Feestdagen in Calendar

Started by Henk, November 11, 2002, 21:24:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Henk

In het hoofdscherm van dit forum staat o.a. vermeldt wie er vandaag jarig is. Het viel me op dat daar vandaag (11 november 2002) ook 'Veterans Day' stond. Een blik op de kalender veraadt dat daar alleen maar USA-feestdagen staan.

Zo is het vandaag de feestdag van Sint Maarten, waarin in Nederland meer aandacht wordt besteed dan aan 'Veterans Day'. Minstens zo belangrijk is dat Tweede Kerstdag en Sinterklaas ook niet genoemd worden :o

Als ik zelf een Event probeer toe te voegen (voorlopig in het 'Testing' forum) krijg ik de foutmelding 'An Error Has Occurred! This topic doesn't exist on this board. Error Start+new+thread'!

Ik weet wel dat er op deze wereld belangrijker dingen zijn om je druk over te maken, maar ik zou het wel leuk vinden als er in Calendar ook Nederlandse en Belgische hoogtijdagen vermeld zouden worden...

J.A.F._Doorhof

Ik zal eens kijken hoe het werkt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

The Foundation

Quote from: Henk on November 11, 2002, 21:24:02
In het hoofdscherm van dit forum staat o.a. vermeldt wie er vandaag jarig is. Het viel me op dat daar vandaag (11 november 2002) ook 'Veterans Day' stond. Een blik op de kalender veraadt dat daar alleen maar USA-feestdagen staan.

Zo is het vandaag de feestdag van Sint Maarten, waarin in Nederland meer aandacht wordt besteed dan aan 'Veterans Day'. Minstens zo belangrijk is dat Tweede Kerstdag en Sinterklaas ook niet genoemd worden :o

Als ik zelf een Event probeer toe te voegen (voorlopig in het 'Testing' forum) krijg ik de foutmelding 'An Error Has Occurred! This topic doesn't exist on this board. Error Start+new+thread'!

Ik weet wel dat er op deze wereld belangrijker dingen zijn om je druk over te maken, maar ik zou het wel leuk vinden als er in Calendar ook Nederlandse en Belgische hoogtijdagen vermeld zouden worden...

11 november is toch een betaalde verlofdag?
hier in belgie toch!

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Hier vieren we Kerstmis wat later Anthrax. ;D

Groetjes,
Oscar

The Foundation

#5
Quote from: MrPink on November 17, 2002, 14:24:22
Hier vieren we Kerstmis wat later Anthrax. ;D

Groetjes,
Oscar

hahaha *not*

) Nieuwjaarsdag: dinsdag 1 januari
2) Paasmaandag : maandag 1 april
3) Feest v.d. arbeid: woensdag 1 mei
4) O.H.Hemelvaart: donderdag 9 mei
5) Pinkstermaandag: maandag 20 mei
6)Nationale feestdag: zondag 21 juli
7) O.L.V Hemelvaart: donderdag 15 augustus
8) Allerheiligen: vrijdag 1 november
9) Wapenstilstand: maandag 11 november
10) Kerstmis: woensdag 25 december

MrPink

Wat is O.H.? In het nederlands betekent dat Ouwe Hoer... ;)

Groetjes,
Oscar

Spacebass

mmm Hij is niet zo blij met jouw MrPink...  ;D
Je weet toch dat mensen uit het zuiden redelijk godsdienstig zijn (oeps wat zeg ik nou weer)

MrPink

LOL - en toch weet ik nog steeds niet wat het betekent!

Groetjes,
Oscar