Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

HTR

ik heb zojuist gehoort dat mijn ouders zaterdag naar t zuiden gaan, dusss als het ff mee zit heb ik voor dan het resterende bedrag en heb ik ze over 4 dagen al!!!!!!!

(zit hier te duimen)  ;D ;D

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

DANKJE ;D

ga morgne maar even navragen bij werkgever of ik dat geld toch asap krijgen kan....

en anders maar even naaste familie vragen...

tiptop

Succes 8)

(Was gisteren nog in Groningen voor een concert van Fish. :) Pas 2 uur terug en vandaag weer werken :P)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTR


tiptop

Wel goed ja 8)
Ik ging mee met een vriend van me die een grote fan is. Zelf vond ik het nooit wat, dacht ik. De CD's klonken ook altijd plat en rommelig.

Live klonk het wel goed. Dynamisch en vloeiend. Het was dus niet de muziek, maar de opname/ afluistersysteem.

Ga eens wat CD's van 'm lenen om hier te beluisteren.

Oh ja, die vent is ook nog stand-up comedian. Was wel grappig zo tussen de nummers door. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTR

ik zit er over te denken om ( met kleine bijbetaling) mijn marantz pm17 om te ruilen tegen een
primare i30




is it a go or no go ?
wat vinden jullie?

HTR

#782
als toelichting:
deze aankoop ivm het tekort aan power bij de pm17, deze gaat tot 60 watt
terwijl deze speakers MINIMAAL 60 tot 250 watt vragen... erg magertjes dus
daarnaast gaan de speakers door tot 1.7 ohm, dat vind de pm17 ook niet zo fijn....


(bedankt voor de reacties op de vorige poll overigens!)

R

Ik denk erg mooi, maar het advies is altijd luisteren. Het moet wel je sound zijn!. Echt erg verschillend met de marantz.

denoontje


garmtz

Zou ook zeker de Lyngdorf SDAi 2175 overwegen. Subliem op ML en extreem veel vermogen voor je geld.

R

Oh ja, ook zeker een goede optie. Wat een bak aan power in dat ding, extreem stabiel!!

TheSpeedSkater

Lyngdorf is idd een erg mooie versterker! Collega van me heeft hem ook.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LittleNinja

Morgen HTR,

Die Primare kun je vast ergens vandaan halen. Een vergelijk maken met een nieuwe Lyngdorf zal waarschijnlijk niet te doen zijn, ofwel?

Ik heb 1 maal een combi van Lyngdorf en Thiel mogen horen en ik was erg, erg, erg onder de indruk!!
( De installatie in de woonkamer van Molle. )
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

Quote from: garmtz on October 13, 2007, 09:49:42
Zou ook zeker de Lyngdorf SDAi 2175 overwegen. Subliem op ML en extreem veel vermogen voor je geld.


wat zijn de prijzen van dit appraat dan?
en 2ehands, worden ze 2ehands nog een beetje aangeboden?

heb korte zoektocht gedaan, maar kan zo iig nog niks vinden...

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

bmateijsen

De sdai2175 is nog maar net 2 jaar beschikbaar, dus veel 2dehands zal je niet zien.
Deze versterker kost nieuw 1790 euro.

HTR

1790 euro gaat zeker niet lukken voorlopig, dan moet ik toch maar weer kijken naar primare bijv

TheSpeedSkater

Quote from: HTR on October 14, 2007, 19:15:37
1790 euro gaat zeker niet lukken voorlopig, dan moet ik toch maar weer kijken naar primare bijv
Of even wachten en door sparen tot echt een mooie upgrade.. ;)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

bmateijsen

#794
Primare is denk ik niet de meest voor de hand liggende upgrade voor ML, ga in ieder geval voor de juiste upgrade, en niet per definitie de goedkoopste. 

Quote from: HTR on October 14, 2007, 19:15:37
1790 euro gaat zeker niet lukken voorlopig, dan moet ik toch maar weer kijken naar primare bijv

HTR

okee, je hebt wel gelijk.. dan kijk ik nog maar even rond! en misschien vind ik wel een lyngdorf 2ehands

TheSpeedSkater

Quote from: HTR on October 14, 2007, 19:49:15
okee, je hebt wel gelijk.. dan kijk ik nog maar even rond! en misschien vind ik wel een lyngdorf 2ehands

Stap voor stap upgraden is leuk joh! Geen haast. Je hebt net nieuwe speakers! (heb je ze trouwens al?)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

HTR

nee door de eerder genoemde reden, (werkgever en salaris probleempje) moet ik wachten tot 2 nov.....
nog 18 dagen dus!

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

HTR

nou ik ga er dan iig wel erg van genieten, heb ondertussen wel genoeg van men huidige speakertjes:)

Hoe bevallen de vistas bij jou? goed?