrypt CAM (http://www.firedtv.nl/main/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=9&category_id=4&option=com_virtuemart&Itemid=53)
- 2 GB geheugen
- Samsung 500 GB
- Vista MCE IR ontvanger / afstandsbediening

De Asus heb ik ook via GPU heatpipe cooler ook met de zijkant verbonden. Hierdoor worden zowel de CPU als de GPU minder heet dan mijn actief gekoelde oude HTPC!

Met Casema digitale (HDTV) en Mediaportal is het super TV kijken in zeer hoge kwaliteit. Zelfs HDTV opnemen is een fluitje van een cent.

Inclusief componenten was ik zo'n 2000 euro kwijt. Ik heb hem wel zelf gebouwd, wat een heel erg lastig (maar wel leuk) karwei is. Dus als je het niet vaak hebt gedaan zou ik het je niet aanraden. Houdt wel rekening dat je dan ongeveer 750 euro meer kwijt bent als je hem kant-en-klaar koopt. En de specs zijn minder dan die van mij.

Bijgevoegd vind je een foto van de binnenkant. Het is een erg slechte foto s'avonds genomen met me telefoon. Ook is de videokaart daar nog niet aangesloten met de GPU heatsink en zit de FloppyDTV er nog niet in.
Mocht je nog meer willen weten dan hoor ik het graag van je.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

Fico


Zit er héél mooi uit Aurora ;)

Ik ben zelf werkzaam in de IT sector en heb ook ervaring met het zelf bouwen van zowel PC's als HTPC's.
Mag ik vragen waarom je voor een GeForce 8500GT hebt gekozen en niet voor een 8600GT ???

Hier in België kan je de digitale tuner van je HTPC alleen integreren met TV Vlaanderen (dochter van Canal Digitaal). Mijn vader heeft een HTPC op basis van Athlon64 en een GeForce 7600GT i.c.m. Telenet Digital TV en heeft deze met zijn  digicorder geintegreerd via de S-Video aansluiting en gebruik makende van de IR-blasters van MCE om de kanalen te wijzigen van zijn Telenet Digicorder. Dat is dus geen ideale oplossing, maar het werkt wel.

Mijn schoonvader gebruikt een HTPC op basis van een Intel Core2duo en een GeForce 7650GS met HDMI-aansluiting die wel volledig is geïntegreerd is met TV Vlaanderen i.c.m. de nieuwe DVB-S2 HDTV Floppy DTV oplossing van Digital Everywhere. Ik moet zeggen dat die combinatie wel zéér goed werkt. Alleen spijtig natuurlijk dat TV Vlaanderen op dit moment nog geen HDTV aanbiedt.

Hoe kijk jij trouwens naar HDTV uitzendingen? Windows of zelfs Vista MCE ondersteunt dit toch nog niet? Of gebruik je daar andere software voor?

Volgende zaken zijn, vind ik, nog steeds niet in orde op een HTPC:
- automatische switching van de beeldresolutie afhankelijk van het bronmateriaal (576i, 576p, 720p, 1080p)
- automatsiche switching van de refresh rate afhankelijk van het bronmateriaal (24Hz, 50Hz, 60Hz)
- overscan regeling van de nVidia Vista driver doet het nog steeds niet
- automatische 4:3 -> 16:9 breedbeeldomzetting
- HD ondersteuning in Vista Media Center (HDTV broadcasts en Blu-ray)
- Blu-ray weergave in 1080p24
Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500

Aurora13

#60
Quote from: Fico on December  2, 2007, 09:11:50
Mag ik vragen waarom je voor een GeForce 8500GT hebt gekozen en niet voor een 8600GT ???

Tuurlijk mag je dat. :-)
Heel simpel een 8600GT wordt warmer en is niet sneller met acceleratie van video (wel met spelletjes maar die speel ik niet op me HTPC).

Quote from: Fico on December  2, 2007, 09:11:50
Hoe kijk jij trouwens naar HDTV uitzendingen? Windows of zelfs Vista MCE ondersteunt dit toch nog niet? Of gebruik je daar andere software voor?

Via MediaPortal, deze ondersteunt wel keurig HDTV en er is ook een plugin voor bitperfect gapless playback. En ook kun je je muziek gewoon op folder nivo door zoeken als je dat wilt ipv de verplichte albums in MCE.

Quote from: Fico on December  2, 2007, 09:11:50
Volgende zaken zijn, vind ik, nog steeds niet in orde op een HTPC:
- automatische switching van de beeldresolutie afhankelijk van het bronmateriaal (576i, 576p, 720p, 1080p)

Waarom zou je dat willen? Als je een TV hebt die 1:1 pixelmapping ondersteunt, dan moet je je HTPC altijd de native resolutie van je TV laten uit sturen. De scaling van een PC is beter dan de meeste TV's.

Quote from: Fico on December  2, 2007, 09:11:50
- automatsiche switching van de refresh rate afhankelijk van het bronmateriaal (24Hz, 50Hz, 60Hz)
Ik heb al met de ontwikkelaar gesproken van MediaPortal en dat is zonder moeite te implementeren. Kwestie van een feature verzoek doen. Een universele afstandsbediening doet ook wonderen. Ik kan met me AB schakelen tussen 24, 50 en 60 HZ.

Quote from: Fico on December  2, 2007, 09:11:50
- overscan regeling van de nVidia Vista driver doet het nog steeds niet
Wat wil je met overscan op een 1:1 pixelmapping TV? Dan moet het beeld trouwens nog een keer een klein stukje worden opgeblazen en je verkleint de resolutie iets. Overigens zit in MediaPortal standaard een overscan configuratie tool.

Quote from: Fico on December  2, 2007, 09:11:50
- automatische 4:3 -> 16:9 breedbeeldomzetting
Geen probleem in MediaPortal

Quote from: Fico on December  2, 2007, 09:11:50
- HD ondersteuning in Vista Media Center (HDTV broadcasts en Blu-ray)
Niet, had ik MediaPortal al eens genoemd? ;)

Quote from: Fico on December  2, 2007, 09:11:50
- Blu-ray weergave in 1080p24
Geen enkel probleem, zit standaard in nvidia drivers.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

Fico


Als ik dat zo allemaal lees, moet ik die MediaPortal toch maar eens overwegen ;)

Thanks :)
Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500

Aurora13


Gisteren mijn Pioneer LX 608D binnen gekregen.
Doos:
:o GROOT !!!

Scherm uit de doos:
:o GROOT !!!

Opgehangen op meubel en aangesloten op me HTPC (1920 x 1080 x 24 Hz) en Cars Blu Ray gedraaid:
:o  :o  :o

Instelingen van Bumptious erin en 'camera panning' getest met HDTV film LOTR The Two Towers (openings scene vliegend over besneeuwde bergen):
:o  :o  :o  :o  :o  :o Alsof je een Hires foto achter je beeldscherm langs haalt!

Reactie van een vriendin: Ik krijg het gewoon koud van die sneeuw! :D
Mijn ouders waren er, zodat ik samen me me pa hem kon ophangen:
Reactie pa: ja die komt erbij mij ook zodra hij 100 euro goedkoper is ;)
Reactie ma: (na een half uur) Ik ben er al aan gewend, vind hem al niet groot meer :D

Ik heb al foto's gemaakt maar die kan ik niet uploaden op me werk, dat zal ik vanavond even doen.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

Deleted member


Aurora13

Quote from: Antoine on January  3, 2008, 09:12:00
lol  ;D ;D

Gefeliciteerd!!  :)

Thanks! :)

Kom maar eens langs, ik woon tenslotte nu vlakbij! :)
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

Fico

Quote from: Aurora13 on January  3, 2008, 08:45:00
Gisteren mijn Pioneer LX 608D binnen gekregen.
Doos:
:o GROOT !!!

Scherm uit de doos:
:o GROOT !!!

Opgehangen op meubel en aangesloten op me HTPC (1920 x 1080 x 24 Hz) en Cars Blu Ray gedraaid:
:o  :o  :o

Gefeliciteerd met je LX608D  O0

Waar heb je die Cars Blu-ray gekocht? In de States?
Die heeft waarschijnlijk dan ook nog geen Vlaamse of Nederlandse audiotrack?

Hoe ons zeker verder op de hoogte hoe het scherm gaat presteren met SD uitzendingen. Ik zal hier waarschijnlijk wel de enige niet zijn  ;D
Wat ik me vooral ook nog afvraag is wat nou eigenlijk de minimum kijkafstand zou zijn waarbij je nog comfortabel naar de Discovery en National Geographic (niet HD) zou kunnen kijken  ::)  Mijn kijkafstand varieert tussen de 2~3,6 meter en ik vrees dat een 60" dan echt wel onmogelijk gaat zijn om naar zulke mindere SD uitzendingen te kijken. Met HDTV uitzendingen, Blu-ray of zelfs DVD zou dat natuurlijk wel de MAX zijn  ;)
Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500

Aurora13

Quote from: Fico on January  3, 2008, 11:01:26
Gefeliciteerd met je LX608D  O0
Thanks!!!

Quote from: Fico on January  3, 2008, 11:01:26
Waar heb je die Cars Blu-ray gekocht? In de States?
Die heeft waarschijnlijk dan ook nog geen Vlaamse of Nederlandse audiotrack?
Via amazon inderdaad en heeft alleen de engelse track.

Quote from: Fico on January  3, 2008, 11:01:26
Hoe ons zeker verder op de hoogte hoe het scherm gaat presteren met SD uitzendingen. Ik zal hier waarschijnlijk wel de enige niet zijn  ;D
Wat ik me vooral ook nog afvraag is wat nou eigenlijk de minimum kijkafstand zou zijn waarbij je nog comfortabel naar de Discovery en National Geographic (niet HD) zou kunnen kijken  ::)  Mijn kijkafstand varieert tussen de 2~3,6 meter en ik vrees dat een 60" dan echt wel onmogelijk gaat zijn om naar zulke mindere SD uitzendingen te kijken. Met HDTV uitzendingen, Blu-ray of zelfs DVD zou dat natuurlijk wel de MAX zijn  ;)
Ik kijk ook via de htpc tv, dus alles blijft digitaal en ziet er best goed uit (ik kan er prima mee leven in ieder geval). Maar het verschil tussen bv. Discovery en Discovery HD blijft natuurlijk het spreekwoordelijke: dag en nacht verschil. :)
HDTV is zelf op 1 meter afstand nog steeds prima te kijken (op het lezen van subtitels na dan natuurlijk, vind je nek niet leuk :D)
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

)p(


Foto's please!  ;D

feli met je nog mooiere scherm dan je al had :)

peter

Aurora13

Quote from: )p( on January  3, 2008, 12:35:38
Foto's please!  ;D

feli met je nog mooiere scherm dan je al had :)

peter

Geduld, het is nog niet vanavond! ;D ;)
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

Aurora13


De foto's  O0
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

)p(

Past qua grote eigenlijk erg goed bij je rack :)

P.S. de akoestiek lijkt me zo te zien problematisch met al die harde reflecterende oppervlakten...of is de foto misleidend en klinkt het nu al een beetje aardig daar in je nieuwe huis?

peter

Aurora13

Quote from: )p( on January  3, 2008, 22:05:58
Past qua grote eigenlijk erg goed bij je rack :)

P.S. de akoestiek lijkt me zo te zien problematisch met al die harde reflecterende oppervlakten...of is de foto misleidend en klinkt het nu al een beetje aardig daar in je nieuwe huis?

peter

Het rack had ik ook al gekocht met een 60" in gedachte ;D

De akoestiek is inderdaad redelijk problematisch, maar heb ook nog geen gordijnen hangen dat scheelt ook enorm.

Maar zodra ik klaar ben laat ik iemand komen om de akoestiek te komen meten en te kijken wat ik er aan kan doen.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

Fico

Quote from: Aurora13 on January  3, 2008, 22:31:30
De akoestiek is inderdaad redelijk problematisch, maar heb ook nog geen gordijnen hangen dat scheelt ook enorm.

Maar zodra ik klaar ben laat ik iemand komen om de akoestiek te komen meten en te kijken wat ik er aan kan doen.

Wij hebben net voor de kerst over gordijnen gehangen (tot op de grond) en het verschil in akoestiek is daardoor alleen al zo groot dat je je eigen HT sound niet meer herkent. Ook worden geluiden van buitenaf beter tegengehouden en klinken je familieleden plots veel zachter.

Gordijnen zijn echt een aanrader. Wij hadden voordien alleen luxaflex en nu dus een combinatie van luxaflex en overgordijnen. Wij vinden zelf die combinatie zéér geslaagd. Ik zal bij gelegenheid ook eens topic maken van m'n HT setup met foto's zodat ik het jullie kan laten zien ;)
Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500

Aurora13

Quote from: Fico on January  3, 2008, 22:50:11
Wij hebben net voor de kerst over gordijnen gehangen (tot op de grond) en het verschil in akoestiek is daardoor alleen al zo groot dat je je eigen HT sound niet meer herkent. Ook worden geluiden van buitenaf beter tegengehouden en klinken je familieleden plots veel zachter.

Gordijnen zijn echt een aanrader. Wij hadden voordien alleen luxaflex en nu dus een combinatie van luxaflex en overgordijnen. Wij vinden zelf die combinatie zéér geslaagd. Ik zal bij gelegenheid ook eens topic maken van m'n HT setup met foto's zodat ik het jullie kan laten zien ;)

Graag ben erg benieuwd!

Ik wil zelf paneelgordijnen (ook wel 'japanse gordijnen' genoemd), maar weet niet hoe die de akoestiek beinvloeden.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

TheSpeedSkater

Nogmaals erg mooi hoor! De tv is echt groot, maar zo komt het niet over. Staat perfect! Feli!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog