Geluid Lekt

Started by Vincent, November 4, 2002, 22:11:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vincent

Hallo,

Ik heb wederom een probleempje met een Marantz versterker ditmaal de SR7200

Als ik bijvoorbeeld een cd afspeel en ik schakel dan het apparaat over op bijvoorbeeld VCR1 dan is de cd nog steeds zacht hoorbaar als ik het volume opdraai. Wat zou dat kunnen zijn?

Ook als ik bijvoorbeeld een cd afspeel met gebruik van de dig kabel dan werkt soms het geluid nie tde eerste keer maar als ik dan naar een dsp mode ga en dan weer naar stereo werkt het wel weer.

En als ik de radio aanschakel locked ie wel de freq maar geeft ie het geluid met horten en stoten weer.

Het apparaat wordt waarschijnlijk toch omgeruild, maar wil het toch graag weten... :)

Alvast bedankt

Greetz

Vincent

dick

QuoteAls ik bijvoorbeeld een cd afspeel en ik schakel dan het apparaat over op bijvoorbeeld VCR1 dan is de cd nog steeds zacht hoorbaar als ik het volume opdraai. Wat zou dat kunnen zijn

Is alles goed ge-aard? Ik heb wel eens bij iemand meegemaakt dat dit probleem afkomstig was van een niet (goed) geaard stopkontakt.

eduard

Dit wordt ook wel cross talk genoemd. Wat ook wel eens wil helpen is als je de mogelijk heid hebt om per aan gesloten bron tekunnen kiezen tussen (bv auto, analoog, of digitaal). Kies dan nooit voor de stand auto maar stel de versterker handmatig ik op de juist vorm van aansluiting.

Vincent

Hrmzz daar had ik even rekening mee moeten houden ...... Nou ja bij de nieuwe zal ik het even controleren.

toch bedankt wel weer een aantal punten om na te kijken.

Greetz

Vincent

Vincent

Hrmzz daar had ik even rekening mee moeten houden ...... Nou ja bij de nieuwe zal ik het even controleren.

toch bedankt wel weer een aantal punten om na te kijken.

Greetz

Vincent