Goedkope (nieuwe) bass-shakers. Is het iets?

Started by -Freek-, April 25, 2006, 20:01:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-Freek-

Ik zat een beetje rond te kijken op internet en kwam onderstaande site tegen met toch wel erg goedkope bass-shakers (40 euro per paar incl. behuizing, 30 euro excl.). Kan dit iets zijn, of is het gewoon rommel (ik ben ze niet van plan te kopen, maar vroeg het me gewoon af)?

http://shop.rightthing.nl/index.php?main_page=product_info&products_id=65&language=nl

hifiman

Ze lijken wel verdomd veel op de Aura 25W shakers!  :o

Kiwi_Kevin

Even een flinke kick, heeft iemand ondertussen al ervaring met deze bass-shakers? Las ook dat via forum lid Rubo bass shakers gekocht konden worden, welk merk is dit precies? Ik ben op zoek naar bass shakers voor een bedrag rond de 40 euro, alvast bedankt!

-Freek-

#3
Quote from: Kiwi_Kevin on November  7, 2006, 14:44:25
Even een flinke kick, heeft iemand ondertussen al ervaring met deze bass-shakers? Las ook dat via forum lid Rubo bass shakers gekocht konden worden, welk merk is dit precies? Ik ben op zoek naar bass shakers voor een bedrag rond de 40 euro, alvast bedankt!
Ik heb een stel bij Rubo gekocht. Ze kostten 30 euro (dacht ik) en zijn van het merk Aura.

Kiwi_Kevin

Ah, dank voor de snelle reactie. Die zijn dan 25 watt? En bevallen ze?

denoontje

zie mijn HT wat ik allemaal heb gedaan, ik ben er erg blij mee...

en tja beter kan ook altijd he...upgrade virus voor shakers?

Denoontj

Kiwi_Kevin

Ok bedankt, ik denk dat ik Rubo een pm ga sturen  ;D

hifiman

Quote from: Kiwi_Kevin on November  7, 2006, 16:52:05
Ok bedankt, ik denk dat ik Rubo een pm ga sturen  ;D
Alhoewel je het zeker kan vragen kan ik je wel vertellen dat tie compleet uitverkocht was met zun shakers  ::)

Kiwi_Kevin

Mhm, dat zou jammer zijn, maar heb nog geen reactie terug. Ik wacht het nog even af..

Kiwi_Kevin

Ze zijn inderdaad op, wist niet dat er nog een verkooptopic van was. Iemand die er vanaf wil  ;)?