CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

LightStar

hmmm hier in Nederland doen we het vaak anders om eerst auto dan motor  8)
Marantz NR1605, PM7004, UD5007, NA7004, BD5004 (project htpc)

sj0er-D

en hier in nederland doen we ook vaak iets anders andersom.. eerst rijbewijs, dan auto ;)

yessica

#1677
haha :) jah wij hadden nooit geen behoefte aan auto rijbewijs.
En plots als je alleen woont gaat dat niet zo gemakkelijk om boodschappen te doen en zo.
Daarom de knop omgedraaid.
Vaste klant bij CinéMike !!!

sj0er-D

kan ik beamen.. met boodschappen inderdaad een stuk makkelijker :D

Maartje

#1679
Ik weet niet of de kogel al door de kerk is maar ik heb even gezorgd voor een voordeel voor model 1  ;D

( moet je wel de grote versie nemen zoals op de foto  O0  )
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

mikeske

Quote from: Maartje on June  4, 2008, 23:52:34
Ik weet niet of de kogel al door de kerk is maar ik heb even gezorgd voor een voordeel voor model 1  ;D

( moet je wel de grote versie nemen zoals op de foto  O0  )

ik heb frank al een pm gestuurd in verband met je ban  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

MLCinema

Heb het weer rechtgetrokken door op 3 te stemmen, vind ik toch erg mooi. Ook leuke HT set heb je mike, en yessica natuurlijk ook;).
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

yessica

Vaste klant bij CinéMike !!!

Sjors

Quote from: yessica on June  5, 2008, 17:43:15
:) allemaal voor 1 stemmen ;)


Sorry Yessica, heb nr 3 gestemd  :-X




Groet, Sjors

Roeland


mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTip

Quote from: yessica on June  5, 2008, 17:43:15
:) allemaal voor 1 stemmen ;)

Heb ik gedaan :D Sinds ik een gps in de auto heb met een vrouwenstem ben ik heel erg gehoorzaam als een (jonge) vrouw iets zegt ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

gvy

Quote from: HTip on June  5, 2008, 20:29:06
Heb ik gedaan :D Sinds ik een gps in de auto heb met een vrouwenstem ben ik heel erg gehoorzaam als een (jonge) vrouw iets zegt ;D

Tja, da's omdat de juffrouw in de GPS meestal wel de juiste weg zegt. De mevrouw op de stoel naast je daarentegen......  ;D >:D >:D

Geert

sj0er-D

Quote from: gvy on June  5, 2008, 20:34:17
Tja, da's omdat de juffrouw in de GPS meestal wel de juiste weg zegt. De mevrouw op de stoel naast je daarentegen......  ;D >:D >:D

Geert

dat is oo zo waar :P

HTip

Quote from: gvy on June  5, 2008, 20:34:17
Tja, da's omdat de juffrouw in de GPS meestal wel de juiste weg zegt. De mevrouw op de stoel naast je daarentegen......  ;D >:D >:D

Geert

;D ;D ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Quote from: HTip on June  5, 2008, 20:29:06
Heb ik gedaan :D Sinds ik een gps in de auto heb met een vrouwenstem ben ik heel erg gehoorzaam als een (jonge) vrouw iets zegt ;D

Sinds mijn oude navi ( prehistorische VDO ) vertrouw ik geen enkele vrouw meer in het verkeer!!  ;D

Toch heb ik nu weer de vrouwenstem ingesteld.. Bij een mannenstem bespeur ik wat haantjes gedrag tussen mij en die kerel!!

Apparaat: ""Bij de volgende mogelijkheid linksaf!!".
Ik: "Dat maak ik wel uit.. Wijsneus!"
Apparaat: "OMKEREN!!!" ( Daar achter hoor ik hem "ding dat aan een boom hangt" zeggen!! )  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

;D Ik heb een keer in een Volvo gezeten met gps met mannenstem. Kon er ook niet aan wennen. Vond hem ook niet erg vriendelijk overkomen ::)

Dus ben blij met een vrouw (ook mijn eigen ;D) in de auto... >:D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sjors

Quote from: HTip on June  6, 2008, 06:52:15
;D Ik heb een keer in een Volvo gezeten met gps met mannenstem. Kon er ook niet aan wennen. Vond hem ook niet erg vriendelijk overkomen ::)

Dus ben blij met een vrouw (ook mijn eigen ;D) in de auto... >:D



Ben ik blij met mn originele navigatie waar nieuws lezeres Marion de Jager mij navigeert  ;)


Maar we drijven af  ;D sorry Mike  :-\





Groet, Sjors

HTip

Quote from: Sjors on June  6, 2008, 09:46:58
Maar we drijven af  ;D sorry Mike  :-\

Inderdaad, weer terug naar de velgen voor in de HT ::) ;D >:D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mikeske

Quote from: Sjors on June  6, 2008, 09:46:58
Maar we drijven af  ;D sorry Mike  :-\
Groet, Sjors

Geen probleem hoor, ga nu en dan ook wel eens off-topic  ;)

Quote from: HTip on June  6, 2008, 09:55:06
Inderdaad, weer terug naar de velgen voor in de HT ::) ;D >:D

prachtig  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sjors

Quote from: HTip on June  6, 2008, 09:55:06
Inderdaad, weer terug naar de velgen voor in de HT ::) ;D >:D




Bwhahahahah  ;D  ;D



Groet, Sjors

manta

Quote from: HTip on June  6, 2008, 09:55:06
Inderdaad, weer terug naar de velgen voor in de HT ::) ;D >:D

Heb je ook al enig idée welke surround versterker en speakers je zou nemen voor in de audi?  :D


mikeske

#1697
Quote from: manta on June  6, 2008, 20:44:46
Heb je ook al enig idée welke surround versterker en speakers je zou nemen voor in de audi?  :D


speakers: Audi sound pack: 8 luidsprekers en ingebouwde subwoofer

radio:





Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

manta


Sjors

Quote from: mikeske on June  6, 2008, 20:46:27
speakers: Audi sound pack: 8 luidsprekers en ingebouwde subwoofer

radio:










Dat is een mooie radio Mike ! een maatje van me uit de club heeft deze radio ook, in zijn Opel Omega samen met het Bose Soundsystem zet het wel een enorme sound stage neer !  :o


En natuurlijk een DVD'tje kijken is ook wel een leuek gadget.




Groet, Sjors