MAJOR update 1 Januari/2 Januari 2006

Started by J.A.F._Doorhof, January 2, 2006, 00:41:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Dat zit er al in, onderin zie je een notify bij de posts.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

DA BoSS

 :-X

Ik zie geen notify, wel 'markeer als ongelezen'  ???

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

mikekiwi

Quote from: DA BoSS on January  9, 2006, 22:53:07
:-X

Ik zie geen notify, wel 'markeer als ongelezen'  ???



Jij moet "Bericht" hebben...(dat is bij mij in de engelse versie nl. Notify)

DA BoSS

 :-[ :-[...weer wat geleerd...
Mijn dank is groot  ;D
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

DA BoSS

Quote from: mikekiwi on January  9, 2006, 23:09:49
Jij moet "Bericht" hebben...(dat is bij mij in de engelse versie nl. Notify)

nog een vraagje hierover:

Als ik de 'Bericht' optie op 'aan' zet, dan krijg ik nu emails bij nieuwe posts in dat topic.
maar ik wil eigenlijk alleen maar dat die topics terechtkomen in het rijtje van topics waar ik ooit op heb gereageerd!

Dit was dus niet wat ik zocht..... ???
::)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

J.A.F._Doorhof

Wat je wilt kan niet, je hebt immers nooit gereageerd.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankB

Quote from: DA BoSS on January 10, 2006, 07:47:52
nog een vraagje hierover:

Als ik de 'Bericht' optie op 'aan' zet, dan krijg ik nu emails bij nieuwe posts in dat topic.
maar ik wil eigenlijk alleen maar dat die topics terechtkomen in het rijtje van topics waar ik ooit op heb gereageerd!

Dit was dus niet wat ik zocht..... ???
::)

Dan moet je er maar een post inzetten met de tekst "Ik post dit omdat ik dit een interessant topic vind en graag wil volgen" ;D ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Movievault

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 10, 2006, 08:07:57
Wat je wilt kan niet, je hebt immers nooit gereageerd.

En als je dan gewoon reageerd met een puntje te zetten en onmiddelijk ddaarna te wissen, krijg je dan die berichten?
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

DA BoSS

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 10, 2006, 08:07:57
Wat je wilt kan niet, je hebt immers nooit gereageerd.
klopt, maar om nu topics te gaan spammen als ik niks zinnigs toe te voegen heb aan de disucssie?
::) ::)

Vandaar mijn vraag of er bij die buttons op het eind van het topic, iets van 'selecteren' toegevoegd kan worden.
Die button moet er danvoor zorgen dat het desbetreffende topic in het lijstje 'toon nieuwe reacties op jouw berichten' terecht komt.

Just an idea >:D
8)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

nomat

kweet niet of t al gemeld is maar als je een antwoord post, dan keer je niet terug naar het bericht zelf maar naar het bericht-overzicht
das wel jammer, want eerst kon je direct lezen wat je gepost had en nu moet je weer eerst die post openen

of doe ik iets verkeerd  ???

verder pluim kwa uiterlijk en snelheid  ;)
Harman/Kardon HK970 + TU970 + HD970 + DVD22 + Canton Ergo RCL (zonder RC module)

B.J.

Quote from: nomat on January 10, 2006, 21:42:39
kweet niet of t al gemeld is maar als je een antwoord post, dan keer je niet terug naar het bericht zelf maar naar het bericht-overzicht
das wel jammer, want eerst kon je direct lezen wat je gepost had en nu moet je weer eerst die post openen

of doe ik iets verkeerd  ???

verder pluim kwa uiterlijk en snelheid  ;)

Look and Layout Preferences
Vinkje bij: Return to topics after posting by default. ;D

nomat

Harman/Kardon HK970 + TU970 + HD970 + DVD22 + Canton Ergo RCL (zonder RC module)