Ik ben naar een concert/voorstelling geweest van...

Started by Martin_M, September 26, 2005, 11:05:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

WilcoL

Quote from: lynch1979 on November 10, 2015, 18:05:39
Phronesis blijft live geweldig, aardige gasten ook.

Maar wat een heerlijke line-up in Den Bosch  :inlove:

Absoluut sympathieke gasten! En een leuke line-up ja  ;D
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

eduard

Gister avond in het zuiderstrand theater rigoletto gezien.
Was mijn eerste opera. Er werd erg fraai gezongen maar ik had wat moeite om het allemaal te volgen. Ik denk dat dit niet helemaal mijn genre is.
Maar dat gezegd te hebben heb ik met 2 uur uitstekend vermaakt.


http://operazuid.nl/rigoletto-giuseppe-verdi-2015-2016/

http://operazuid.nl/

eddy135

Zojuist Hans Teeuwen en the Painkillers gezien.  :clapping:
Erg genoten van z'n grappige teksten en uitstekende band.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Bama

#528
Metropole orkest in het raï theater met diverse zangers waaronder Matt Dusk, een tribute to Sinatra, was erg goed.

Had wel geluk en we hadden echt superplaatsen. ;D

peterrr

Hee, leuk ik heb wat cd's van hem.
En heb hem ontmoet een paar jaar geleden in Bussum op het Jazz festival.
Was toen een aardige vent met wie een biertje hebben gedronken aan de bar.
Daarna nooit meer iets vernomen omtrent optredens hier.
Was een goed optreden toen!

Grt Peter
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Bama

Quote from: peterrr on December 13, 2015, 15:11:18
Hee, leuk ik heb wat cd's van hem.
En heb hem ontmoet een paar jaar geleden in Bussum op het Jazz festival.
Was toen een aardige vent met wie een biertje hebben gedronken aan de bar.
Daarna nooit meer iets vernomen omtrent optredens hier.
Was een goed optreden toen!

Grt Peter

Ik ben ook een keer naar een concert van Dusk geweest. Was in een zaal met 1500 zitplaatsen en er waren misschien 200 kaarten verkocht.
Hij zei toen op een gegeven moment, mijn volgende nummer was nummer 2 in Amerika en waarschijnlijk nr 650 in Nederland. Na het optreden kwam hij ook gewoon bij de bezoekers wat drinken en met iedereen op de foto.
Hij was aan het opkomen net voor Bubble maar die is hem ineens voorbij geschoten en daardoor is hij niet verder doorgebroken denk ik.

Henkjan_O

Gisteren ben ik naar een concert van Eric Vloeimans en Remy van Kesteren geweest, in de Oude Kerk in Helvoirt.


Enorm genoten, de klasse van de uitvoerenden (zowel technisch als artistiek) samen met het plezier dat ze uitstralen, en natuurlijk de mooie muziek die ze uitvoerden (een mix van bekend (o.a. Satie), onbekend (o.a. Mompou), en eigen werk.  En dan is de akoestiek in die kerk ook nog eens uitstekend. Hopelijk nemen ze nog eens een keer een mobile studio mee de volgende keer, dan kunnen we er thuis ook van genieten.  Over een maand staan ze in De Doelen, grijp je kans  :clapping:
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

Deleted User

Gisteren in een uitverkocht Bimhuis, Archie Shepp. Memorabel en wat een stem op die leeftijd. De oude Amerikaansje jazztijden herleefden  :worship:

Grindtegel

Afgelopen woensdag Steven Wilson in 013 gezien, was echt top wat een goed concert, nog beter dan ik had gehoopt. Steven is een geweldenaar maar de muzikanten die hij had meegenomen... wow! Dave Kilminster is zo waanzinnig goed, echt super.

Heb een filmpje gemaakt van 1 nummer zodat degenen die er niet bijwaren ook een beetje kunne genieten, sorry voor de shaky cam.



Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Henrie

Quote from: Grindtegel on February  6, 2016, 19:38:26
Afgelopen woensdag Steven Wilson in 013 gezien, was echt top wat een goed concert, nog beter dan ik had gehoopt. Steven is een geweldenaar maar de muzikanten die hij had meegenomen... wow! Dave Kilminster is zo waanzinnig goed, echt super.

Heb een filmpje gemaakt van 1 nummer zodat degenen die er niet bijwaren ook een beetje kunne genieten, sorry voor de shaky cam.


Ik was er ook. Was inderdaad een geweldig optreden. Helaas stonden er wel veel lange(re) mensen voor mij, waardoor ik soms niet zo veel kon zien. Maar uiteindelijk wel genoten... :)
Musical Fidelity M6500i - Musical Fidelity M6CD - Pioneer SC-2023 - Pioneer BDP-LX58 - JBL Studio 590 / 530 / 520C - Pioneer KRL-37V - Humax IRHD5000C

eddy135

Quote from: Henrie on February  7, 2016, 01:11:02
Ik was er ook. Was inderdaad een geweldig optreden. Helaas stonden er wel veel lange(re) mensen voor mij, waardoor ik soms niet zo veel kon zien....
...en die staan dan ook nog zeker het halve concert te filmen?

Bloedirritant idd! :sneaky2:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Henrie

Quote from: eddy135 on February  7, 2016, 10:34:48
...en die staan dan ook nog zeker het halve concert te filmen?

Bloedirritant idd! :sneaky2:
Nee, dat viel gelukkig reuze mee. Er stonden tijdens het eerste gedeelte wel twee kleine Italianen naast me. Die konden denk ik ook weinig zien en gingen toen (uit verveling?) minutenlang met elkaar staan praten, uitgerekend tijdens een rustig nummer. Dat is ook bloedirritant...
Musical Fidelity M6500i - Musical Fidelity M6CD - Pioneer SC-2023 - Pioneer BDP-LX58 - JBL Studio 590 / 530 / 520C - Pioneer KRL-37V - Humax IRHD5000C

FDLARRY

Van beide heb ik weinig last. Met een lengte van 2.06 meter zijn er weinig mensen langer dan mij. En als mensen naast me praten is een verzoek om stil te zijn altijd voldoende. Het is wel altijd leeg achter mij.  :devil:
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

RZeemering

#538
Vandaag in ons dorp een erg leuke band gezien.
Het was ons eerste optreden wat we hier hebben gezien. In de kerk staan af en toe bands/acts geprogrammeerd.
Ditmaal was het KIN. Een Manchester/Groningse band. Heerlijke sferische muziek met een lekker hard randje.
http://3voor12.vpro.nl/lokaal/groningen/nieuws/2015/september/Interview-KIN.html

Hun laatste album gekocht dus die zo maar eens beluisteren. Ben benieuwd of het op het album ook zo goed klinkt!

edit:
vond nog een videoclip van ze van hun nieuw album:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=108&v=i4yLfiv3gc8
Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.

lynch1979

Quote from: FDLARRY on February  7, 2016, 17:02:43
Van beide heb ik weinig last. Met een lengte van 2.06 meter zijn er weinig mensen langer dan mij. En als mensen naast me praten is een verzoek om stil te zijn altijd voldoende. Het is wel altijd leeg achter mij.  :devil:

Dan weet ik naast wie ik ga staan op NSJ  :D

FDLARRY

Quote from: lynch1979 on February  7, 2016, 17:16:29
Dan weet ik naast wie ik ga staan op NSJ  :D
Is ook het gezelligst. Maar wel stil he.  ;)
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

lynch1979


Henrie

Quote from: FDLARRY on February  7, 2016, 17:02:43
Van beide heb ik weinig last. Met een lengte van 2.06 meter zijn er weinig mensen langer dan mij.
Tja, die luxe heb ik helaas niet. Ik ben ongeveer 1,78m. Tussen het Nederlandse publiek is dat helaas tamelijk klein...
Musical Fidelity M6500i - Musical Fidelity M6CD - Pioneer SC-2023 - Pioneer BDP-LX58 - JBL Studio 590 / 530 / 520C - Pioneer KRL-37V - Humax IRHD5000C

FDLARRY

Quote from: Henrie on February  7, 2016, 21:38:42
Tja, die luxe heb ik helaas niet. Ik ben ongeveer 1,78m. Tussen het Nederlandse publiek is dat helaas tamelijk klein...
Ik ben ooit deze meneer tegen gekomen bij High & Mighty toen ik kleren aan het kopen was, zijn naam, Ted van de Parre, ooit eens sterkste man van de Wereld.

Toen voelde ik me klein met mijn 2.06 meter en 130 kilo.  :nopompom:
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

FDLARRY

p.s. Geen idee wie die andere jongen is, maar ik kwam tot zijn neus ongeveer.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Henrie

Quote from: FDLARRY on February  7, 2016, 22:43:48
Ik ben ooit deze meneer tegen gekomen bij High & Mighty toen ik kleren aan het kopen was, zijn naam, Ted van de Parre, ooit eens sterkste man van de Wereld.

Toen voelde ik me klein met mijn 2.06 meter en 130 kilo.  :nopompom:
Ja, die ken ik nog wel van tv, toen 'De Sterkste Man' nog vaak werd uitgezonden ;D Meen dat die kerel 2,13m was/is en natuurlijk loeisterk. Al zat die lengte 'm soms wel in de weg, omdat hij al die gewichten natuurlijk een heel stuk verder de lucht in moest tillen dan een mannetje van mijn lengte... ;)
Musical Fidelity M6500i - Musical Fidelity M6CD - Pioneer SC-2023 - Pioneer BDP-LX58 - JBL Studio 590 / 530 / 520C - Pioneer KRL-37V - Humax IRHD5000C

lynch1979

Quote from: FDLARRY on February  7, 2016, 22:43:48
Ik ben ooit deze meneer tegen gekomen bij High & Mighty toen ik kleren aan het kopen was, zijn naam, Ted van de Parre, ooit eens sterkste man van de Wereld.

Toen voelde ik me klein met mijn 2.06 meter en 130 kilo.  :nopompom:

Mijn oude buurman toen ik in Vlaardingen woonde, hele aardige kerel, maar inderdaad een reus (ben 1.79).

FDLARRY

Quote from: Henrie on February  7, 2016, 23:41:04
Ja, die ken ik nog wel van tv, toen 'De Sterkste Man' nog vaak werd uitgezonden ;D Meen dat die kerel 2,13m was/is en natuurlijk loeisterk. Al zat die lengte 'm soms wel in de weg, omdat hij al die gewichten natuurlijk een heel stuk verder de lucht in moest tillen dan een mannetje van mijn lengte... ;)
En van de grond tillen was ie ook nooit blij mee, deadliften had ie een bloedhekel aan. Is ook voor mij altijd een uitdaging.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

FDLARRY

Quote from: lynch1979 on February  8, 2016, 08:50:25
Mijn oude buurman toen ik in Vlaardingen woonde, hele aardige kerel, maar inderdaad een reus (ben 1.79).
Doe hem de groten als je hem wer ziet.  ;)
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

pameijer

Gisteravond in de Oosterpoort te Groningen naar Joe Jackson. Veel oud materiaal en natuurlijk ook van zijn nieuwste album, die trouwens verrassend goed is! Joe had wat last van bronchitis, maar concert was top, plezier spatte er van af en zijn muziek is in de basis toch wel erg lekker!
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!