Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

LittleNinja

Wat een beren die ML's!! Gigantisch gewoon.

Leuk die snelle trip door memory-lane.  ;D

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

MartijnR

Indrukwekkende luidsprekers, in ieder geval qua formaat. Ik heb namelijk geen idee hoe deze klinken. Als dat net zo indrukwekkend is  8).

Ik heb ook nog even gestemd voor de Primare i30. Natuurlijk doen. Is het een match met je luidsprekers? Geen idee, maar is er een mooiere versterker te vinden, dan  ;D?

Ben benieuwd welke set je over een half jaar hebt staan, je wisselt nogal vaak van apparatuur.

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

HTR

speakers bevallen enorm goed, vandaag de ps3 gehaald, damn wat een beeld en gluid ervaring!

denoontje

i30 heel mooi ;-),

weet niet wat zedoen met de ml's, maar op wilson benesch erg mooi

graafke


HTR

dankje!

als toevoeging plaatje vna ps3 op zen plaatsje

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTR

thank you! ben nu muziek aan het uploaden op het apparaat, t kan meer als ik dacht!
erg handig en cool dingetje

mexmen2

ps3 40gb / 16 bluray films

HTR

waarom dan?
besides, gaat dat hele ding er dan uitzien als linux, of blijft het standaard ps3 menu wel?

HTR

er is 1 x nee gestemd op de bovenstaande pol, nou ben ik nieuwschierig wie dat was, wil die persoon zich bekend maken? ik ben wel nieuwschierig nar de motivatie voor dit negatieve :P

mexmen2

allebij :D dat is juist het mooie ervan.
je hebt bijvoorbeeld yelllow dog linux en het normale ps3 menu die je gewoon allebij kan op roepen.
en in linux kan je bijv. mozilla firefox er op zetten en andere dingen.

ps. het word ook ondersteund door sony waardoor het dus legaal is.
ps3 40gb / 16 bluray films

Magura

Erg mooi allemaal stefan!
En die ml's zijn erg  8)
Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

HTR

na een boel schuiven en doen heb ik op zijn voorlopig definitieve plaats gezet, en dus gelijk ook maar,
voor zover t kan, de kabels geordend en de componenten geplaatst.

hieronder 2 plaatjes, van de huidige opstelling...
waarvan de onderste natuurlijk met t forum wat in elke homecinema aanwezig moet zijn  ;D

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Hoeveel ruimte zit er achter de speakers?

Misschien moet je eens proberen om zonder je lampen te draaien, ik denk dat het een flinke verbetering zal geven.

yates

Ziet er heel mooi uit, zeg..

Maarre,, hangt je scherm wel recht?

Misschien komt het door de foto, ofzo..

Grtz,
Yates
Pioneer KURO 5090 Marantz SR6003 Marantz BD7004 PS3 Humax 5050c Audioquest Ixos Kef 3005

gvy

Inderdaad een mooie opstelling.

Met die lampen zit het volgens mij wel goed. ;)
Een elektrostaat heeft best wel wat lucht nodig naar achteren, maar is meestal ook gediend met diffractie van het naar achter gestraalde geluid. Niet te veel demping evenwel.(zoals zware gordijnen) Het is de bedoeling dat het naar achter gestraalde geluid van de dipool niet volledig gedempt wordt, maar wel verstrooid.

Volgens mij zullen die lampen eerder bijdragen aan een positieve akoustische aanpassing.
En ze staan daar heel erg mooi ook ;), dat telt mee

Geert

HTR

die lampen hebben inderdaad een positief effect op het geluid!
ik merk dat ik een beter geluid heb als ik ze iets verder uit mekaar zet en naar achter zet, als wanneer ik ze verder de kamer in heb, en dichter bij mekaar, vandaar deze opstelling, besides ziet t dr ook mooi uit

molle

Ziet er mooi uit zo 8)
Ik wist niet dat je van screensaver kon veranderen op de PS3? Moet blijkbaar mijn PS3 maar eens online zetten.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

HTR

dat is geen gewone wallpaper, dat hoort gewoon bij t spel, dat komt vanzelf als je t spel selecteert....

de 2e is gewoon de internet browser

molle

Quote from: HTR on November  7, 2007, 20:43:18
dat is geen gewone wallpaper, dat hoort gewoon bij t spel, dat komt vanzelf als je t spel selecteert....

de 2e is gewoon de internet browser

Ah, ok ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

HTR

ja weet ik, maar dat rook dingetje ivnd ik juist wel stoer dr uit zien  ;D
dus hier blijft t iig zo!

Harry HT

Hi Stefan,

Het ziet er goed uit zo, prima sfeer  8)

Ik ben alleen benieuwd waarom leden "nee" hebben gestemd in je poll.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

LexiconLogan

eh nee hoor :-[
JUST BECAUSE I COULD ;D

TIS PRACHTIG
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable