Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Started by Peerless Monster, April 8, 2006, 12:34:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Xander32

Mooie set hoor, echter vind ik het optisch wel ietwat jammer dat de ls kabels betreft lengte ietwat krap bemeten zijn.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

kingfriko

Ik vind het zelf niet erg storend , ik ben nog wel op zoek naar een nieuw meubel/voorzetwand en dan ga ik de bekabeling ook verder aanpakken /wegwerken .
Monitor Audio PL100ll - Moon 340ix - Moon 280d DAC/MIND - Atlas bekabeling

Sirius666

Quote from: kingfriko on May 10, 2018, 13:11:23
Ik vind het zelf niet erg storend , ik ben nog wel op zoek naar een nieuw meubel/voorzetwand en dan ga ik de bekabeling ook verder aanpakken /wegwerken .

Waarom staat de rechter ls tegen het meubel aan?

B-art

#17903
Mijn A5 set aangevuld met een tuner
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

kingfriko

Quote from: Sirius666 on May 10, 2018, 15:52:47
Waarom staat de rechter ls tegen het meubel aan?
Zo staan ze even ver van de wanden en zit ik er precies midden voor  ;D
Maar ik moet ze nog een keer een definitieve plek geven , ik ben er nog niet echt voor gaan zitten .
Klinkt zo al wel aardig goed , lekker inspelen met tidal hifi .
Monitor Audio PL100ll - Moon 340ix - Moon 280d DAC/MIND - Atlas bekabeling

Deleted User

Quote from: kingfriko on May 10, 2018, 16:27:58
... en zit ik er precies midden voor  ;D

...ik ben er nog niet echt voor gaan zitten .

Ja... wat is het nou?

Mooie set!!

Sirius666

#17906
Quote from: kingfriko on May 10, 2018, 16:27:58
Zo staan ze even ver van de wanden en zit ik er precies midden voor  ;D
Maar ik moet ze nog een keer een definitieve plek geven , ik ben er nog niet echt voor gaan zitten .
Klinkt zo al wel aardig goed , lekker inspelen met tidal hifi .

Ik hou van symmetrie :D

Even ver van de zijwanden? Als je recht voor de speakers zit dan zit je niet recht voor de tv :tounge:

Bevalt de PL100ll? Fraaie set!

kingfriko

Haha , ben er inmiddels echt even voor gaan zitten ;D ze staan inmiddels ook wat beter op hun plek .
Ik ben er erg blij mee ja , alle muziek klinkt gewoon heerlijk en ze geven een  beter stereobeeld als de PL200ll , die waren voor mijn woonkamer gewoon "teveel" en met wat stevige muziek konden de buren al snel meegenieten (op normaal luistervolume)
Monitor Audio PL100ll - Moon 340ix - Moon 280d DAC/MIND - Atlas bekabeling

genesis

#17908
Voor de Fatman Itube op de kamer van mijn werk matched pair
6N1P-EV Voshod buisjes voor de voortrap 8)

Genesis

Carpe Diem

mijkie

Quote from: kingfriko on May 10, 2018, 12:52:20
Helaas waren de monitor audio PL200ll speakers in mijn woonkamer geen goeie match maar gelukkig heb ik ze in kunnen ruilen voor de kleinere PL100ll .
Gelijk mijn versterker en streamer ingewisseld voor een Simaudio Moon 340ix versterker en een Moon 280d DAC met mind streamer module met een mooie Atlas hyper XLR kabel om het geheel aan te sluiten  :headbanging:


Mooie set hoor !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

mijkie

Dit is mijn laatste aanwinst, de "grote" broer van mijn monitoren

Setje Adam ARTist 6 en hoe kan het anders, in het wit [emoji1]

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Marino

Quote from: mijkie on May 14, 2018, 16:50:10
Dit is mijn laatste aanwinst, de "grote" broer van mijn monitoren

Setje Adam ARTist 6 en hoe kan het anders, in het wit [emoji1]



Mooi! Veel verschil zo op het eerste gehoor?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

Marino

#17912
Oeps dubbel..
Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

mijkie

Zeker Marino

Meer fundament, deze speelt tot een hz of 45 en de 5 tot 55

Midden is meer open en t hoog blijft goed !

Erg blij mee en ik zal je verklappen, de 5 gaat weer naar een andere baas [emoji1]
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

the limp man

Exogal Comet dac ter vervanging van de Metrum Jade

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk


Laan

Adam artist 3 van Forumlid Sjaudio met een Heos van MP. Erg leuke set, nog even een mooi plekje zoeken.
Woonkamer:  Atoll st 300 | A*BNB nc250 bi-amp | Wharfedale Elysian 2
Man-cave set 1: Ayon Spirit V | Focal Scala Utopia Evo | Atoll st 300 | Atoll cd 100 | Rega P3, neo psu, exact | Atoll ph 100
Set 2: Classe CP 800 mk2, CA 2300 | Marantz SA 11 mk2 | Marantz NA 6006 | Sounddeco Alpha f3

mijkie

Leuke set zo !!

Verdienen idd een mooier plekje !
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Hans47

Tussen de nieuwe banen, auto's en vrouwen door toch maar weer iets met audio gedaan en een voor mij nieuw merk besteld, De Fyne Audio F500's met Dynaudio Stand 10.
(overigens heb ik zwarte besteld).

Versterker moet ik nog over nadenken.....

Ik zal maar geen foto's van de auto's en vrouwen plaatsen in dit forum  ;D ;D ;D

Jup een midlife crises pur sang hhahahaah

Hans47

Als ze geland zijn (niet de vrouwen en de auto's, maar de speakers en stands) maak ik wel real life foto's

mijkie

Apart design Hans, de speaker !

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

fasteddie

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die vrouwen.... :tongue2:

CZ79

Donderdag mijn nieuwe Moon Neo 240i ophalen in Hoorn....ben benieuwd
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Hans47

Fyne Audio schijnt door ex engineers en managers van Tannoy (die ontevreden waren over het beleid van de Chinese eigenaar) opgericht te zijn, ik heb ze gehoord (de F500 en F501) en vond ze er mooi, zeg maar Tannoy zoals ze vroeger waren, dus niet met het huidige bonkerige laag en overdreven hoog (zelfs bij de dure Legacy serie).

Afijn als ze er zijn maak ik wel wat foto's en deel in wat indrukken, dan zal ik weer een serieuzere bijdrage leveren (in de plaats van mijn geneuzel en provocerende opmerkingen die eigenlijk nergens op slaan :-)).

Hans47

En voor wat betreft foto's van auto's en vrouwen huizen laat ik over aan de mensen die het leuk vinden om oude autotjes, huisjes buiten Amsterdam en liever niet de fotos van hun dametjes plaatsen maar het wel over de belastingdienst hebben en witte petjes dragen.

Ik ben erg ruim geschapen dus dat heb ik niet nodig :-)

Daarbij ben ik erg goede vrienden met de overheid :-)

Dus houd ik het op niet te dure audio installatie's op dit forum, de rest houd ik in beeld voor mijzelf maar noem het af en toe wel om een beetje melig te doen (overigens zijn de auto's die ik bedoel niet ouder dan 3 jaar, en de vrouwen niet ouder dan 32 jaar hahahahah).

CZ79

En vanmiddag de nieuwe versterker opgehaald, een beauty en ik ben er erg blij mee
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika