Iexplorer 7

Started by Arno P, September 11, 2006, 19:23:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno P

Net erop gezet....nog maar efkes wat mee gaan spelen  ;)

eduard

draai er ook al een paar dagen mee ben niet helemaal tevreden met de vette letters, ik vind het forum iets onduidelijker geworden met ie7. Was al voor de update van het forum.

Erik

IE7 ok en nu ???
is dit weer een beta of rc? is het de defi versie wat probeer je te zeggen ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Arno P

Quote from: eduard on September 11, 2006, 19:35:13
draai er ook al een paar dagen mee ben niet helemaal tevreden met de vette letters, ik vind het forum iets onduidelijker geworden met ie7. Was al voor de update van het forum.

Ja die letters vind ik ook niets... :P

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Raphie

Quote from: Arno P on September 11, 2006, 20:09:09
Ja die letters vind ik ook niets... :P

Nou da's lekker dan want heel Vista ziet er zo uit (slechte rip off van KDE op Linux)
JBL PRX Power!

Point7

Ik kan em al niet meer missen na een paar dagen gebruik. Ik vind em ook beter dan Firefox.
Ik heb geen problemen met het weergeven van het forum.

Vooral de tabs in samenwerking met de favorites vind ik zeer handig.  Vooral op lage resolutie schermen (1024x768) op mijn laptop werkt het beter vind ik.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Yanmik

Nog mensen die onlangs de iexplorer 7 installeerden?
Hier: http://www.microsoft.com/belux/nl/windows/ie/downloads/default.mspx staat de meest recente denk ik.
Staat er wel bij dat dit een voorlopige versie is.
Nu al installeren veilig of beter wachten tot definitieve versie ?
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber

myself

de policy van mijn bedrijf is om IE 7 NIET te installeren. Er zitten nog te veel bugs in en een aantal security breaches

nog niet installeren dus en wachten op een final versie
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

B.J.

Hij zat al in de ms updates bij mij. De letters zijn even wennen maar wel ok. Ik blijf wel bij FF.

myself

na die service pack is hij pas een beetje te vertrouwen.

de meeste 1e versies bevatten nog veel rare dingen en door de feedback van gebruikers wordt hij pas stabieler
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Raphie

Draait hier al maanden prima hoor en nog geen rare bugs gezien
JBL PRX Power!

ajbeefde

Quote from: Raphie on November 15, 2006, 13:25:38
Draait hier al maanden prima hoor en nog geen rare bugs gezien

heb het ook al een paar weken draaien, totaal geen problemen .....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Frank.V

ook bij mij draait alles prima, ik heb nergens problemen mee en vind hem veel fijner dan de oudere explorer
mvg frank

Yanmik

Zonet geinstalleerd.
Ziet er allemaal goed uit en makkelijk met de tabbladen en de zoomfunctie.
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber

Audiotwin

Als je IE7 hebt kun je ook Slim Browser gebruiken.  http://www.flashpeak.com/sbrowser/
Wat vinden jullie hiervan?
Tevredenheid!!!

jaco

Hij kwam bij mij gisteren met de update mee (heb het wel ingesteld op zelf kiezen uiteraard)
Ziet er niet onaardig uit op zich, en alles werkte nog voor zover ik het gebruikt heb.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

spotmatic

Wel vind ik hem stukken langzamer dan IE6 op mijn 1200MHz laptop. Hij reageert gewoon niet zo snel.
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909