Muziek (cd) shootout bij Audioloog

Started by hifiman, April 4, 2006, 11:55:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hifiman


garmtz

Ik ben er ook wel voor weer eens langs te komen en wat mensen 'muzikaal op te voeden'... >:D

hifiman

Leuk mannen, dan hebben we al 3 gegadigden, ik ga er op korte termijn een topic voor openen!  :

hifiman

Quote from: garmtz on May 19, 2008, 10:36:05
Ik ben er ook wel voor weer eens langs te komen en wat mensen 'muzikaal op te voeden'... >:D
Dat kan ik wel gebruiken  ;D

Audiofiel

Ik heb ook wel belangstelling, ik heb de vorige keer overgeslagen. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Quote from: Audiofiel on May 19, 2008, 10:58:23
Ik heb ook wel belangstelling, ik heb de vorige keer overgeslagen. ;)
Super!  :)

hifiman

#256
Ik besef opeens dat we (mijzelf meegeteld) al met 5 man zijn. Voor een apparatuur shootout zou dat al wat veel zijn, maar omdat het hier in eerste instantie om de muziek gaat, er niks vergeleken hoeft te worden en het op de sweetspot zitten ook niet echt relevant is zal 5 man geen probleem zijn, meer lijkt me ook niet wenselijk (vorige keer zelfde aantal en dat was precies mooi).

Overigens heb ik zelf ondertussen ook veel meer te biedden qua muziek aanbod dan 2 jaar geleden, al is het vraag of in dit specieke gezelschap daar voor jullie veel nieuws tussen al zitten :P

PS. We gaan deze sessie niets doen met apparatuur, maar er mag uiteraard wel over gepraat worden  ;D

hifiman

#257

garmtz

Quote from: scrutinizer on May 18, 2008, 20:17:52
;)......maar cd is wel zwaar in de minderheid. :)

Niet zo raar met zo'n draaitafel... ;)

hifiman

Pickupje en platen mee nemen mag ook wat mij betreft  >:D

hifiman

#260
Deze gaat op slot gezien de geboorte van het vervolg topic.

Edit: slotje weer verwijderd na een stille hint van een mede forummer  ;D

scrutinizer

#261
Quote from: garmtz on May 19, 2008, 14:09:14
Niet zo raar met zo'n draaitafel... ;)
He!!!.... er is hier iemand met een betonschaar bezig geweest. :)

Garmt, als je doelt op mijn avatar..... is (nog) niet in mijn bezit, maar de Forsell Air Force One is - ondanks het 'prima donna' gedrag  -  .... goed  :) vertoeven. ;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

garmtz

Quote from: scrutinizer on May 26, 2008, 11:29:23
He!!!.... er is hier iemand met een betonschaar bezig geweest. :)

Admin... ;D

QuoteGarmt, als je doelt op mijn avatar..... is (nog) niet in mijn bezit, maar de Forsell Air Force One is - ondanks het 'prima donna' gedrag  -  .... goed  :) vertoeven. ;)

Oeoeoeoei.... WOW. Wel een ander koekje/karakter dan de Goldmund!

scrutinizer

#263
Quote from: garmtz on May 27, 2008, 18:02:42
Admin... ;D

Oeoeoeoei.... WOW. Wel een ander koekje/karakter dan de Goldmund!

Als een mooie, rijpe vrouw met 'ongeloofelijk' veel ervaring, Garmt :P

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Quote from: scrutinizer on May 28, 2008, 10:59:24
Als een mooie, rijpe vrouw met 'ongeloofelijk' veel ervaring, Garmt :P
Kortom: onbereikbaar voor de meesten van ons, je bent een gelukkig man Anton!  ;D

scrutinizer

#265
Quote from: Audioloog on May 28, 2008, 11:07:45
Kortom: onbereikbaar voor de meesten van ons, je bent een gelukkig man Anton!  ;D
Of misschien - ben ik - te nauw gezet Ronald... met vooral een wens ;)

Anton.

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Quote from: scrutinizer on May 28, 2008, 17:22:17
Of misschien te nauw gezet Ronald... met vooral een wens ;)
Mijn geestesvermogens schieten weer even te kort om deze repliek te begrijpen vrees ik  ;D

scrutinizer

#267
Quote from: Audioloog on May 19, 2008, 14:38:50
Pickupje en platen mee nemen mag ook wat mij betreft  >:D
Kan ik wel doen Ronald, ik heb nog wel een vuiltje in het piano-zwart met tangentiale arm staan >:D....... zij het - dat ik niet weer de boosdoener wil zijn van jou verstoorde nachtrust en een soortgelijke situatie als met de laatste meet en greet. >:D ;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Quote from: scrutinizer on May 31, 2008, 20:43:04
Kan ik wel doen Ronald, ik heb nog wel een vuiltje in het piano-zwart met tangentiale arm staan >:D....... zij het - dat ik niet weer de boosdoener wil zijn van jou verstoorde nachtrust en een soortgelijke situatie als met de laatste meet en greet. >:D ;)

Anton.
Ja ach het verschil is dat ik toch niet aan de platen ga. Maar mischien is het inderdaad een goed plan mij in onwetendheid te laten  ;D

garmtz

Heb ook nog wel een simpele Michell Gyro staan om mee te nemen.... ;)

hifiman

En hou er aub rekening mee dat ik geen phono ingang heb... En dus ook geen tante RIAA  ;D

Maar op zich missen wel leuk, kan Anton wat Vinyl meenemen als hij dat wil, pickupje kan op het meubel staan en een analoge interlink voor dergelijke aangelegenheden ligt al klaar achter de kast  8)

LittleNinja

#271
Hoelang moeten jullie eigenlijk rijden weer deze samenkomst??

( Van Garmt weet ik het wel...  ;D )


Sorry... verkeerde topic gepost...  :-[
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hifiman

Toch maar weer op slot deze want het werkt (begrijpelijk) verwarrend :P