Tellertje voor brand-uren beamer

Started by -Freek-, October 15, 2005, 23:18:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-Freek-

Ik heb gehoord dat het in alle beamers een tellertje zit die de branduren van de lamp bijhoudt. Is die te resetten en waar zit die ergens? Ik wil nl een beamer tweedehands kopen maar wil er wel zeker van zijn hoeveel branduren hij heeft.

Moony

Welk merk + type beamer gaat het om?
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

-Freek-

Dus het is bij elke beamer verschillend? Laten we zeggen bij de philips SV10. Zit er eigenlijk een echt tellertje in net zoals in een auto bij de kilometerstand, of gewoon een digitaal tellertje in het menu?

Durk

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Moony

Digitaal idd.

Maar het is voor iedere beamer natuurlijk verschillend waar en of je de teller kunt resetten.
Ik weet niet hoe het zit met de Philips SV10.
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

danielo

Hai,

Volgens mij moet je altijd zelf de teller herstarten, Deze zitten niet in de lamp. Met andere woorden je kan er niet vanuit gaan dat als er 100 uur opstaat die ook maar 10 uur heeft gedraait.

Gegroet,

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.