The Sweetest Thing

Started by J.A.F._Doorhof, August 23, 2002, 12:15:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cijfers van onze bezoekers

Flop
2 (22.2%)
4
2 (22.2%)
5
0 (0%)
6
1 (11.1%)
7
2 (22.2%)
8
2 (22.2%)
9
0 (0%)
10
0 (0%)

Total Members Voted: 9

J.A.F._Doorhof

Verhaal
We volgen een groepje van 3 jonge vrouwen in hun dagelijkse frenzy van jongens versieren en uitgaan, totdat er één de ware denkt tegen te komen. Als ze zich dit te laat realiseerd gaat ze alsnog op zoek naar deze ridder op het witte paard.

Mening verhaal
Hoewel het de zoveelste comedy lijkt met hetzelfde onderwerp is het toch weer een TOTAAL andere film als je verwacht, sinds not another teenmovie heb ik niet meer zo gelachen. Het niveau van de grappen ligt trouwens wel ERG op het sexuele vlak dus weer gewaarshuwd, maar om een paar dingen te noemen:
* Een jurk waar Monica L. jaloers op zou zijn.
* Orale sex met een piercing is geen goed idee  ;D (hilarisch stukje).

En als één van de leukste dingen een musical nummer in een restaurant over de grootte van de P*n*s op de maat van I'm to sexy .....

Al met al een film die NIET verveeld en als je niet van de humor houdt is het alleen al de moeite waard om te genieten van de bijna alles bloot gevende Christina Applegate, Cameran Diaz en Selma Blair (die Cruel Intentions even verbeterd met een factor 10).

HEEL ERG LEUK, voor de fans van American Pie een aanrader, maar ook voor de fans van Bridget Jones zeker de moeite waard.

Beeldkwaliteit
Jammer van de EE maar verder een bijna perfecte transfer, 8/10

Geluidskwaliteit
Gewoon goed voor een film van dit genre.
8/10

Extra's
Een hilarische making off met ik hoop gespeelde interviews, en een wat serieuzere making off, verder wat trailers en de bekende cast & crew informatie. Verder ook een commentary en twee story board scenes
7/10

Overall rapport cijfer:
8/10

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Hairball

Jemig Frank........

Ik dacht dat we soulbrothers waren.....  :o

Mijn mening;

Absoluut het kopen van de film niet waard. Totale vrouwen film en vol met afgezaagde stereotyperingen.

2/10
I hate HT.........

Just kidding :)

Robbo

Hij idd. een beetje flauw.   Maar ik was verder teveel afgeleid om op de inhoud te letten :-X


Rob

Robbo

Da's trouwens niet helemaal waar.   Ik heb wel op de inhoud gelet:  Cup inhoud wel te verstaan  ;D


Rob

Grindtegel

A dirty mind is a joy forever!

...Oeps, verkeerd topic  ;D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Jo Kumpen

#5
Idd Hairball, een vrouwenfilmpje (niet persoonlijk bedoeld Frank ;D ).

Ik heb mij een beetje naar 't einde geworsteld.

Ik ben te snel geweest met m'n stemmen en op een 7 afgedrukt ipv een 6.

Het had misschien ook wel een beetje te maken met het feit dat 't de 2de film was na 'Imposter'. Dat 't m'n 5de film was (op groot scherm thuis) heeft toch een hoop goed gemaakt.

Groeten
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

J.A.F._Doorhof

Hummm,

Vondt Bridget Jone's Diary ook heel leuk.

[kijkt naar beneden]
Ben toch nog wel man hoor. ;D

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raymen

hoi

ik vondt deze toch ook wel leuk,vooral het stuk in de auto en op de plee. ;D

maar dat liedje over de p*n*s vond ik er niet in thuis horen.

Humor lag toch wel hoog vondt ik.
Dezelfde smaak frank.....

8/10

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Jo Kumpen

Quote from: J.A.F._Doorhof on March 19, 2003, 20:23:35
Hummm,

Vondt Bridget Jone's Diary ook heel leuk.

[kijkt naar beneden]
Ben toch nog wel man hoor. ;D

MvrGr.
Frank

Die was beter vond ik... Maar idd in vergelijkbare stijl.

Het hangt ook van de gemoedstoestand af op dat moment denk ik.  Soms ligt een film die ik gekocht heb, eerst 2 weken aan de kant voordat ik 'm kijk. Als de 'goesting' er dan eindelijk gekomen is  ;D

Groeten

Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

riwi

Ik vond hem ook erg leuk.
Lekker verfrissend en anders dan de vele doorsnee films de laatste tijd.

En vrouwenfilm.. ?? Ik zeg alleen : hokjesgeest.  ;)

Richard

garmtz

Wat mij betreft een flop... Ik heb geen moment gelachen... Bridget Jones, There's Something About Mary en zelfs Me Myself & Irene vind ik 1000x beter. Sorrie...