2dehands NEC VT 540: paar vraagjes

Started by -Freek-, December 26, 2005, 22:21:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-Freek-

Ik wil misschien een NEC VT540 2dehands gaan kopen, maar de verkoper mist de afstandsbediening. Is dat een groot probleem als ik hem aan het plafond ga hangen (plafond is niet echt hoog dus ik kan wel bij de projector komen) en zou je evt. die afstandsbediening los kunnen kopen of een universele ab kunnen gebruiken?

Is dit trouwens soieso een goede keuze?

Edit: laatste vraagje: op projectorcentral staat vermeld dat ie hdtv ondersteunt en een component-ingang heeft. Deze ingang kan ik echter niet vinden op de plaatjes. Ik zie alleen 2 RGB-aansluitingen en een paar anderen. Of heb ik het mis? Zie (eigenlijk te klein, maar ik kan hem niet vergroot krijgen bij google) plaatje:


-Freek-

Een duidelijkere foto met de aansluitingen. Zou de component ergens anders op de projector zitten ofzo? Want ik heb het niet alleen in de specs zien staan, maar ook in een soort review van iemand.


wolsinkpower

ik las in een review van gebruiker op projectorcentral..

dat hij zijn gamecube via component op zijn NEC VT540  heeft aangesloten via een adaptor op de RGB/VGA poort..

dus hij accepteert denk ik component dmv een adaptor  ::)
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Guido


-Freek-

#4
Transcoder? Op welke prijzen kun je dan rekenen?

Heb 'm trouwens gekocht ;D

Guido

ik heb mijn transkey voor 35 euro 2dehands.

-Freek-

Maar heb ik niet gewoon zo'n ding als dit nodig, omdat de RGB-uitgang op de projector al HD ondersteunt?


wolsinkpower

verdomd.. je hebt gelijk

volgens mij heb je helemaal geen transcoder nodig want die heb je alleen nodig als je component uitstuurt en de projector alleen vga/rgb ondersteunt..

maar deze ondersteunt gewoon component over de vga aansluiting  >:D
deze oplossing is zeker goedkoper of niet ;D?

*ps: wacht even voor zekerheid op antwoord van een ander.. ikzelf leer hier ook nog steeds maar probeer tegelijkertijd mensen te helpen  :P*
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Guido

Quote from: JKI on December 28, 2005, 09:27:18
Maar heb ik niet gewoon zo'n ding als dit nodig, omdat de RGB-uitgang op de projector al HD ondersteunt?



hd staat niet gelijk aan component hoor... t zou goed kunnen, ik zou eerst in het boekje kijken, staat daar niets in, probeer het dan niet.

component is gewoon een type signaal, net zoals rgb etc. Over RGB kan ook hd gaan trouwens.