Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

donaldk


HTR

 :D

nieuwe speakertjes komen 1 vd komende weken hier!


HTR

nog niet, die wil jij vast wel kopen heh? ;)

HTR

ik probeer het maar gewoon ;)
op men werk probeer ik ze ook wel te verkopen, scheelt me weer ;)

HTip

Quote from: HTR on September 29, 2007, 11:35:19
:D

nieuwe speakertjes komen 1 vd komende weken hier!

Nou ja, speakertjes ;)

Feli 8)
Hele mooie speakers :o

Klinken natuurlijk wel heel anders dan je Monitor Audio's...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

hifi | Roderick


HTR


tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Sjors


B.J.


HTR

en zo is het!

de vantages kan ik voorlopig niet betalen, maar goed het is ook niet leuk om gelijk
het allerbeste te hebben! dat haalt een gedeelte van het plezier en lol van een hobbie er uit.

mijn andere speakers worden morgen opgehaalt, en ik ga de aerius speakers asap halen....
probably dit weekend.

HTR

hmm dat voelt vreemd, men speakers morgen weg  :o
morgen worden er jbl speakertjes voor korte tijd aangesloten, zodat ik toch wat muziek kan luisteren, niet echt de moeite waard,
2 speakertjes van 50euro samen ofzo:P

Sjors

Quote from: HTR on October  4, 2007, 16:51:25
hmm dat voelt vreemd, men speakers morgen weg  :o
morgen worden er jbl speakertjes voor korte tijd aangesloten, zodat ik toch wat muziek kan luisteren, niet echt de moeite waard,
2 speakertjes van 50euro samen ofzo:P



Dat is even afzien ja !  :-\ 


Voor hoe lang ?  :)




Groet, Sjors

HTR

ja inderdaad, nou weekje of 2? zoiets hooguit als het mee zit dit weeknd al weer de nieuwe

HTR


tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR

ook echt niet , wat een K*T dingen.... volgensmij zijn die dingen net zoveel waard als de banaanstekkers aan mijn speakerkabels:P
als het niet minder is, best idioot de verhouding...

ik kan niet wachten op de logans!

iemand overiges nog enig idee of die lijst op de speakers, die nu eiken is, te vervangen is voor zwarten?
of dat ze te demonteren zijn zodat ik ze zwart kan maken?

ik heb namelijk fotos van deze speakre gezien in het zwart, en dat vind ik toch stukken mooier!


mikeske

is inderdaad een stuk beter zo, garmtz zal je hierover wel verder kunnen helpen  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

B.J.


HTR

hehe inderdaad, maargoed weet je of die zo te demonteren zijn? zodat ik ze kan laten overspuiten in hetzelfde zwart als de rest?

PjotrrrNL

Demonteren kan altijd  >:D

Mooie speakers hoor!  :P

HTR

grapjas!

dankje kan niet wachten tot ik ze hier heb.... ik speel nu zegmaar met deze speakertjes:





het klinkt zoooo stom :( :-[ :-\