the Monitor Audio Lounge. met Atmos 5.2.4. > De stekker er weer in

Started by yorkie13, September 27, 2006, 14:48:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

yorkie13

de software van de website heb ik al op de laptop staan.

Cal file  ga ik van de cd-rom pakken.

yorkie13

toch maar een sweex cd005 besteld

hopelijk werkt deze RS232 .>usb adapter wel


activ

Anders moet je als die het ook niet doet een Keyspan kopen, stuk duurder maar werkt heel goed.

Raymond187

De sweex werkt prima. Peerles monster verkoopt zijn sweex voor 10e ;)

yorkie13

Weet ik, maar onderstaande dude brengt xeze vandaag al langs.

Zit al voor de brievenbus  8)

yorkie13

en nu opeens pas na 27 december leverbaar  :devil:

Ga Peerless Monster een PM sturen

frank2

TIP: plentyparts verkoopt ze ook in hun winkels. FF naar toe gaan en je hebt ze....
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

yorkie13

Hengelo, Emmen , Borne e.d. zitten niet echt om de hoek bij mij helaas.

bedankt voor de tip.

Anders vanavond de Anthem MRX300 maar weer de verkoop in, zo heb ik er ook weinig aan voor HT.

misschien eens kijken voor een leuke Onkyo met xt32  :D

TopGun2010

Inderdaad niet erg vriendelijk als je er weer allemaal nieuwe apparatuur voor moet aanschaffen om e.e.a. te  bedienen. Ik zeg Denon 4520!
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

yorkie13

De nieuwe apparatuur bestaat uit een RS232>USB adapter van 20 euro.

Dus dat valt wel mee denk ik.

MVG

Als dat wel meevalt waarom zou je deze dan weer zo snel weg willen doen. Ik zou op z'n minst even geduld hebben en eens kijken wat het arc systeem voor je kan betekenen toch? Misschien even wennen  :D

larzie

Ik weet wel dat de Anthem bij mij soms ook niet meteen de kabel pakt. Ik gebruik altijd mijn netbook om in te stellen. Daar heb ik de minste problemen mee.
Ik snap ook niet dat ze niet gewoon meteen een usb aansluiting hebben gebruikt. Op de 310, 510 en 710 wel, maar ja die hebben we niet.  :hehe:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

yorkie13

Omdat ARC nog niet werkt door ontbreken van de sweex cd005 , vanavond maar met de Antimode 2.0 aan de slag gegaan.

Deze doet het zoveel beter dan de sms-1.

larzie

Quote from: RA SUBS on December 19, 2013, 22:28:48
Omdat ARC nog niet werkt door ontbreken van de sweex cd005 , vanavond maar met de Antimode 2.0 aan de slag gegaan.

Deze doet het zoveel beter dan de sms-1.

Ik heb ook een sweex cd005 kabel maar volgens mij gebruik ik de kabel die degene van wie ik hem gekocht had erbij had zitten. Zal morgen eens kijken voor je welke ik gebruik.

EDIT: Sorry gebruik wel de Sweex cd005 kabel. Heb nog wel die Aten serial (RS-232) to usb kabel over die de vorige eigenaar erbij had zitten.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

yorkie13

Maar de Sweex doet het dus, dat geeft de burger weer moed.

heb er eentje besteld, en die komt zaterdag binnen.

TopGun2010

Mooi ding die anti-mode 2.0 Jammer dat dit apparaat zo duur is. Is het beter dan xt32?
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

larzie

Quote from: RA SUBS on December 19, 2013, 22:47:53
Maar de Sweex doet het dus, dat geeft de burger weer moed.

heb er eentje besteld, en die komt zaterdag binnen.

Bij mij op mijn netbook wel tenminste. Ook praktischer dan ARC op mijn htpc te installeren. Want dan zitten de schermen van de receiver en ARC software over elkaar heen. Dat is onwerkbaar.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

yorkie13

niet echt audiofiel opgesteld, maar even een testopstelling gemaakt voor de Antimode 2.0.

Werkt al heel goed met 2.1, en dan met 2 subwoofers.

Laag is gewoon beter te volgen met moeilijke basloopjes.

HT test ik pas na met ARC ingemeten te hebben, dus als de Sweex werkt .

Er staat weer een Velodyne sms-1 in de markt overigens.

larzie

Quote from: RA SUBS on December 20, 2013, 11:28:25
HT test ik pas na met ARC ingemeten te hebben, dus als de Sweex werkt .

Die werkt wel heb er net ook weer mee gewerkt! ;)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

yorkie13

Vind eigenlijk geen enkele recieven mooi.

veel te veel knopjes en ledjes. Maar het gaat puur om de functies en het geluid.

Dat is op zich wel wat ik zoek. ARC heb ik hoge verwachtingen van.

ben nu eerst maar met de Antimode 2.0 gaan meten voor de subwoofers.

frank2

Met de ARC aan heb je geen antimode meer nodig, de ARC regelt perfect subs en fronts af, zoals ik heb gehoord bij ArjanR1, iets wat ik niet had verwacht, maar ik had niet in de gaten dat hij destijds 2 subs aan het meespelen had.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

chansig

Quote from: frank2 on December 20, 2013, 18:53:58
Met de ARC aan heb je geen antimode meer nodig, de ARC regelt perfect subs en fronts af, zoals ik heb gehoord bij ArjanR1, iets wat ik niet had verwacht, maar ik had niet in de gaten dat hij destijds 2 subs aan het meespelen had.

Zou mooi zijn als de ARC die drie dips er compleet uit zou halen...Ik ben benieuwd.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.