Finding Nemo(superbit versie)

Started by Den Tas, June 15, 2006, 19:19:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Den Tas

Ik ben van de week een superbit dvd van Finding Nemo tegen gekomen op ebay(dit was de eerste keer dat ik die in superbit zag).
Is er hier iemand die deze al heeft gezien, en is het beeld nog beter als de gewone versie?
Want de gewone versie is al super goed, dus ik vraag me af of het nog veel beter kan.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

mikeske

Hmmm hier ben ik ook wel benieuwd naar  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

wil

Nog nooit van een SB versie van Nemo gehoord...  ???

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Rody


Den Tas

#4
Quote from: mikeske on June 15, 2006, 20:13:46
Hmmm hier ben ik ook wel benieuwd naar  :)

Quote from: wil on June 15, 2006, 20:44:40
Nog nooit van een SB versie van Nemo gehoord...  ???

wil

Het is een versie die enkel in Japan is uitgekomen, maar heeft Engelse ondertiteling.
Ik dacht misschien dat de mensen hier die regelmatig een dvd'tje importeerde deze wel al gezien zouden hebben.
Het is wel op ebay dat ik het gezien heb, misschien is de foto bewerkt met fotoshop :-\
Maar ik ga hem toch eens bestellen, en zien wat het is.
Ik moet me juist nog een pay-pal accound aanmaken, dit is de enige manier waarmee je kunt betalen
Hier een foto
----------------------------------------------------------------------------------------------------

VlisChris

Superbit is een eigen naam van één van de maatschappijen. En Nemo is daar niet bij uitgebracht. Ik kan me eigenlijk absoluut niet voorstellen dat dit een legitieme release is.
Technisch kan het beeld niet beter worden (is een directe transfer) en qua geluid zal het ook wel een eind in de rondte gaan.
Plus het gedoe met de rechten. Kan me dus niet voorstellen dat dit klopt.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Marcel_T.

Eens met Christiaan, alléén bestellen als de prijs erg laag is. Is absoluut geen officiële release. Superbit is een merknaam van Sony/Columbia en Finding Nemo is uitgebracht door Disney.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

FrankB

De foto is duidelijk geshopped. Kleurhelderheid van het grijs en de plaat van nemo komen niet overeen en rechts is de witte rand ook breder dan links. Fake dus!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

simpson

 ;) Volgens mij heb ik hem laatst ook willen bestellen bij die persoon op internet,maar dat ging toen
niet door want hij wilde niet naar nederland versturen omdat er hier teveel dvd's zoek raakten
volgens hem .
Hij heeft wel gelijk het geld terug geboekt,dus mischien dat hij het nu wel wil versturen.
Ik dacht ook mischien is het wel een  originele ,en hij was niet zo duur dus proberen maar.


Rob H

Quote from: FrankB on December 25, 2006, 12:56:12
De foto is duidelijk geshopped. Kleurhelderheid van het grijs en de plaat van nemo komen niet overeen en rechts is de witte rand ook breder dan links. Fake dus!
En los daarvan is "Superbit" zoals Christiaan al aangeeft een product van Sony/Columbia ... dus tenzij Buena Vista ineens ook Superbits uitgeeft .... ;).
Destroy the core!™

HTR

al sinds t begin van dit topic heh... dacht ik W*F betekent toch die superbit versie! duss hierbij de vraag, iemand die t me uit kan leggen? betere kwaliteit? meer BITjes in een byte:P meer film of geluid informatie als normaal? :-[ :-[

Rob H

Quote from: hometheatrerulezz on March 12, 2007, 00:55:52
al sinds t begin van dit topic heh... dacht ik W*F betekent toch die superbit versie! duss hierbij de vraag, iemand die t me uit kan leggen? betere kwaliteit? meer BITjes in een byte:P meer film of geluid informatie als normaal? :-[ :-[
*cough* Google! *cough* ..... http://www.superbit.co.uk/what.html

Niet veel meer dan een marketingkreet overigens ;).
Destroy the core!™

Audiofiel

Quote from: Davy on June 16, 2006, 15:54:06
Het is een versie die enkel in Japan is uitgekomen, maar heeft Engelse ondertiteling.
Ik dacht misschien dat de mensen hier die regelmatig een dvd'tje importeerde deze wel al gezien zouden hebben.
Het is wel op ebay dat ik het gezien heb, misschien is de foto bewerkt met fotoshop :-\
Maar ik ga hem toch eens bestellen, en zien wat het is.

Wel knap voor een Japanse versie om een soort Russische / Griekse tekst op de DVD te hebben. :P
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

HTR

Quote from: Rakurai on March 12, 2007, 09:40:58
*cough* Google! *cough* ..... http://www.superbit.co.uk/what.html

Niet veel meer dan een marketingkreet overigens ;).


scherp! google, nieteens aa ngedacht :P tnx!