Atmoz' Studentenkamer

Started by Atmoz, November 1, 2005, 15:12:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hifiman

Zeer stijlvol! En zeker voor een student  ;D
Maar zonder dollen, mijn complimenten!

Atmoz

Quote from: Markaudio on November  8, 2005, 11:36:06
Echt netjes! Welke opleiding volg je?

Mvg

Netwerk Infrastructuur Design (bijna afgerond) en daarnaast Applicatie programmeur (ook bijna afgerond).
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Atmoz


Zoals ik in de topicstart al aangaf ging de TV er binnenkort uit... Dat is 2 dagen geleden dus ook gebeurt. Deze heeft plaats moeten maken voor een Loewe Modus L42. Een 42" plasma scherm uit de nieuwe Loewe serie.

Ook hiervan heb ik natuurlijk wat foto's gemaakt:

1280x720 HDTV demo van Samsung:



Nogmaals:



Screenshot van Xbox360 spel: (Kameo)



Nogmaals:



Screenshot van Xbox360 spel: (Project Gotham Racing 3)


;D
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Sjors

Erg gaaf! 8) beter beeld als op je doek?  :)



Groet, Sjors

Atmoz

Quote from: Sjors on November 14, 2005, 21:12:50
Erg gaaf! 8) beter beeld als op je doek?  :)



Groet, Sjors

Beter beeld? Als je er HD materiaal van de computer in stopt weet je niet wat je ziet. Echt niet normaal wat een beeld. Te maar ook echt TE scherp en mooi. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: zien = geloven!!

DVD's kijk ik nog steeds het meeste op de beamer: lekker groot (bios effect) en de pixels zijn toch genoeg voor DVD. Maar de HD films (1280x720) enzo gaan nu altijd op de TV. Ik heb werkelijk waar nog nooit zoiets moois gekocht in m'n leven. Helaas moet ik toegeven dat het op foto's er veel slechter uitziet dan in het echt. Ik krijg het maar niet mooi (zoals het is) vast gelegd.
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

kheikens

Holyfock dis echt ziek voor op een studentenkamer! Nou doe ik ook wel een klein beetje mee als student, maar ik ken verder geen studenten die een 42' plasma hebben!!!!! Wat studeer je? Heb je eigen bedrijfje drnaast ofzo?
Stereo
Marantz PM-14| Marantz CD-17|
Paradigm Monitor 7 v.4
HT  Harman Kardon AVR 1550 |Harman Kardon DVD 21 | Tannoy FX 5.1 Satelliet systeem center, rears & sub

Atmoz

Quote from: kheikens on November 14, 2005, 23:21:37
Holyfock dis echt ziek voor op een studentenkamer! Nou doe ik ook wel een klein beetje mee als student, maar ik ken verder geen studenten die een 42' plasma hebben!!!!! Wat studeer je? Heb je eigen bedrijfje drnaast ofzo?

Ik studeer "Netwerk Infrastructuur Design" en daarnaast "Applicatie Programmeur"  (zie paar berichten naar boven)

Maar waarom vraagt "iedereen" dat toch? Maakt het wat uit wat voor studie je doet? Je krijgt toch overal evenveel (lees: weinig) studiefinanciering!?

Ik werk gewoon 's avonds wat bij DHL (2/3/4 dagen in de week). En dan wat bijbeunen met computers, electronica, projecten, je kent dat wel  ;D
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

R

Ik heb ook wat van die reply's in mijn topic gehad. Het is ook maar net hoe je met je geld om gaat.

feli met je prachtige tv...O0

Sjors

Vroegâh was "student" weinig geld, kleine tv enz

Dat is nu erg veranderd  8) vandaar die replay's  :)



Groet, Sjors

R

Nog veel studenten zijn echt ontzettend arm. Thuiswonen is wel een groot voordeel trouwens.

Sjors

Quote from: Ruben on November 15, 2005, 00:00:44
<KNIP> Thuiswonen is wel een groot voordeel trouwens.

Inderdaad  :)   hoogstens kostgeld ;)

kheikens

Quote from: atmoz on November 14, 2005, 23:48:25
Ik studeer "Netwerk Infrastructuur Design" en daarnaast "Applicatie Programmeur"  (zie paar berichten naar boven)

Maar waarom vraagt "iedereen" dat toch? Maakt het wat uit wat voor studie je doet? Je krijgt toch overal evenveel (lees: weinig) studiefinanciering!?

Ik werk gewoon 's avonds wat bij DHL (2/3/4 dagen in de week). En dan wat bijbeunen met computers, electronica, projecten, je kent dat wel  ;D

Excuses daar had ik overheen gelezen! Gewoon interesse waar je tijdens je studie zoveel geld vandaan haalt!

Quote from: Ruben on November 15, 2005, 00:00:44
Nog veel studenten zijn echt ontzettend arm. Thuiswonen is wel een groot voordeel trouwens.

Zou er niet meer aan moeten denken! Kan nu pas weer waarderen als ik gewoon even een weekendje daar ben, maar ben blij als ik op mn eigen plekkie weer ben!
Stereo
Marantz PM-14| Marantz CD-17|
Paradigm Monitor 7 v.4
HT  Harman Kardon AVR 1550 |Harman Kardon DVD 21 | Tannoy FX 5.1 Satelliet systeem center, rears & sub

Atmoz


Nee inderdaad. Thuis wonen is echt niet relax.
Als ik nog thuis woonde dan kon ik zo'n dingen allemaal niet kopen. Veel te kleine slaapkamer voor beamer en plasma.
En bovendien stoort m'n pa zich al aan mijn muziek/gamen/film kijken als het geluidsniveau op 10% staat ofzo.
Nu kan en mag alles. Veel beter zo  8)
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

kheikens

#38
Quote from: atmoz on November 16, 2005, 14:52:35
En bovendien stoort m'n pa zich al aan mijn muziek/gamen/film kijken als het geluidsniveau op 10% staat ofzo.
Nu kan en mag alles. Veel beter zo  8)

Dit komt me heel bekend voor! "Koen!!! Doe die muziek is wat zachter!!!!"
Stereo
Marantz PM-14| Marantz CD-17|
Paradigm Monitor 7 v.4
HT  Harman Kardon AVR 1550 |Harman Kardon DVD 21 | Tannoy FX 5.1 Satelliet systeem center, rears & sub

Sjors

Nergens last van, boel is behoorlijk geisoleerd, en het is een los staande woning  8)

vorige week met mn Vriendin tot 2 uur s'nachts een film afgeken, en op behoorlijk niveau, heb mn ouders niet gehoord de volgende dag :)


Groet, Sjors

HooKiPa

Ik ga vanaf volgende week eens kijken of ik alle 14 huisgenoten aan de deur kan krijgen  >:D ;D
Marantz SR7400,
Marantz DV4500,
B&W 201i (front),
Mission M3C1 (center), JBL XL1000 (rear), Mordaunt Short Premier 309W (sub), Philips 24PW6301, Furutech, Lapp, VdH, DIY UPT speakercable.

Oeloe

Quote from: atmoz on November 14, 2005, 21:42:06
Beter beeld? Als je er HD materiaal van de computer in stopt weet je niet wat je ziet. Echt niet normaal wat een beeld. Te maar ook echt TE scherp en mooi. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: zien = geloven!!

DVD's kijk ik nog steeds het meeste op de beamer: lekker groot (bios effect) en de pixels zijn toch genoeg voor DVD. Maar de HD films (1280x720) enzo gaan nu altijd op de TV. Ik heb werkelijk waar nog nooit zoiets moois gekocht in m'n leven. Helaas moet ik toegeven dat het op foto's er veel slechter uitziet dan in het echt. Ik krijg het maar niet mooi (zoals het is) vast gelegd.

Erg mooie 'studenten' kamer Atmoz.
Mijn complimenten voor je inrichting....  :)


Ik had nog mijn twijfels:  50" Plasma of een 24" LCD TV + Projector

Maar na jouw reactie lijkt de keuze toch snel gemaakt...
Beeldkwaliteit is voor mij belangrijker dan grootte...
Hoewel het 'bios effect' ook wel verleidelijk is....   ::)

groeten van een 'arme' student...  ;D



jOzh

#42
Damn, wat een tv man! Echt heel erg mooi, net als de rest van je set overigens =)

En ja, ik ben ook een student, waarschijnlijk geef je net als ik niet al je geld uit aan bier (wat veel mensen volgens mij verwachten van studenten ;))
Hoewel, je hebt natuurlijk wel een beertender staan... :P
TV Panasonic TX-P50VT60
Receiver Arcam AVR360 | Streaming Nvidia Shield | CD Marantz CD-17mkII M
Speakers B&W 603s3 | B&W LCR 600s3 | B&W M1

JT

Nette, sfeervolle kamer met leuke apparatuur :)

knolselder

Quote from: atmoz on November  1, 2005, 15:12:25
Geen echte "home cinema" maar wel een studentenkamer met wat apparatuur:


bovenin hangt de beamer (Epson TW10H)






70CM Philips TV, Philips DTS Receiver, DVD speler, CD speler, Xbox



een deel van het DVD rek + het beamer scherm (2,10 meter breed)






een hoop afstandsbedieningen die binnenkort vervangen worden door de MDA Vario



pas 3 dagen oud beertender tafeltje...



de glazen worden verlicht door 8 blauwe LED's



rode TL's (liggend op sterrenhemel)



"control panel" voor sterrenhemel, rode TL en 3x spots te  bedienen...






heerlijk zittende, maar vooral ook liggende (slaap)bank



het tafeltje waar overdag water, en 's avonds bier op staat  :9~



computer (aangesloten op beamer + tv)





----------------------

Binnenkort komt de Xbox360 met bijbehorend een 42" plasma of LCD scherm. De gewone TV wordt dan natuurlijk overbodig. Deze komt dan in het "chill-hok" van ons studentenhuis te staan. Na de aanschaf van de nieuwe HDTV zijn de speakers en de receiver aan de buurt. Tijd voor echte kwaliteit  :) De rest is wel in orde zo. Zeker perfect om iedere avond een DVD'tje te kijken  :D

That's it.


[edit]

(paar dagen later...)

Zoals ik in de topicstart al aangaf ging de TV er binnenkort uit... Dat is 2 dagen geleden dus ook gebeurt. Deze heeft plaats moeten maken voor een Loewe Modus L42. Een 42" plasma scherm uit de nieuwe Loewe serie.

Ook hiervan heb ik natuurlijk wat foto's gemaakt:

1280x720 HDTV demo van Samsung:



Nogmaals:



Screenshot van Xbox360 spel: (Kameo)



Nogmaals:



Screenshot van Xbox360 spel: (Project Gotham Racing 3)


;D

Ik ga ervan uit dat de xbox360 screenshots van de demodvd komen, of heb je een devkit in huis?!?

Atmoz

Quote from: knolselder on November 30, 2005, 22:53:18
Ik ga ervan uit dat de xbox360 screenshots van de demodvd komen, of heb je een devkit in huis?!?

Die screenshots komen van de computer af. (resolutie  op 1280x720).
Dus perfect om te bekijken hoe de XBox360 er uit gaat zien.

Ik heb (helaas) geen devkit thuis. Heb alleen Kameo, PGR3 en een extra wireless controller.
De rest komt morgenvroeg pas  ;)
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5