Wireless audio/video van PC naar HT

Started by krischan, February 9, 2006, 20:42:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

krischan

Hoi,

Wie kan mij adviseren?

Ik wil een apparaat kopen dat mij in staat stelt om vanaf mijn laptop, draadloos, muziek en af en toe een filmfragment naar mijn Yamaha receiver te sturen.

Wat moet ik hiervoor kopen? Apple Airport?

krischan

BOUBOU

Quote from: krischan on February  9, 2006, 20:42:45
Hoi,

Wie kan mij adviseren?

Ik wil een apparaat kopen dat mij in staat stelt om vanaf mijn laptop, draadloos, muziek en af en toe een filmfragment naar mijn Yamaha receiver te sturen.

Wat moet ik hiervoor kopen? Apple Airport?

krischan

Ik gebruik een marmitek setje van rond de 35 euro om mijn pc draadloos te verbinden met mijn audio setup.
Dit in verband met het opblazen van het analoge board van mijn toemalige Marantz SR-7300...
Het is niets audiofiel, maar voor mij ruim voldoende.

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Guido

ik raad dit ten zeerste af... het klinkt gewoon voor geen meter.

is het geen idee om gewoon een optisch snoertje eraan te hangen, dan heb je dat probleem van boubou ook niet meer, en ze zijn galvanisch gescheiden, wat natuurlijk weer voordelen biedt.
een optisch snoertje hoeft niet van zoveel kwaliteit te zijn om al beter te zijn dan een wireless audio-spulletje en voor zeg 50 euro heb je 20meter snoer... lijkt mij ruim voldoende  ;)

BOUBOU

Quote from: Guido on February 11, 2006, 11:15:10
ik raad dit ten zeerste af... het klinkt gewoon voor geen meter.

Daarin verschillen wij van mening...  ;)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub