Lollige nieuwe Apple advertenties

Started by Audiofiel, August 7, 2006, 21:05:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Durk

incidenteel is het niet.. het is nl ondersteunend in haar werk.. dus die mac kan ze op haar buik schrijven?

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Audiofiel

Ik weet niet wat het programma doet en of er niet een Apple-client voor is. En anders is er ook nog Parallels, dit is een soort Windows-emulator voor de Intel Mac. Net als Virtual PC, maar dan veel sneller (rechtstreeks aansturen van de hardware). Parallels draai je in een los venster en dus hoef je de Mac niet te herstarten voor het gebruik van de Windows programma's.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Attie


Durk

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Movievault

<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Raphie

You idiot!, you own a MAC, You're files are gone!!!!!
JBL PRX Power!

Audiofiel

Quote from: FrankG on August  8, 2006, 08:30:58
Deze vind ik ook prachtig   ;D

Ze beginnen grappig, maar als snel blijkt dat al het commentaar gaat over OS9...
Soort van filmpje met grapjes over Windows 95 dus. Beetje bejaard. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Durk

de eerste is niet leuk. De tweede is grappiger.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Movievault

Ik blijf ze toch prachtig vinden.
Ik ben ook een Fan van mac en zeker nu ze naar intel zijn gegaan.
Ik draai al effe OSx op mijn laptop
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Raphie

Quote from: Audiofiel on August  8, 2006, 08:37:55
Ze beginnen grappig, maar als snel blijkt dat al het commentaar gaat over OS9...
Soort van filmpje met grapjes over Windows 95 dus. Beetje bejaard. ;D

Da's toch exact hetzelfde wat Apple doet? al die grapjes gaan ook over 95.................
JBL PRX Power!

Audiofiel

Quote from: Raphie on August  8, 2006, 08:36:54
You idiot!, you own a MAC, You're files are gone!!!!!

Kijk maar eens naar deze nieuwe feature in OS 10.5 wat dit voorjaar uitkomt: Time Machine.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Quote from: Raphie on August  8, 2006, 08:45:39
Da's toch exact hetzelfde wat Apple doet? al die grapjes gaan ook over 95.................

Niet exact hetzelfde. Bij Apple verdwijnen juist NIET al je bestanden, Raphie.  ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

B.J.

Quote from: Audiofiel on August  8, 2006, 09:02:56
Kijk maar eens naar deze nieuwe feature in OS 10.5 wat dit voorjaar uitkomt: Time Machine.

Heeft Vista ook  ;)

Erik

#38
Even de eerste gekeken en ik heb weer dubbel gelegen en dan dat muziekje erbij op de achtergrond. ;D
Duurde even voordat ik doorhad dat hij de boel in de maling nam.


De 2e ook heel leuk. "I am a gamer, or used to be" ;D


3e is niks aan, iemand die zijn laptop kapot trapt  :-\
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Quote from: Bas Janssen on August  8, 2006, 09:18:06
Heeft Vista ook  ;)
Toch ook in XP? Restore points die gebruik ik ook heel vaak en hebben meer dan eens hun nut bewezen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

B.J.

Quote from: Erik on August  8, 2006, 12:09:31
Toch ook in XP? Restore points die gebruik ik ook heel vaak en hebben meer dan eens hun nut bewezen.

Maar dan restore je een heleboel en niet specifiek 1 file. Timemachine en de vista variant (waar ik de naam even niet meer van weet) kunnen 'ooit' gedelete files weer terughalen. Heel prettig behalve als je laptop kwijt raakt en de stoute boef overal bij kan  ;D

Erik

Hm dat hoeft van mij ook niet, nooit nodig gehad. Ik heb nou al continu ruimte tekort en moet er niet aan denken als dat ding elke keer staat te backuppen, zal vast performance en veel ruimte kosten. Maar er zal vast behoefte aan zijn anders vroeg men hier niet om.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

B.J.

Het was even zoeken maar het heet 'Previous Versions'

# Previous Versions automatically creates a backup copies of files and folders, with daily frequency. When the user right-clicks on a folder and selects "Restore previous versions", it shows multiple versions of a file throughout a limited history and allows the user to restore, delete, or copy those versions (this feature is available only in the Business, Enterprise, and Ultimate editions of Windows Vista).

Audiofiel

Quote from: Bas Janssen on August  8, 2006, 15:14:49
Maar dan restore je een heleboel en niet specifiek 1 file. Timemachine en de vista variant (waar ik de naam even niet meer van weet) kunnen 'ooit' gedelete files weer terughalen. Heel prettig behalve als je laptop kwijt raakt en de stoute boef overal bij kan  ;D

Met Time Machine kan je automatisch bestanden direct backuppen zodra je 'save' hebt gedaan of een bestandje weggooit (dus niet enkel 'dagelijks'). Bovendien kun je een externe schijf hiervoor toewijzen.

Overigens zal deze feature eerder beschikbaar zijn dan die van Vista.... Wat is nu weer de voorlopige releasedatum geworden? ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

B.J.

Quote from: Audiofiel on August  8, 2006, 17:06:00
Met Time Machine kan je automatisch bestanden direct backuppen zodra je 'save' hebt gedaan of een bestandje weggooit (dus niet enkel 'dagelijks'). Bovendien kun je een externe schijf hiervoor toewijzen.

Overigens zal deze feature eerder beschikbaar zijn dan die van Vista.... Wat is nu weer de voorlopige releasedatum geworden? ;D

TM doet dan toch hetzelfde als PV?

Release geen idee, PV zit vast al in de huidige beta.

Naar Vista overstappen zal voor het een groot deel van de pc gebruikers gelijk betekenen een nieuwe pc kopen en/of flink upgraden. Ik heb ieg een nieuwe videokaart en cpu (en dus mobo en geheugen) nodig. Die 15' TFT kan echt niet meer en mijn pcspeakers zijn ook te lomp  ;D

Erik

Eerst maar eens de voordelen van Vista afwachten. XP doet hier ook z'n werk prima en de vista beta werd ik niet warm of koud van. Een pc kopen prima maar dan moet je wel een goede reden kunnen verzinnen. :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Don_Paul

Ik moet soms wel wat om die reclames van Apple lachen, maar ik vind ze vaak niet zo sjiek. Het is zo makkelijk om iemand anders neer te halen. Als je zo'n fantastisch product heb is dat toch ook helemaal niet nodig? Dan stapt iedereen vanzelf wel over, lijkt me.

Ze hebben die neiging eigenlijk al vanaf het begin, en ik heb me altijd wat gestoord aan die arrogantie.
Prj: Sanyo Z2 / Amp: Marantz SR9300 / Dvd: Pioneer 868/ LD: Pioneer DVL 919 / Spk: Totem Dreamcatcher / Sub: SVS PB-Ultra / Sat: Dreambox /
Con: Xbox/Xbox360

B.J.

Quote from: Don_Paul on August  9, 2006, 15:42:40
Ik moet soms wel wat om die reclames van Apple lachen, maar ik vind ze vaak niet zo sjiek. Het is zo makkelijk om iemand anders neer te halen. Als je zo'n fantastisch product heb is dat toch ook helemaal niet nodig? Dan stapt iedereen vanzelf wel over, lijkt me.

Ze hebben die neiging eigenlijk al vanaf het begin, en ik heb me altijd wat gestoord aan die arrogantie.

Past wel goed bij de gebruikers  ;) :D

Raphie

JBL PRX Power!

Erik

#49
Touché ;D

Maar de vraag is wie was het eerst arrogant, de kip of het ei de gebruikers of apple ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill