Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

HTR

met een bijbehorend plaatje:

R


MLCinema

Trekt de Onkyo de Martin Logans een beetje? Ik vind het design van de Onky's in het zwart overigens nog best netjes. Feli met de upgrade!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTR

ja hij trekt ze prima, stuk beter als de marantz, die echt op zen max draaide met deze speakers. heb beetje zitten uitproberen en mijn ervaringe nvandaag zijn zeer positief, erg krachtig geluid bij films en games, en bij muziek, hoewel een stuk frisser kwa klank als men marantz wel erg gedetailleerd geluid, maarja dat komt uiteraard ook door de speakers. al met al een fijne upgrade waar ik veel plezier aan ga beleven, nu nog even projectorbeugeltje halen!

Sjors

Quote from: HTR on February 22, 2009, 00:01:50

< knip >

Nu nog even projectorbeugeltje halen!


@ dat tijdstip ?! met een koevoet en een setje lopers ?  ;D



Feli met de Onkyo, mooie machiene !  8)




Groeten,

Sjors

HTR

grapjas;) ik heb de sleutel van de mediamarkt nog dus in principe kan het nog :P neh doe ik toch maar niet!

HTR

2 fototjes van mijn nieuwe spanscherm!

R


HTR

tis maar goed dat ik uit huis ga over ongeveer 1/1.5 maand. het is wel ERG groot  O0  ik was al gewend aan men 100", maar 120 " is echt heeel groot, heb aan beide kanten van de muur 3 cm speling  ::)

JeKa

Was dat tab-tensionend toch niet naar je zin?

HTR

nee bij de koop werd er ook bij vermeld dat het in ontwikkelingsfase is, wat op zich geen probleem is, maar dat in combinatie met het feit dat hij gewoon heel goedkoop was ( 299,-) resulteerde er in dat de afwerking ook niet heel mooi was, zeker van de kast, welke ik zelf lomp en lelijk vind. hoewel dit scherm veel meer aanwezig zal zijn, vind ik hem minder storend als die kast van het rolscherm.  ik vind de service
van het bedrijf waar ik hem gekocht heb wel goed, ik heb tijdeljike rolschermen gekregen, en ook voor dit scherm heb ik nog eerst een showmodel thuis mogen proberen om te kijken of het wat voor me is.
helaas had hij de afgelopen tijd problemen met leveringen van de fabrikant (3M)

MLCinema

Pffff, wat een ziekelijk groot formaat... Maar wel errug vet. Nog steeds content met de Onkyo op de Martin Logan speakers?
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTR

het is erg handig met games, zeker als je splitscreen gaat gamen blijft er zo voor iedereen een fatsoenlijk stuk over.
de combi martin en onkyo is prima, heeft voor en nadelen, hij is helaas wat minder muzikaal maar de luidspreker word veel beter onder controle gehouden (de versterker heeft veel meer vermogen)

Robke

Quote from: HTR on June 11, 2009, 11:08:40
nee bij de koop werd er ook bij vermeld dat het in ontwikkelingsfase is, wat op zich geen probleem is, maar dat in combinatie met het feit dat hij gewoon heel goedkoop was ( 299,-) resulteerde er in dat de afwerking ook niet heel mooi was, zeker van de kast, welke ik zelf lomp en lelijk vind.
helaas had hij de afgelopen tijd problemen met leveringen van de fabrikant (3M)

Beetje jammer dat het 100" scherm gelijk 200 euro duurder is geworden...... :(

HTR

ik zou gewoon even contact met hem opnemen over de prijs. heb ervaren dat hij hier wel voor open staat.

Dit scherm wat ik nu heb hangen bevalt ook goed. vandaag weer mee zitten gamen, echt super!  :P

HTR

en toen hadden we een nieuwe woonruimte! een snel fototje:


marcobuurlage

en opgeruimt !  :tongue2: :crazy: dat je heel gelukkig mag worden in je nieuwe huisje ! ben eral geweest niet enorm groot maar des te gezelliger ! ik kom gauw weer eens langs :P :bigsmile: :music:
Beamer: JVC D-ILA HD1 , Receiver: Onkyo TX-SR 607 , Frontspeakers: Klipsch RB61 , Rearspeakers: Klipsch RS3 , Center: Magnat Monitor 210 , Subwoofer: Jbl , Bekabeling speakers: Freitag High perfomance cable Bekabeling subwoofer: Oehlbach

HTR

het is idd niet heel groot maar een stuk groter als de kamer waar ik eerst gebruik van maakte. t zijn ook mooie hoge appartementjes hier ( 3 meter hoog)

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTR

meen je dat echt of is het meer een grap? ik heb hier in deze ruimte beter geluid als mijn vorige woonruimte, waar mijn luidsprekers veel te veel opgepropt zaten ( 12 m2 was dat)

HTR

#1195
Even een tussenstand fototje van de kamer, ben ondertussen iets verder met inrichten. hoewel ik nog wel bijv het scherm moet ophangen kan ik er al wel lekker een filmpje kijken.
autostitch heeft het niet helemaal goed gedaan maar het idee is duidelijk.


Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

-madison-

Ik denk dat een zwart dekbed overtrek een hele mooie upgrade zou zijn!
Voor de rest: Mooie opstelling!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

HTR

dankje, ik zat inderdaad ook te kijken naar een donkerdere overtrek, zwart zou voor films het meest verantwoord zijn, maar dan heb je wel gelijk een heel groot zwart vlak in de kamer, dat is wat minder prettig.
ik krijg deze week ook nog een nieuw doek voor mij scherm, deze heeft namelijk een paar vouwen nog er in zitten welke er niet uit zijn. helaas, maar gebeurt! die nieuwe zou het moeten oplossen

JeKa

Quote from: HTR on August 26, 2009, 09:29:51
dankje, ik zat inderdaad ook te kijken naar een donkerdere overtrek, zwart zou voor films het meest verantwoord zijn, maar dan heb je wel gelijk een heel groot zwart vlak in de kamer, dat is wat minder prettig.
ik krijg deze week ook nog een nieuw doek voor mij scherm, deze heeft namelijk een paar vouwen nog er in zitten welke er niet uit zijn. helaas, maar gebeurt! die nieuwe zou het moeten oplossen

Je hebt ook wel veel dekbedovertrekken met aan de bovenkant een andere kleur dan de onderkant. Licht en donker zou ideaal zijn natuurlijk, kan je 'm gewoon omdraaien.