Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

tiptop

Ik zou dat eiken erop laten. Vind het wel mooi zo. En zwarte luidsprekers klinken bij jou niet ;D :)

Mischien klinken de JBL's ook wel mooier in eiken ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTR

het gaat in dit geval niet om geluid maar om looks... dus losstaand van het geluid wil ik natuurlijk ook dat ze mooi staan in de ruimte, en vind zelf de zwarte versie wel errug mooi...

tiptop

Quote from: HTR on October  7, 2007, 18:51:40
het gaat in dit geval niet om geluid maar om looks... dus losstaand van het geluid wil ik natuurlijk ook dat ze mooi staan in de ruimte, en vind zelf de zwarte versie wel errug mooi...

Was ook maar een grapje ;)

Als jezelf al weet wat je mooi vindt, hoef je natuurlijk geen poll te houden, toch?! Dan is er ook geen keuze :)

Veel plezier iig met de nieuwe LS 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTR

hmm ik zie wel ff, ik krijg ze toch in eiken, en als ik t lelijk vind dan kan ik ze altijd nog zwart maken de lijsten...

TheSpeedSkater

Vriend van me heeft ze grijs geschilderd. Ziet er prima uit.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Walter_PPK

Gefeliciteerd met de ml's! Ik zou als ik jou was voor geen goud de rails overspuiten maar goed het kan natuurlijk altijd. De rails kan met een blokje hout en een hamer van onder naar boven uit de borggleuven getikt worden.
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

HTR

dankje!
jij hebt ook mooie logans! alleen nog weer een heel stukgroter! ,k vonddie van mij al groot:P (met 143 cm hoogte)

LittleNinja

Tjemig HTR!!

Ik krijg steeds meer de behoefte om eens te komen luisteren en kijken in jouw HT!!  ;D

Gave ML's!! En ik zou niets aan het ontwerp veranderen. Origineel is imo het mooist.  8)

Groet,
LN
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

thank you!!

ik kan niet wachten tot ze hier staan, ik kom nu wat geld tekort,
die K*T werkgever heeft me 500 euro teweinig overgemaakt,
komt pas volgend salaris mee! flink balen is dit dus maargoed...
over dag of 20 haal ik ze pas op....

zodra ik ze heb laat ik ze uiteraard eerst eiken, kan altijd nog zwart gemaakt worden, zwart vind ik nu in eerste instantie mooier, maar misschien valt t wel heel erg mee als ze hier staan. ik kan me tot die tijd bezig houden met acoustiek, aangezien ik er wel rekening mee moet houden dat het bipolaire speakers zijn ( stralen naar voor en naar achter)

en daarnaast is de kamer verre van optimaal, eigenlijk veel te klein, (4.5x3 meter) maargoed altijd beter als wat ik nu heb staan: die zwarte jbl'letjes

LittleNinja

Da's lang wachten, maar wel het wachten waard!!  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

klopt waard is het het wel, maar wel frustrerend dat ze voor me klaar staan, maar ik er nog niet aan mag zitten.... ;)

Dracoplasm

Kan je niks met de verkopende partij regelen?
Mooie luidsprekers trouwens.

Offtopic. Alles goed verder? Werk je nu nog steeds fulltime? Ik dacht dat je zou gaan studeren.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTR

al geprobeert, maar probeer morgen wel even telefonisch...
het gaat om ongeveer 15% wat ik tekort kom op dit moment, dus een aanbetaling van 85% in ruil voor de speakers...
hoe zouden jullie dit regelen? wat voor gegevens zou je van de koper willen weten voor je iemand de spullen mee geeft voor een gedeelte van het bedrag.

LittleNinja

Ik denk dat men over het algemeen zich geen problemen op de hals wil halen. Dus gewoon een 1 op 1 transactie.  :-\
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

klopt, nou weet ik, dat iemand met mij daar geen problemen over gaat krijgen, maargoed, ik snap het heel goed van die andere persoon.... stel nou dat....

B.J.

Ik heb wel eens wat verkocht aan iemand die vroeg om een betalingsregeling. Was wel via dit forum.

Joris1971

Quote from: HTR on October  8, 2007, 22:34:01
het gaat om ongeveer 15% wat ik tekort kom op dit moment, dus een aanbetaling van 85% in ruil voor de speakers...
hoe zouden jullie dit regelen?

Kun je dat geld (die 15%) niet bij je ouders lenen?

HTR

nope, dat gaat helaas niet lukken, ik denk dat ik het even proberen ga bij mijn oompje  ;D
en anders is het gewoon een kwestie van wachten......

Sjors

Quote from: HTR on October  8, 2007, 21:46:17
thank you!!

ik kan niet wachten tot ze hier staan, ik kom nu wat geld tekort,
die K*T werkgever heeft me 500 euro teweinig overgemaakt,
komt pas volgend salaris mee! flink balen is dit dus maargoed...
over dag of 20 haal ik ze pas op....

< knip >



Jemig da's zeker balen  :-\ hoop dat je het ergens vandaan kan 'plukken' zodat je niet zo lang hoeft te wachten !


Erg mooi luidsprekers  O0



Groet, Sjors

HTR

ik ga wle even wat dingen proberen....
daarna komt het 2e probleem: vervoer. ze staan int midden van het land, en ikzit hier in groningen.....
mar dat zal wel goed komen, grootste probleem is toch die paar centen....

Joris1971

Als je werkgever welwillend is kan ie die 500 euro alsnog overmaken, het is toch zijn fout....

HTR

dat vind ik wel een goed punt eigenlijks!
ik zal dat morgen eens proberen...

B.J.

Quote from: HTR on October  9, 2007, 09:46:11
..
daarna komt het 2e probleem: vervoer. ze staan int midden van het land, en ikzit hier in groningen.....
.......

Dat soort zaken zijn wel handig om van te voren over na te denken!  :D

HTR

ah dat komt opzich wel goed;)
vervoer word niet zown probleem.....

LittleNinja

Als handbagage in het OV.... lijkt me niet erg makkelijk, maar het kan wel.  :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"