SUPER goedkope DVD's !!!

Started by J.A.F._Doorhof, June 4, 2002, 20:30:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

http://www.dddhouse.com/

Heb net de eerste order geplaatst, voor die prijzen maar hopen dat alles goed komt, maar het bedrijf werd me aangeraden dus ik heb goede hoop.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

engelsje

Hoi Frank.

Inderdaad goedkoop,hoppenlijk gaat het goed voor je.
Ik heb de DVD "The Others" ook via zo`n site in hongkong gekocht U333.

Het schijnt zo te zijn dat de uitgever Universe Laser is,opmerkelijk is dat veel van die titels meestal een DTS track bevatten.
Terwijl de release op regio 1 die niet heeft,zo was dat ook bij The Others.

En de release datums schijnen ook eerder te zijn dan die van regio 1 discs.
Vreemd.

Gr John

J.A.F._Doorhof

Heb in iedergeval de allernieuwste Jackie Chan gekocht voor omgerekend € 9,00 ;D.

Was voor 6 DVD's € 64,95 kwijt inclusief shipping. Kijk daar wordt je weer vrolijk van.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

CaveMonkey

Hoi Frank!

Ben je niet bang dat het om illegale versies gaat? Het schijnt dat als je daar op vakantie bent, dat je met die dingen wordt *SENSOR*gegooid?

Niettemin, geen geld!

Groeten!
Marco

J.A.F._Doorhof

Nee,

Dit zijn volgens mij de originele versies.
Maar dat zien we wel als ze binnen zijn.

De illegale vallen vaak op door bv DTS op alle DVD's of titels die niet op DVD te krijgen zijn.

De originele R1 versies verkopen ze ook, en die zijn een stuk duurder dan de Japanse versies, dus daar twijfelde ik ook.

Maar ik heb even wat titels opgezocht, en de beschrijvingen van de DVD's kloppen met wat daar wordt aangeboden.

Maar toch ik blijf nieuwsgiering wat eraan komt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

Bedankt voor de tip. Een vriend van mij heeft de Twin Peaks pilot nu kunnen bestellen. Hivi zone had hem laatst niet meer.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Sarjenka

Ik heb de website in mijn favorieten geplaatst, maar ga toch even afwachten tot Frank zijn bestelling binnenheeft... dan hoor ik nog wel even of het een goeie deal was :)

J.A.F._Doorhof

Yes,

Net een pakketje uit het verre oosten, en geen chinese rijsttafel dit keer. ;D

De DVD's zijn netjes binnen gekomen, en dat betekend vanaf versturen binnen 16 dagen van bestellen tot ontvangst. (is 7 dagen geleden verstuurd).

Voor dit geld een ABSOLUTE aanrader, en daar komen denk ik de toekomst de meeste van mijn DVD's vandaan. Waar je bij DVD boxoffice 2 toptitels voor koopt, koop je daar 4-6 DVD's, leuk voor de semi toptitels.

Een aanrader.

MvrGr.
Frank

PS.
Moet de kwaliteit nog bekijken, maar het ziet er allemaal ZEER goed uit.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

eduard

Ik heb er gisteren ook 9dvd's ontvangen van dddhouse.com. Heb er pas een van gezien de kwaliteit was goed

J.A.F._Doorhof

Kwaliteit verschilt hier nogal, maar wel de kwaliteit die je mag verwachten trouwens.

De films zijn niet anamorphic, maar wel DD en DTS.
Rumble in the bronx is WEL anamorphic, maar is ook een release van een US firma.

Al met al valt het me niets tegen, en betaal je normaal voor deze films gauw rond de € 30,00 - € 45,00 (verschilt per titel), voor dat bedrag heb ik er nu 6  ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Grindtegel

Ik heb heb ook maar de stoute schoenen aangetrokken en een aantal dvd's besteld bij dddhouse (Audition, Ichi the Killer, Shaolin Soccer en The Eye)

Ben benieuwd naar deze films, na een aantal lovende verhalen ben ik erg nieuwsgierig geworden.

Stuurt dddhouse eigenlijk een bevestiging wanneer ze de dvd's hebben verstuurd?

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

J.A.F._Doorhof

Ja hoor,
vaak al 2 dagen na de bestelling.

Als je The Eye hebt gezien ben ik benieuwd wat je ervan vindt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

eduard

Ik heb de afgelopen 2 maanden een stuk of 30 dvd's besteld bij dddhouse en ik ben zeer tevreden met hun service en vooral hun prijzen zijn erg leuk. Ik ben er nog niet helemaal van overtuigd of het legale dvd's zijn want bij geen van de dvd's zit een boekje. :)

J.A.F._Doorhof

Zijn wel legaal.
Kijk maar goed naar de productie, en MV.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

Ik heb er net twee besteld die erg goed schijnen te zijn:
Shaolin Soccer
Spirited Away
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Luk

Net 10 besteld, ik ben benieuwd. :P


m.v.g.

Luk
Arcam AVR390 processor 7.3.4||3x Parasound HCA-3500 & HCA-1206 || 7 x Audiolab Fidjol || 4 x Audiolab Minax Super (Atmos) || 2 x Zyklop TL Subs & Mirage BPS-150i || TW-5000 ISF || LG 65C16 Oled || Zappiti One SE 4k HDR || RaspbPi4 OSMC Kodi UHD HDR

Lynxxx

ikke ook :) zojuist 14 stuks besteld


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl