Meet & greet in CinéMike

Started by mikeske, October 26, 2006, 21:31:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

yessica

#26
weet wel nog niet of ik er bij zal zijn. Hangt af van de examens en zo die er binnenkort weer aankomen.


Kortrijk heeft namelijk heel goede verbindingen met trein en bus. Dus deze dingen kunnen ook niet echt een probleem zijn.
Vaste klant bij CinéMike !!!

Allure

Quote from: yessica on October 26, 2006, 21:43:02
Ik zet me wel op de sub :)

Waarom moet ik nou toch denken aan de film 'Private Parts' van en met de Amerikaanse shockjock Howard Stern?

Ik zal er maar niet teveel op ingaan! :-)
The Sun Is The Same In A Relative Way, But You're Older

vieze freddie

Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Wimpie007

Quote from: vieze freddie on October 27, 2006, 17:28:24
ik wil ook wel eens langslopen, als ik ondertussen iemand regio A'pen (en wijde omstreken) kan een ritje geven?

Ik wil wel chauffeur van dienst spelen, als het een beetje in de richting ligt :)
Zou kunnen dat ik voor een project binnenkort ook nog in Kortrijk moet zijn, dus zal wel op z'n pootjes komen...
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

vieze freddie

neenee ikke rijden ikke firmawagen ;D
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

daxie

Hey Freddie, je passeert praktisch mijn deur via de e17, we spreken dan misschien af zodat we allen samen gaan, diegene die vanop de e17 komen...

Sjors

#32
Hoi Mike !


Lijkt me leuk  ;) heb het aleen erg druk  :-\ ik wacht even een datum af.


Welke van de 3  ;D


                        8500   Kortrijk   
         3220   Holsbeek - Kortrijk-Dutsel   
         8520   Kuurne - Kortrijk              



Groet, Sjors

yessica

Quote from: Sjors on October 29, 2006, 11:42:02
                        8500   Kortrijk   
         3220   Holsbeek - Kortrijk-Dutsel   
         8520   Kuurne - Kortrijk              
Groet, Sjors

De eerste. 8500 Kortrijk.
Vaste klant bij CinéMike !!!

vieze freddie

Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

yessica

Vaste klant bij CinéMike !!!

Arno P

Quote from: Sjors on October 29, 2006, 11:42:02
Hoi Mike !


Lijkt me leuk  ;) heb het aleen erg druk  :-\ ik wacht even een datum af.


Welke van de 3  ;D


                        8500   Kortrijk   
         3220   Holsbeek - Kortrijk-Dutsel   
         8520   Kuurne - Kortrijk              



Groet, Sjors

O jee....weer een paar bekerhouders... ::) ;D ;)

mikeske

#37
Quote from: Arno P on October 31, 2006, 18:06:13
O jee....weer een paar bekerhouders... ::) ;D ;)

Ik heb ze alvast los geschroefd en op een veilige plaats gelegd  ;D
Met Sjors weet je nooit  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Arno P

Quote from: mikeske on October 31, 2006, 18:11:24
Ik heb ze alvast losgevezen en op een veilige plaats gelegd  ;D
Met Sjors weet je nooit  ;D

Goed gedaan...anders stopt ie nooit  ;D

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

SpeedyAndré

Quote from: Arno P on October 31, 2006, 18:15:31
Goed gedaan...anders stopt ie nooit  ;D

Dit werkt averechts denk ik, straks weet Sjors ook hoe hij ze moet 'los vijzen' (als dat correct Belgisch is  ;D:P

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

mikeske

Quote from: SpeedyAndré on October 31, 2006, 19:53:31
Dit werkt averechts denk ik, straks weet Sjors ook hoe hij ze moet 'los vijzen' (als dat correct Belgisch is  ;D:P

André  8)

Voor de mensen die willen moeilijk doen heb ik het aangepast in los schroeven  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Rappie

Quote from: yessica on October 31, 2006, 14:19:31
Nog geinteresseerden?
Helaas te ver weg om even een filmpje te pakken .... en ik durf niet meer met Sjors in een HT gezien te worden. ;)
Eigenaar van Paulthé

mikeske

Quote from: Rappie on November  1, 2006, 07:32:18
Helaas te ver weg om even een filmpje te pakken .... en ik durf niet meer met Sjors in een HT gezien te worden. ;)

Enkel een filmpje pakken, neen hoor  >:D

Elkaar eens leren kennen, een drankje, een hapje, wat muziek luisteren, filmpje, enz

Ik zie het groots  O0
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

yessica

Vaste klant bij CinéMike !!!

daxie


yessica

Vaste klant bij CinéMike !!!

Sjors

Quote from: Arno P on October 31, 2006, 18:15:31
Goed gedaan...anders stopt ie nooit  ;D


;D ;D :-[

Quote from: Rappie on November  1, 2006, 07:32:18
Helaas te ver weg om even een filmpje te pakken .... en ik durf niet meer met Sjors in een HT gezien te worden. ;)



Als jij mij nou een beetje op de rails houd en er voor zorgt dat ik niet weer op die bekerhouder ga leunen, komt het allemaal goed  :D


Wel vreemd dat ze er bij mij thuis na al die jaren dienst, nog steeds opzitten  ::)





Groet, Sjors


yessica

Quote from: Sjors on November  2, 2006, 09:54:11
Als jij mij nou een beetje op de rails houd en er voor zorgt dat ik niet weer op die bekerhouder ga leunen, komt het allemaal goed  :D

nou ja, we vonden het niet zo'n mooi zicht met die bekerhouders. Daarom hebben ze er zelfs nooit aangehangen...
Vaste klant bij CinéMike !!!

Arno P

Quote from: Sjors on November  2, 2006, 09:54:11



Wel vreemd dat ze er bij mij thuis na al die jaren dienst, nog steeds opzitten  ::)
Groet, Sjors


Het zou mooi zijn als je met de spullen van anderen ook zo voorzichtig zou omgaan  ;D