Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

donaldk

Voor dat soort ladenkasten moet je bij de keukenboeren op dit forum zijn ;D.

HTR

okee... gewone geleiders zijn niet sterk genoeg?

donaldk

Weet ik niet, ik bedoel kijk eens in de diverse topics van de mesnen die hier zelf keukens bouwen, voor tips en inspiratie.

HTR

ja okee
goed idee:)  ik denk dat dit wel kan, de rest van de bouw is nu zoizo wel in orde
maar die kast moet ik dan ff kijken hoe i kdat ga doen. of eventueel met paar servotjes dr bij (die ik nog heb uit mijn modelbouw tijd( om em open te laten schuiven) )

HTR

zo verandering in de planning, zondag gaat de kwast over de muren  ;D
ik kan die lelijke muren niet meer aanzien ::)

HTR

#155
ik ben weer aan het twijffelen! welke kleur rood, is mooi donker, maar niet te bruin, en oogt toch warm?
er zijn hier wel een paar mooie ht's met rood dr in weet iemand welke kleur codes?

edit: gefeliciteerd! 4000 views ;D

HTR

okee kleur is gekozen... heb net de gaten gevult!
kleur: IG 230-D

HTR

zo verf zit dr op! ziet dr mooi uit erg mooie combi met de speakers  :o
fotos volgen morgen ofzo... moet nog 2e laagje over t rood

HTR

en ff t nieuwe kleurtje (moet nog een 2e laag op)
tis nu een stuk sfeervoller! ik ben tevreden  :)

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR


mikeske

Quote from: mikeske on July  2, 2006, 23:00:36
Ziet er goed uit  ;)

Men kamer was vroeger lichtgrijs en nu is ze ook donkerrood ( bij mij wel alle muren ).
Nog geen seconde spijt van gehad  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR

ik snap het, mooie warme kleur, het "kantoor effect" is ineens weg (pagina 5 staat een foto van hoe het was)

LittleNinja

Dat ziet er geweldig uit! :o !

Heel netjes.. Nu nog even de Pana ophangen an gaan!!!  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

haha jij snapt men bedoelingen  ;D ik doe eerst nieuwe laag verf dr over... die pana moet nog ff wachten:( nog 10 dagen

LittleNinja

Dan ga je al snel aan de slag met die wand!! Het is het wachten waard, zullen we maar zeggen!  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

#166
klopt! 2e laag zit dr op, en nu fotos met daglicht, je kan zien dat dr nog een 3e op moet maargoed, geeft een mooie indruk van wat de bedoeling is...

zoals eerder gezegt, ik vind de combi van kleuren van de muur met de speakers erg geslaagt  :)

HTR

#167
kan iemand me wat paintshop pro x tips geven?
ik heb zitten proberen, en kom niet verder als dit gepruts  ;D

Jean Pierre

Quote from: hometheatrerulezz on July  3, 2006, 13:52:34
kan iemand me wat paintshop pro x tips geven?
ik heb zitten proberen, en kom niet verder als dit gepruts  ;D

Forget about paintshop pro x, use photoshop :P

Ziet er mooi uit die kleur misschien moet ik dat in me nieuwe studente hokje ook maar doen   ;D

LittleNinja

Quote from: hometheatrerulezz on July  3, 2006, 13:52:34
kan iemand me wat paintshop pro x tips geven?
ik heb zitten proberen, en kom niet verder als dit gepruts  ;D

Maak je niet druk... het is niet van echt te onderscheiden...  :P ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

ja tuurlijk... dies wel erg hard hoor die opmerking:P grapjas... straks is het niet van echt te onderscheiden! want dan staat ie dr! en de echte is overigens net zo groot.. LEKKER HEH >:D

LittleNinja

Ik bedoel hem uiteraard niet hard! ( zoals je wel weet!!  ;) )

Ga er maar vanuit dat ik veel te jaloers ben op die mooie Pana van je!!!! Ik kijk nog op een 29" ( ja ja... een 4:3 ) Sony CRT TV van bijna 10 jaar oud!!!!  :-X  Je kent ze wel... zo één met 5 pagina's textgeheugen!!  ;) :o

( Nu heb ik mijn ruiten natuurlijk ingegooid... Vanaf heden wordt ik niet meer serieus genomen op het forum... )

Even "back on topic": mooie muur! ( lichter dan ik dacht, maar zeker spectaculair! ) Die Pana zal er prachtig op staan!!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

#172
mijn opmerking was ook met een knipoog ;)
maargoed:) die van jou nemen we zeker nog wel serieus hoor!
ja die pana zal heel mooi zijn op mijn muur en de muur is minder rood alst donker is, (is t ook veel donkerder rood, en alst donker is zelfs bijna helemaal zwart) duss erg goed te doen:D
maargoed voor jou om je em nog ff te laten zien


;D ;D

Incognito


HTR

dankje voor de foto:) nu heb je een 65"tv dr van gemaakt maargoed:P toch bedankt ;)
ja 50 " wou ik ook graag omdat ik geen beamer wou, maar ook niet gelijk heel veel kleiner... als plasma vond ik 60 "te duur en te groot, en 42" weer wat klein  ::)
duss 50 ist geworden:)