Pim,s Place!

Started by reza, December 30, 2005, 11:26:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reza

Daar ben ik weer ;D

Ik dacht bijmezelf het is weer eens tijd voor een Meet&Greet ;)
Zoals altijd begint het achter de computer. Ik zat op topic te kijken van:Wie heeft welke projector.
En daar zag ik Pim zijn naam bij staan. Hij was bereid een demo te geven aan forum leden. En lekker dicht bij huis.(deze x) Dus ik stuur hem een mail dat ik wel eens wil komen kijken bij hem. Dezelfde dag krijg ik een bericht terug met zijn telefoon nummer. Ik bel hem op en 3 dagen later ben ik welkom ;D

De routeplanner word weer uitgedraaid. En daar ga ik weer!! Het is deze x iets van 14 km dus helemaal goed te doen ;D Pim had al tegen mij gezegd dat het heel simpel was om te vinden. En dat was het deze x ook.
In 1 x goed.

Ik bel aan en de deur gaat open. Ik moet omhoog kijken, want Pim is geen kleine jonge ;) Ik word een beetje bang, en denk moet ik hier naar binnnen!! Zodra ik binnen ben ben ik niet meer zo bang. Er staat een kerstboom.
(mensen met een kerst boom eten geen kleine jongens op)
Pim vraagt aan mij wat ik wil drinken, het word een biertje ;D Pim zegt oooh dan gaan we gelijk naar binnen, want het bier staat in zijn HT ;) Slimme zet Pim! Ik kom binnen en daar is het  ::) effect weer. Dit ziet er goed uit.

Ik kreeg een heel warm gevoel van binnen toen ik zijn HT instapte (en nee het kwam niet door het bier) :P
Je moet veel kijken om veel te zien, het is er behoorlijk druk. Gezellig druk!! Er hangt ,staat,ligt van alles.
Uiterraard stel ik weer een hoop vragen. Pim zegt eerlijk tegen mij: Niet al te veel technische vragen stellen want daar heb ik ook niet altijd een antwoord op. Als het werkt ben ik tevreden. Zo is het maar net Pim ;)

Over alles is nagedacht!! De maten van het HT zelf als over de kasten die de wachmachine en de droger verbergen.
De Barco hangt in volle glorie aan het plafon, En staat al aan.
Pim verteld mij over het onstaan van het HT. En verteld waar alles voor dient. Er zijn B&W speakers ingebouwt in het plafon, de airco hangt aan de zijkant en ga zo maar door. Ik wil wel eens zien wat een Barbo 808 Grapihcs allemaal kan! We beginnen met mijn favoriet Robbie williams, live at knebworth: Let me antertain you.
Nou Robbie dat is je gelukt jongen. Daarna komt Pim zijn favoriete, Lee towers ;D Ondertussen praten we gewoon door. En ziet ik in mijn ooghoek The war of the worlds liggen. Die wil ik wel eens zien en horen, en met horen bedoel ik de grootste SVS die er is. Ok zegt Pim en deze film gaat op. Wat een beeld (Barco) en wat een laag (SVS)

Het beeld doet me erg denken aan de bioscoop. Het is niet zo strak als mijn Pana of een andere digitale projector.
Maar het is wel heel erg fijn om naar te kijken. Ik weet niet hoe ik het precies moet omschrijven maar het beeld is een beetje korrelig. En precies in balans, het geeft mij in ieder geval een fijn gevoel, heel fijn gevoel zelfs :P
Pim ziet dat mijn biertje op is en ik krijg er nog 1 van hem. Nee niet getapt, maar een flesje.
Finding nemo gaat nu op, er zit een leuk stuk in zegt Pim voor de SVS, (als dat meisje op het aquarium tikt met haar vinger) Nou ik leek wel op mijn hoofd getikt, wat een dreunen zeg!! En wederom perfect in balans. GEWELDIG.

Maar de koek is nog niet op. ;D Ik vraag om Toy story 2 en ook die gaat in de speler. Wat een strak beeld zeg, dat korrelige is nu helemaal weg. En ik vind het steeds fijner worden, en denk bij mezelf ik moet zo Ruth maar bellen, dat ik niet meer thuiskom. Ik blijf hier gewoon wonen. Huis is groot genoeg voor 3 man ;D (HT trouwens ook)
Pim zegt tegen mij dat hij mij wat moet laten horen. 1of ander drum gedoe ??? Het is een audio dvd.
Je moet er van houden, het is niet echt mijn smaak, maar het klinkt goed. We drinken nog een biertje voor het afsluiten, praten nog wat na. En gaan uit het HT. Ik trek mijn jas aan, geef Pim een hand en nodig hem uit om eens bij mij langs te komen ;) Das leuk zegt Pim.

Ik loop naar mijn auto toe, en denk over wat er is gebeurt en ga met een heel fijn gevoel naar huis ;D

Pim harstikke bedankt. Ik vond het erg gezellig, en ik heb zo het idee dat we elkaar nog wel eens gaan zien.

Reza.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

OscarTango

Heeft Pim ook foto's van het gebeuren op 't forum staan ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

reza

Quote from: OscarTango on December 30, 2005, 11:28:44
Heeft Pim ook foto's van het gebeuren op 't forum staan ?
Ja 3e pagina.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Fransvis

reza, wordt het geen tijd voor een TomTom met al deze meets en greetz ?  ;D

reza

Quote from: Fransvis on December 30, 2005, 11:38:41
reza, wordt het geen tijd voor een TomTom met al deze meets en greetz ?  ;D
Als ze allemaal zo makkelijk te vinden zijn als pim, dan hoeft het niet.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Pim

Bedankt Reza voor de mooie woorden en voor de gezelligheid gisterenavond.
Ondanks het feit dat je van de verkeerde voetbalclub houd hebben we niet gevochten maar gesproken.
Dat zouden meer mensen moeten doen. ;D

Ik kom zeker een keer bij jouw kijken ;)

Pim
denon AVC A1 SRA / denon A1 / Barco G808S / Infinity IRS Omega / Infinity Renaissance 90 / Floating Cameleon Voice / SVS PB12 Ultra2 / Pronto pro NG / Topfield 5000 / Crystalio II / Moome /  v/d Hull

reza

Laten we het maar niet over voetbal hebben ;D
Je bent van harte welkom Pim ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

hifiman

Quote from: reza on December 30, 2005, 11:26:24
Ik dacht bijmezelf het is weer eens tijd voor een Meet&Greet ;)
Hahaha, hoeveel meet & greets heb jij eigenlijk al niet gehad zo ondertussen  ???  :P

reza

5 ;D waarvan er 1 Brimbrammer geen kabels had om beeld en geluid te laten horen en zien! :-\
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Guido

ik las net je stukje over wotw reza, en volgens mij ligt dat korelige niet aan de 808 maar aan de film. de director heeft daar een beetje teveel mee gespeeld geloof ik, ik vind het niet om naar te kijken...

reza

Quote from: Phuido on January 31, 2006, 16:44:54
ik las net je stukje over wotw reza, en volgens mij ligt dat korelige niet aan de 808 maar aan de film. de director heeft daar een beetje teveel mee gespeeld geloof ik, ik vind het niet om naar te kijken...
daar heb je gelijk in! Alleen is het op de Barco wel prettig om naar te kijken(althans voor mij)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"