CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Rielplayer

haha, ik vind het altijd mooi bij cinemike. Mike koopt iets en is vervolgens minimaal het aankoopbedrag kwijt aan accessoires ;)
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Sjors

Quote from: Rielplayer on June  6, 2008, 23:12:19
haha, ik vind het altijd mooi bij cinemike. Mike koopt iets en is vervolgens minimaal het aankoopbedrag kwijt aan accessoires ;)


;D

JeKa

Quote from: Rielplayer on June  6, 2008, 23:12:19
haha, ik vind het altijd mooi bij cinemike. Mike koopt iets en is vervolgens minimaal het aankoopbedrag kwijt aan accessoires ;)

;D ;D ;D Verbaas ik me ook eke keer weer over! (al herken ik er ook zeker wel wat in, in die oerdrang  >:D)

VlisChris

#1703
Gewoon uit interesse: waarvoor de FXXX heb je een afstandsbediening nodig in een AUTOradio? :o
Kan ik eigenlijk niet echt bij met mijn hersens ;D
Voor de rest: qua uiterlijk mooi ding. Kan er qua geluid niets over zeggen ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

HTip

Waarschijnlijk omdat je, net als bij veel apparatuur, de AB nodig hebt voor de geavanceerde functies ;) Een 1-Din radio heeft niet genoeg ruimte voor ale knopjes... Vaak zitten meerdere functies op 1 knop, maar moet je die dan langer ingedrukt houden voor de 2e functie ::)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Roksan

QuoteGewoon uit interesse: waarvoor de FXXX heb je een afstandsbediening nodig in een AUTOradio?
Handig als je mee doet aan wedstrijden om zoveel mogelijk dB's te produceren. Dan kan je veilig buiten je auto blijven en toch het volume harder zetten  ;)
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

sj0er-D

Quote from: Roksan on June  7, 2008, 06:40:40
Handig als je mee doet aan wedstrijden om zoveel mogelijk dB's te produceren. Dan kan je veilig buiten je auto blijven en toch het volume harder zetten  ;)
handig als de mensen achterin je muziek mogen uitkiezen.. bij mij kunnen mensen ook een usb stickje of schijf meenemen en dan met de afstandsbedieing skippen..

mikeske

Quote from: Rielplayer on June  6, 2008, 23:12:19
haha, ik vind het altijd mooi bij cinemike. Mike koopt iets en is vervolgens minimaal het aankoopbedrag kwijt aan accessoires ;)

hehe, ik krijg deze radio gratis  ;)

Mijn pa had deze gekocht voor in zijn audi a4, maar 3 maand later besloot hij om de nieuwe a4 te nemen met dvd/navigatiesysteem.
En nu is deze dus overbodig.
Hij heeft hem dus maar een kleine 3 maand gebruikt.
Koste rond de 450€ denk ik, maar ik krijg hem.
Ligt daar anders toch maar in de berging  :)
Quote from: JeKa on June  7, 2008, 00:34:29
;D  ;);D ;D Verbaas ik me ook eke keer weer over! (al herken ik er ook zeker wel wat in, in die oerdrang  >:D)

ik kan er niets aan doen  ;D
Quote from: Christiaan S on June  7, 2008, 04:15:03
Gewoon uit interesse: waarvoor de FXXX heb je een afstandsbediening nodig in een AUTOradio? :o
Kan ik eigenlijk niet echt bij met mijn hersens ;D
Voor de rest: qua uiterlijk mooi ding. Kan er qua geluid niets over zeggen ;)

ah, moch je kids hebben en die willen hun dvdtje doorspoelen vanop de achterbank  ;)
En inderdaad ook voor enkele geavanceerde functies.
Quote from: Roksan on June  7, 2008, 06:40:40
Handig als je mee doet aan wedstrijden om zoveel mogelijk dB's te produceren. Dan kan je veilig buiten je auto blijven en toch het volume harder zetten  ;)

zal ik niet aan meedoen  ;)


Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

#1708
Mike, tegen dat de kids het door hebben om met die remote te werken heb jij al lang een andere wagen ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

mikeske

Quote from: molle on June  7, 2008, 10:45:16
Mike, tegen dat de kids het door hebben om met die remote te werken heb jij al lang een andere wagen ;D

ik gaf maar een voorbeeld he  ;)

Als je uw A6 wegdoet, geef een seintje he  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

#1710
Quote from: mikeske on June  7, 2008, 10:47:36
ik gaf maar een voorbeeld he  ;)

Als je uw A6 wegdoet, geef een seintje he  ;D

Haha, is goed ;D Zal nog wel een 3 jaar uren ze :P
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

mikeske

Quote from: molle on June  7, 2008, 10:48:25
Haha, is goed ;D Zal nog wel een 3 jaar uren ze :P

Ik begin alvast te sparen  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

gvy

#1712
Quote from: mikeske on June  7, 2008, 11:53:10
Ik begin alvast te sparen  ;)


Mike....... sparen..... ;D ;D >:D ;D ;D

Wacht, ik zoek vliegensvlug een zelfhulpgroep,  ik denk dat onze Mike een kleine inzinking heeft.  >:D
En daar moet dus iets aan gebeuren voordat onze economie in een recessie dreigt te komen.

Geert

PS : sorry maatje, t'was sterker dan mezelf. ;)

mikeske

Quote from: gvy on June  7, 2008, 18:29:57
Mike....... sparen..... ;D ;D >:D ;D ;D

Wacht, ik zoek vliegensvlug een zelfhulpgroep,  ik denk dat onze Mike een kleine inzinking heeft.  >:D
En daar moet dus iets aan gebeuren voordat onze economie in een recessie dreigt te komen.

Geert

PS : sorry maatje, t'was sterker dan mezelf. ;)

Waar kan ik me aanmelden geert ?
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sjors

Quote from: mikeske on June  7, 2008, 21:44:31
Waar kan ik me aanmelden geert ?


Bij de VVVS   ;D




Vlaamse Vereniging Van Spaarders




Groet, Sjors

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

#1716
Net een leuke foto tegengekomen  ;D
Foto van mezelf en nieuwe camera in spiegelraam van een restaurant waar we onlangs gaan eten zijn.


Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

gvy


Hoy Mike,

Leuk begin voor je therapie.... De universele vragen.  Wie ben ik, hoe zie ik mezelf?  ;D ;D ;D

Serieus effe.
Tof toestel.Ben je content met de resultaten en is ie gebruiksvriendelijk?
Heb je al een statiefje om panorama's te schieten?

groetjes
Geert

mikeske

Quote from: gvy on June  8, 2008, 20:41:13
Hoy Mike,

Leuk begin voor je therapie.... De universele vragen.  Wie ben ik, hoe zie ik mezelf?  ;D ;D ;D

Serieus effe.
Tof toestel.Ben je content met de resultaten en is ie gebruiksvriendelijk?
Heb je al een statiefje om panorama's te schieten?

groetjes
Geert

Ben heel tevreden over de pana, heel gebruiksvriendelijk.
Statief heb ik ook al, maar wel nog geen panorama's gemaakt  :-[

Maar het komt in orde geert  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Zo, morgen is het zover.

Om 8u gaat de a6 binnen en om 12u mag ik hem terug halen en zullen er nieuwe 18" velgen opliggen met goodyear rubber er rond  8)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

donaldk


B.J.

Quote from: donaldk on July  3, 2008, 00:18:43
Hoe doe je dat zonder rijbewijs?

Sleutel omdraaien en rechts zit gas  :D

mikeske

#1722
Quote from: donaldk on July  3, 2008, 00:18:43
Hoe doe je dat zonder rijbewijs?

ik heb al een week of 2 mijn rijbewijs hoor  ;)

de Velgen zijn trouwens SUUUUUUUPER  O0
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

donaldk

Huh, hoe krijg je dat zo snel voor elkaar, Belgie inderdaad zo corrupt >:D.

sj0er-D