Status YABB god

Started by PM, November 11, 2002, 16:25:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrPink

LOL - okee dan! :D

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

Hi,

Ik zal er even induiken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

dick

QuoteTjongejonge wat een gezeur zeg.

Reageer gewoon niet als je het niet eens bent met een stelling, of reageer anders als 'wat een gezeur'. Tenslotte is het voor jouw zeuren, maar voor een ander misschien niet..


Overigens, YABB master rolt toch ook lekker. ;)

Wat het ook wordt, ik vind het best.. Als iedereen 'YABB god' zo prettig vind, wie ben ik dan om te zeggen 'het mag niet'.. (dat was overigens ook helemaal niet mijn bedoeling)

Groeten!

MrPink

Och, ik geloof niet dat men er tegen is om de naam te veranderen, als wel de reden waarom dat zou moeten gebeuren.

Groetjes,
Oscar

Spacebass

QuoteReageer  gewoon niet als je het niet eens bent met een stelling, of reageer anders als 'wat een gezeur'.  Tenslotte is het voor jouw zeuren, maar voor een ander misschien niet..

Als je niet mag reageren op een stelling op de manier dat iemand dunkt, wat doen we dan met zijn allen op een forum   ??? .
Je moet wel tegen kritiek kunnen, als je deze niet wenst of er niet tegenkunt, lijkt het erop dat je jezelf en jouw mening hoger acht dan die van een ander.
Ik bedoel wat is de volgende stap?

Als je wat plaatst kan je een reactie verwachten en als ik mijn bescheiden mening mag geven...  ;) : als je hier niet tegen kan, moet je niet op het Internet en al helemaal niet op een forum zijn...
Ik bedoel ik ben niet in Nederland geboren en lees op dit forum soms ook meningen/reacties waar ik me groen geel aan erger omdat ze niet stroken met mijn eigen beleving, maar ik benader dit met respect voor de ander middels een dialoog/discussie en niet met het monddood maken.
Zo kan je nl nooit te weten komen waar de persoon zijn mening op baseerd.
We hebben gezien in Nederland wat de gevolgen zijn.

enne.... je bent bij mij wel vrij om te reageren  ;)

J.A.F._Doorhof

Iedereen mag posten, en zijn mening geven.
Zolang we elkaar maar in waarde laten.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Hmmm...wat ziet mijn oog...?

Groetjes,
Oscar

Spacebass

Dat Frank het belangrijk genoeg vind, omdat iemand het mogelijk kwetsend acht :) .

Nou Frank als je toch bezig bent ... misschien kan je dan meteen zwartepiet afschaffen
;D ;D ;D ;D

MrPink

Alle titels zijn gewijzigd, niet alleen YaBB god. ;)

Groetjes,
Oscar

Johan Van Gompel

Quote from: Spacebass on January  8, 2003, 22:44:51
Dat Frank het belangrijk genoeg vind, omdat iemand het mogelijk kwetsend acht  :) .

Nou Frank als je toch bezig bent ... misschien kan je dan meteen zwartepiet afschaffen
 ;D  ;D  ;D  ;D

Hmm... Maar met die "Master" denk ik aan de titel waarmee de zwarte slaven hun Amerikaanse meesters moesten aanspreken. :-\ Waarom niet gewoon "Platinum Member" als logische navolger van "Gold Member"?
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

PM

Mmm.. moeilijke discussie..
Maar ehh.. waarom YaBB Master...
Ik weet helemaal nix van YaBB fora.. (alleen hoe ik ze moet gebruiken :D )... Maar ja HT Master zou voor mij ook niet helemaal toepasselijk zijn... weet er wel iets van (mede dankzij dit forum) maar Master ben ik zeker niet...
Groeten, Peter

dick

Allereerst melden dat het prettig is als er geluisterd en gereageerd wordt.. Niet alleen door Frank, maar ook door  de andere leden. Over het algemeen is er goed gereageerd. Ik kan hieruit concluderen dat niemand het met me eens is.. NIET ERG...<was niet dramatisch bedoeld ;)) Mijn reply was bedoeld om te kijken hoe anderen hierop zouden reageren.. Dat is dus nu bekend! het was helemaal niet mijn bedoeling om de naam YaBB GOD maar meteen aan te passen.. Wie ben ik tenslotte om te bepalen wanneer een naam niet gebruikt kan worden. Het was anders geweest als er leden of gasten hadden gereageerd die het er misschien wel mee eens waren.. Dus als ik de enige ben, zet dan de naam YaBB GOD maar weer terug hoor, zeker omdat er nu vragen komen over Yabb Master..  Nu zie ik al mensen voor de PC zitten, denkende 'wat zie ie dan te zeuren' Dat was dus om te kijken of meer het met die stelling eens zijn, voor 1 persoon vind ik niet dat je zoiets hoeft aan te passen..

Groeten!

MrPink


Spacebass

 ;D

Het was dus gewoon een Proefballonnetje  ;D  ;D  ;D

MrPink

ROFL! ;D

Groetjes,
TAFKAYG

dick

uwhmmm, heb ik nu iets verkeerd getikt ??? ???

Ik blijf achter mijn standpunt in mijn eerste post, maar vind niet dat zoiets aangepast hoeft te worden als het maar om 1 persoon gaat..

Och, zo hebben we er weer een 'hot topic'  bij, goed voor de statistieken. ;)

grtx

MrPink

Nee hoor Dick, maak je geen zorgen. :)

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Ach, ben zelf een ketter maar ik snap het best(aiaiai, de schoonfamilie is grevo)...

Who cares about the title? Al heeft er maar 1 iemand bezwaar. Dit soort gevallen moet je niet over 1 kam scheren en verder zijn we allemaal redelijk volwassen toch?

Zelf zou ik graag "YaBBa the PZA-hut" als titel willen!!!

Frank?

:-* :-* :-*

jeroen_B

#44
Dan maakt Frank toch even een special rank aan voor jou?
Op een php forum kan dit in ieder geval wel. Ik neem aan op een yabb forum ook!

;D

MrPink

Hee ja, waarom geen persoonlijke titels?! :)

Groetjes,
Oscar

dick

Dan doe ik wel Jedi Master ;D

Johan Van Gompel

< 100 posts: YaBBediel
< 250 posts: YaBBeginner
< 500 posts: YaBBeleerd
> 500 posts: YaBBeraar
::)
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

MrPink

#48
Ik hou het op Chicken Master! Of nog beter: Master Chicken! ;D

Groetjes,
Oscar

MrPink

Quote< 100 posts: YaBBediel
Leg deze eens uit... Of bedoel je YaBBebiel? ;D

Groetjes,
Oscar