Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

sj0er-D

Quote from: HTR on January 29, 2008, 22:34:22
see?

tevreden  ;D

freek: heb je toevallig iets als msn? zo ja mag je me ook wel toevoegen, gaat wat makkelijker met uitleggen en zo, men email adres staat bij men persoonlijke gegevens hier opt forum...

suuuperstrak! heel nice :D

WickedGame

Zo dat is me toch even lekker zo'n projector :)

Ook wel eens zitten dubben om projector aan te schaffen, maar uiteindelijk heb ik daar geen ruimte en projectie plaats voor. Ook in mijn appartement straks gaat het er helaas niet komen. Zal "gewoon" een big screen tv worden  ;D (Denk iets aan 50" inch waarschijnlijk)

HTR

ja later een x, maar eerst een fatsoenlijk scherm, waarschijnlijk de volgende maand als ik weer salaris heb... er zijn verschillende mooie schermen, camco gezien prijs, bijv stewart filmscreen gezien kwaliteit wat super is, ik twijffel nog ff door....

maar dat maakt t punt dat iker enorm van geniet niet anders, gamen is zo geweldig! evenals film kijken....

@ wickedgame, grootte van kamer maakt niet zo heel veel uit, ik heb ook een kamertje van 12m2, hier lukt tut ook wel, daarnaast kan je als oplossing een rolscherm nemen ( electrisch of niet) dan maaktt niet zoveel uit toch?

HTR

aanghezien ik niet tevreden was met de indeling vna mijn kamer, ben ikbezig geweest met een andere opstelling,
dit is het geworden ( enige wat in dit plaatje mist, is t projectiescherm en de gordijnen die er nog achter horen te komen )

HTR

en de apparatuur, is niet wat ik heb die versterker en cdspeler, maar je mag dromen toch?  ;D

Atmoz


Leuk die sketches!!
Ziet d'r goed uit zo.
Jij blijft ook bezig he...  ;D ;D
Volgens mij kun je (net als ik) niet stilzitten he >:D

Ben ook hier weer zeer benieuwd wat het allemaal gaat geven!

Mvg,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

JeKa

Ziet er goed uit man!
Waar maak je die tekeningen mee?

sj0er-D


LittleNinja

Quote from: HTR on March 27, 2008, 15:29:31
en de apparatuur, is niet wat ik heb die versterker en cdspeler, maar je mag dromen toch?  ;D

Dat wilde ik net vragen.... "Heb ik iets gemist?!"  ::)  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

is idd gemaakt met sketchup, heb gewoon baissmodel gemaakt van men kamer, en nu kan ik er mee spelen en kijken met opsteellingen, ik heb t nu gemaakt zoals op deze plaatjes, en t gleuidsbeeld is duidelijk verbeterd! breder  en dieper.

de classe's is idd maar gewoon om t op te vullen, aangezien ik geen pm17 model kon vinden, wel van de ps3, maar die tekenaar had geen rekening gehouden emt afmetingen ( die ps3 was 20 meter bij 40 meter ofzo :P )

ik zit nu ondertussen me in te lezen op de stof voor een vervangende versterker voor de pm17, aangezien de speakers meer kunnen hebben als de 70 watt max die ze nu krijgen, ze kunnen dus nog beter presteren met een versterker met wat meer vermogen.

zit te kijken naar EN buizenversterkers en transistor


@ atmoz

nee kan inderdaad niet stilzitten
laatse 5 jaar 7 x opstelling veranderd :P

ach t geeft een mooi nieuw gevoel en zo kan je t steeds wat verbeteren ( laatste opstelling was er rekening gehouden met de monitor audios , die veel minder plaatsinggevoelig waren EN kleiner)

HTR

deze jongen hier heeft weer nieuw speelgoed!

versterker:


TheSpeedSkater

Quote from: HTR on April 11, 2008, 22:47:39
deze jongen hier heeft weer nieuw speelgoed!

versterker:


Hee, dat is mooi !
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

HTR


mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

-Freek-

Wow, hoe toevallig, ik heb vorige week precies hetzelfde model verkocht. Mag ik vragen wat jij er voor betaald hebt?

Mooi dingetje trouwens he! Veel plezier er mee. ;)

LittleNinja

Quote from: HTR on April 11, 2008, 22:47:39
deze jongen hier heeft weer nieuw speelgoed!

versterker:




och och och.... Wat een mooi ding!!!

Hoe is ie?!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

HTR

#1017
dankje! ik vind em er ook erg mooi uit zien, en nu heb ik wel genoeg vermogen voor mijn logans ( 2x 60 watt is wat magertjes)

deze heeft
2 x 260 Watts into 4 Ohm
2 x 200 Watts into 8 Ohm


oh en nog een fotootje

Atmoz

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

HTip

Het wordt eentonig, maar mooie versterker :D

Zullen je Logans inderdaad erg blij mee zijn...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTR

eentonig? how come?

ja zijn ze zeker blij mee:P

JCL

Quote from: HTR on April 12, 2008, 20:07:10
eentonig? how come?

ja zijn ze zeker blij mee:P

Denk dat hij met eentonig bedoeld dat er al heel veel anderen hebben gezegd dat het een mooie versterker is. En dat is het natuurlijk ook ;) Veel plezier ermee!

denoontje

indrukwekkende ab...   :-)



mooi hoor feli

HTR

Quote from: denoontje on April 12, 2008, 21:37:06
indrukwekkende ab...   :-)



mooi hoor feli

ja slecht ding maar de versterker zelf maakt t goed!

HTip

Quote from: JCL on April 12, 2008, 21:21:21
Denk dat hij met eentonig bedoeld dat er al heel veel anderen hebben gezegd dat het een mooie versterker is. En dat is het natuurlijk ook ;) Veel plezier ermee!

Helemaal goed :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive