Hometheater in aanbouw (KLAAR!!)

Started by beetle99, November 7, 2002, 23:22:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

beetle99

QuoteZou toch van Guust een ander resultaat verwachten...

Guust is de afgelopen maanden steeds handiger en inventiever geworden  :D

gr
Stefan

MrPink


beetle99

#27
Eindelijk is de huisbioscoop klaar! Op de volgende pagina heb ik wat foto's bij elkaar gezet.

http://www.xs4all.nl/~beetle99/klaar/klaar.htm

gr Stefan

jeroen_B

The real thing !

Mooi gemaakt man !

grtz jeroen

jaco

Ja netjes. En zo mooi zwart aan de voorkant. Valt nu net dat tafeltje ? onder de center niet erg op, het lijkt lelijk af te steken, of valt het wat mee ?

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Lid45678

Oj! dat zier er zeer goed uit zeg  :o

Netjes gedaan hoor mijn complimenten.

Ik wil van mijn kamer ook zo'n mooie ht maken. Ik vind het toch wel een stukje extra speciaal gevoel geven bij het bekijken van een film in zo'n soort ht.

Groetjes,

Marc

Vincent

Echt wauw... ziet er zeer goed uit...

Bekende bioscoopstoelen ook :)


kermit

#32
ziet er zeer netjes uit . lijkt een beetje op die van mij.  :- ;D

beetle99

QuoteJa netjes. En zo mooi zwart aan de voorkant. Valt nu net dat tafeltje ? onder de center niet erg op, het lijkt lelijk af te steken, of valt het wat mee ?

Jaco

Op de foto ziet het er inderdaad niet uit, in het pikkedonker tijdens de film heb je er totaal geen last van. Is inderdaad wel iets wat gewijzigd gaat worden. Je bent eigenlijk nooit klaar.

QuoteOj! dat zier er zeer goed uit zeg  

Netjes gedaan hoor mijn complimenten.

Ik wil van mijn kamer ook zo'n mooie ht maken. Ik vind het toch wel een stukje extra speciaal gevoel geven bij het bekijken van een film in zo'n soort ht.

Groetjes,

Marc

Dank, het heeft inderdaad toch wel iets extra's boven het gewoon in de huiskamer kijken.

Rogier1988

Damn, dat moet het ook bij mij worden, maar of dat in de toekomst zoiets zal worden:S hahahah
maar ja
mijn complimenten

Mvg
Rogier (a.k de jongste) en na vandaag weten jullie het allemaal wel;)

Spacebass

SUPER HT/WOONKAMER 8)

jez wat heb ik een zielig HT als ik dit allemaal zie  8)  8)  8)

patrick_vdb

Errug mooi hoor Beetle99. Als ik dit toch weer zo zie wordt het toch weer eens tijd om te gaan verhuizen ;D

Mvrgr

Patrick

MrPink


MarcoV


beetle99

QuotePosted by: Spacebass  Posted on: Yesterday at 23:24:01  
SUPER HT/WOONKAMER

jez wat heb ik een zielig HT als ik dit allemaal zie      

Dit is niet in de woonkamer, die is nl een etage hoger. Deze ruimte is in gebruik als kantoor, en nu ook als bios.

The Foundation

sjiek

en tof met die grote gordijn als scheiding van de living.