Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

Incognito

#175
Mooie maat, was ook meer een geintje hoor ;), vandaar dat wel heeel groot.

Zo beter?  >:D


HTR

#176
dankje:)
maargoed t idee is dr! zal mooi gaan staan ;D
ff over de fotos, hij past NET tussen de speakers, beidekanten 4 cm speling

LittleNinja

Yep... De Pana is prachtig!!  :o

Hangt hij zo op de juiste hoogte of gaat hij iets verder de hoogte in?
( i.v.m. de zithoogte )
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Jean Pierre

Quote from: hometheatrerulezz on July  3, 2006, 19:04:15
dankje:)
maargoed t idee is dr! zal mooi gaan staan ;D
ff over de fotos, hij past NET tussen de speakers, beidekanten 4 cm speling

Het staat idd mooi! ik zou alleen het scherm iets hoger doen denk ik en dan 2/3  glazen platen of gewoon plankje mdf uit de muur laten steken waar je je apparatuur op kan zetten.

HTR

ja dat was ook de bedoeling, midden van het scherm wil ik ter hoogte vd tweeters (zitten bovenin de speakers)

HTR

laatste update voorlopig, laatste laag verf zit dr op, en ziet dr mooi uit:D
ga morgen of overmorgen een kastje meubeltje maken voor de versterker dvd en cdspeler, waar de tv in eerste isntantie ook op kan staan.
daarna nu over ongeveer 10 dagen is mijn plasma dr ook en dan komen dr wel weer een aantal fotos

HTR

ik moet het even kwijt..... NOG 7 DAGEN!!! :o ;D

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

HTR


HTR

huil huil huil  :'(
ik vertel later wel waarom, maar de tv gaat niet doooor  :-\
duss ik ben gelijk aant doorsparen voor een ander waarvan ik nog niet weet welke...

R


HTR

verder sparen voor een andere...
*-) en tot die tijd film kijken op men 15"laptop  :'(
maarja ik ben nu verwend nest:P wil minimaal 50"  ;D

riesjdabietsj

Quote from: hometheatrerulezz on July 17, 2006, 12:32:57
huil huil huil  :'(
ik vertel later wel waarom, maar de tv gaat niet doooor  :-\
duss ik ben gelijk aant doorsparen voor een ander waarvan ik nog niet weet welke...


Oei, dat is zuur.. Zolang aan het verheugen op iets, en dan gaat het niet door....  >:(  :-\
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

HTR

jup en is door een man die uiteindelijk oplichter blijkt te zijn ( niet meer contact mee te krijgen, telefoon dood etc ) ik leg t nog wel uit maar nu niet... :P
ik ga nu gewoon lekker naar een winkel, op zondag en zoek een hele mooie plasma uit en neem em mee:P
en als je zegt: ja ze zijn zondag toch dicht? zeg ik: ja weet ik >:D >:D

riesjdabietsj

Quote from: hometheatrerulezz on July 17, 2006, 13:00:52
jup en is door een man die uiteindelijk oplichter blijkt te zijn ( niet meer contact mee te krijgen, telefoon dood etc ) ik leg t nog wel uit maar nu niet... :P
ik ga nu gewoon lekker naar een winkel, op zondag en zoek een hele mooie plasma uit en neem em mee:P
en als je zegt: ja ze zijn zondag toch dicht? zeg ik: ja weet ik >:D >:D

ja ze zijn zondag toch dicht?  ???
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

HTR

hahaha ja maar dan doe ik zelf de deur wel weer dicht:P en t alarm weer aan  ;D

ik ben overigens bij mr oplichter zelf niet benadeeld alleen in het verheugen... heeft me niks gekost

R

Quote from: hometheatrerulezz on July 17, 2006, 13:05:32
hahaha ja maar dan doe ik zelf de deur wel weer dicht:P en t alarm weer aan  ;D

ik ben overigens bij mr oplichter zelf niet benadeeld alleen in het verheugen... heeft me niks gekost

Hoe zit dat dan? Kunnen wij hier ook tegenaan lopen? Kleine waarschuwing zou mooi zijn, je weet maar nooit. Of was het echt een louche contact?

riesjdabietsj

Quote from: hometheatrerulezz on July 17, 2006, 13:05:32
hahaha ja maar dan doe ik zelf de deur wel weer dicht:P en t alarm weer aan  ;D

ik ben overigens bij mr oplichter zelf niet benadeeld alleen in het verheugen... heeft me niks gekost

Gelukkig maar, stel je voor dat je dat ding al betaald had, en die sump het niet levert... dan sta je mooi te kijken...
Het is wel een genot om de komende week, ipv aan het zwembad te hangen, de auto te pakken, de stad in te rijden, en dan op zoek te gaan naar een 50inch plasma  O0
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

HTR

jup ik heb al hee lwat mooie dingetjes gevonden!
65" mag van mij ook wel:P maargoed dat is beetje duur;) maargoed zou de filmbeleving wel ten goede komen*-) dan moet ik nog wel ff wat meer werken!:P en afdingen (jaja vies woord:P maar als studentje moet je toch wat heh ;) )

HTR

bijvoorbeeld een:
TH-50PV600
of een
pdp 506 fde

tis toch wat...  ;D door al dat verheugen en zo zie ik die 50 hier al staan... en een 42 lijkt dan gelij kzo klein :P

Rob Eric Blank

Zo een erg mooie set en die kleur is erg gaaf met je speakers. Ik hou wel van kleur, zoals ook te zien is bij mijn HT.
Mooie versterker en goed klinkende speakers! Leuke hobby ;-)

HTR

haha inderdaad leuke hobbie! ik vind t super ;D en zoals jij al zegt: ze klinken super... precies mijn smaak, heb wel andere merken als b&w gehoord... maar imo is deze echt top! ( nog liever heb ik GS6 maargoed, moet wat te dromen blijven... en tis de keuze, plasma of speakers, en aangezien deze zo goed bevallen moet gs6 maar ff wachten  ;D

HTR

zijn er eigenlijk nog meer forummers hier met de s8 als speaker?
ik kan dr namelijk geen vinden en dat is best wel maf want t zijn super speakers!

Frank.V

Een oom van mij heeft sinds kort de s8 speakers, en ik moet zeggen die speakers klinken verbazingwekkend goed ;D

HTR

dat mag ik graag horen!
ik vind ze ook top klinken... moet alleen betere ruimte hebbe
deze slaapkamer is eigenlijk maar niks, te klein voor de speakers.