Muziek shootout 22 juni 2008 bij Audioloog

Started by hifiman, May 19, 2008, 13:57:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hifiman

Na veel met de "hardware" bezig geweest te zijn de afgelopen 2 jaar is nu de tijd aangebroken om weer eens wat meer aandacht te besteden aan waar het allemaal om draait: muziek !

Twee jaar geleden heb ik reeds iets dergelijks georganiseerd en dat was wat mij betreft voor herhaling vatbaar  :)
Zie ook dit topic: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=42917.0

De grap is dat de kandidaten ditmaal eigenlijk al bekend zijn  :P

  • Audioloog (Ronald)
  • Tiptop (Fabian)
  • Scrutinizer (Anton)
  • Garmtz (Garmt)
  • Audiofiel (Arjen)
  • Erik van Voorst (Erik)

De datum is zondag 22 juni vanaf 12:00. Als het weer goed is zal er rond 17:00 ge-BBQ-ed worden, als het weer het laat afweten wordt het improviseren (lees chinees of pizza bestellen  ;D ).

Deze bijeenkomst heeft twee hoofddoelen en dat zijn: nieuwe muziek ontdekken en gezellig over de hobby keuvelen  8)
Itt tot vorige keer geen restricties vwb het soort muziek  :P Andere gespreksonderwerpen zijn ook toegestaan overigens  ;D


reMC


garmtz

Leuke groep! Heb vooral zin om Anton weer eens te spreken (en mooie muziek te luisteren met z'n allen natuurlijk... ;D)!

hifiman

Quote from: garmtz on May 19, 2008, 14:07:23
Leuke groep! Heb vooral zin om Anton weer eens te spreken (en mooie muziek te luisteren met z'n allen natuurlijk... ;D)!
En vergeet mijn beruchte DIY krentenbrood niet  ;D

)p(

Quote from: Audioloog on May 19, 2008, 14:10:25
En vergeet mijn beruchte DIY krentenbrood niet  ;D

mjammmmie  :)

peter

hifiman

En als het mooi weer is wellicht een BBQ eraanvast (er voor of erna, ligt eraan of we een middag of een avond prikken) knopen  :D

hifiman

#6
En gaan we nog een lijst opstellen welke muziek door wie wordt meegenomen zoals vorige keer of wordt dit niet nodig geacht  ???

hifiman

Wat de datum betreft, het meest praktisch lijkt mij een middag of avond in een weekend. Garmt werkt zaterdag overdag dus mijn vraag is aan jullie is waar de voorkeur naar uit gaat?

- een vrijdagavond
- een zaterdagavond
- een zondagmiddag (eventueel uitloop in de avond)
- een zondagavond

Ik hoor graag jullie voorkeur, dan gaan we daarna proberen een datum te prikken!

oud_account_1

Quote from: Audioloog on May 19, 2008, 14:31:22
En als het mooi weer is wellicht een BBQ eraanvast (er voor of erna, ligt eraan of we een middag of een avond prikken) knopen  :D
Anton krijgt het nog druk met al die BBQ's ;D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

hifiman

Quote from: squadra on May 19, 2008, 15:11:03
Anton krijgt het nog druk met al die BBQ's ;D
Wat een mazzelaar!  ;D

Audiofiel

Quote from: Audioloog on May 19, 2008, 14:37:02
- een vrijdagavond
- een zaterdagavond
- een zondagmiddag (eventueel uitloop in de avond)
- een zondagavond

Mij lijkt optie 3 wel fijn, met optie 1 als tweede keuze. :)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Quote from: Audiofiel on May 19, 2008, 15:22:39
Mij lijkt optie 3 wel fijn, met optie 1 als tweede keuze. :)
Ok, ik wacht even de reakties van de andere genodigden af  :)

muzikant

Sorry,even er tussendoor:kunnen jullie niet eens op de een of andere marier de PS-audio PPP testen terwijl er eental mensen met verstand van zaken bij elkaar zijn,naar mij gevoel zitten er redelijk veel mensen op zulke tst te wachten

hifiman

Quote from: muzikant on May 19, 2008, 16:01:17
Sorry,even er tussendoor:kunnen jullie niet eens op de een of andere marier de PS-audio PPP testen terwijl er eental mensen met verstand van zaken bij elkaar zijn,naar mij gevoel zitten er redelijk veel mensen op zulke tst te wachten
Lijkt me hartstikke leuk, maar dan wel tijdens een andere sessie  ;D

reMC

Quote from: muzikant on May 19, 2008, 16:01:17
Sorry,even er tussendoor:kunnen jullie niet eens op de een of andere marier de PS-audio PPP testen terwijl er eental mensen met verstand van zaken bij elkaar zijn,naar mij gevoel zitten er redelijk veel mensen op zulke tst te wachten

Zelf testen is de enige manier! :)

tiptop

Hoi Ronald,

Maakt mij niet uit welke dag er wordt gekozen, alleen zondagavond komt niet zo goed uit ivm het vroeg opstaan op maandag. ;)

Wat ik meeneem is nog een verrassing.....ook voor mij ( ;D ).
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

scrutinizer

Quote from: squadra on May 19, 2008, 15:11:03
Anton krijgt het nog druk met al die BBQ's ;D
;D

QuoteMij lijkt optie 3 wel fijn, met optie 1 als tweede keuze.
Kan ik me ook goed in vinden, Ronald.

Quote from: garmtz on May 19, 2008, 14:07:23
Leuke groep! Heb vooral zin om Anton weer eens te spreken (en mooie muziek te luisteren met z'n allen natuurlijk... ;D)!
Altijd weer leuk om gelijk gestemde te ontmoeten, Garmt.......ondanks the trade, never loose that ;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Ok binnenkort doe ik een aantal datum voorstellen. Hopelijk kunnen we concensus bereiken  ^-^

hifiman

Ik heb het idee dat een zondagmiddag dan de beste optie is, eventueel met BBQ (uiteraard o.v.b. het weer), degenen die weg moeten/willen kunnen gewoon weg wanneer ze willen  :P

hifiman

Voorstel voor een zondagmiddag:
- 1 juni
- 8 juni
- 22 juni

(Indien nodig prik ik verder in de toekomst.)


Audiofiel

Quote from: Audioloog on May 20, 2008, 20:02:13
Ik heb het idee dat een zondagmiddag dan de beste optie is, eventueel met BBQ (uiteraard o.v.b. het weer), degenen die weg moeten/willen kunnen gewoon weg wanneer ze willen  :P

Njam njam njam. Een echte Thaise BBQ met Hollands krentebrood! :P :P
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

#21
Quote from: Audiofiel on May 20, 2008, 20:39:23
Njam njam njam. Een echte Thaise BBQ met Hollands krentebrood! :P :P
Haha even om teleurstellingen te voorkomen, het wordt een Nederlandse BBQ. En das maar goed ook want thaise BBQ vind ik persoonlijk verre van boeiend  :P

scrutinizer

#22
Uuuhh...Maar Ronald, ben je er - voor jezelf - zover al uit d.m.v. 'welke' apparatuur we dit 'duel' kunnen komen aanschouwen....en beluisteren. :P  

;D

Anton.

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

#23
Quote from: scrutinizer on May 21, 2008, 10:23:28
Uuuhh...Maar Ronald, ben je er - voor jezelf - zover al uit d.m.v. 'welke' apparatuur we dit 'duel' kunnen komen aanschouwen....en beluisteren. :P   

;D

Anton.
Foei Anton,

Apparatuur blijft volkomen "out of the equation" tijdens deze meet & greet sessie  ;D  ;)

Groetjes,

Ronald

PS. Voor degenen die willen weten om welke apparatuur het gaat, zie mijn signature. Er zijn geen redenen om aan te nemen dat deze samenstelling voor die tijd gaat veranderen  ;D

scrutinizer

Just checking!!! ;D

Wat was trouwens je reden voor  sluiten van het andere topic, Ronald?

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....