Waar gaat het geld aan op...

Started by B. Kuiper, August 22, 2002, 22:59:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Waar geef jij je geld aan uit

DVD's/LD
11 (30.6%)
Posters al dan niet origineel
1 (2.8%)
Bekabeling
1 (2.8%)
Apparatuur
13 (36.1%)
Movierelated speelgoed(figuren etc etc)
0 (0%)
Mijn vrouw kijkt mee, kan dit later een keer?
1 (2.8%)
Geld over voor andere zaken als DVD's en apparatuur???
9 (25%)

Total Members Voted: 36

cinepaulis

 ;D Dan hebben we alleen nog zo'n 'pitspoes' nodig om jullie af te vlaggen.....ehhh...nee...ik ga dus NIET de pitspoes spelen !!

By the way: je weet toch dat de woorden NOVEMBER en CABRIO een slechtere match zijn dan AUGUSTUS en CABRIO ?  :P

Ben zeer benieuwd !

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

garmtz

Ja, slechte tijd van het jaar, maar ik heb pas in nov. geld en bovendien is misschien het aanbod dan nog groter (is nu al erg groot trouwens).

searcher

#27
mmm dan zijn mijn nachtelijke terugritjes over  ;) en de bezoekjes aan de lokale benzine pomp voor een gezonde hap bij jouw in de buurt.

We zien je graag verschijnen enne je kunt altijd meeeten zodat je het brooddieet kunt overslaan. ;)

                                                                                 m.v.g Searcher



CineBarkoos

Garmt,

Cooool!!!!

Dit is de meest klassieke moderne cabrio die er te krijgen is. Een aanrader!
(Het is natuurlijk geen Spitfire... :P ;) )

Het najaar is inderdaad de beste tijd om een Cabrio te kopen, de prijzen zijn dan het 'vriendelijkst'.

Ik zie je vanzelf wel een keertje langskomen. Mijn Spitje is er klaar voor!!

Gr.
Koos.
CineBarkoos went digital FullHD! New -> Epson TW2000

Bezoek CineBarkoos!
Mijn Triumph Spitfire!

J.A.F._Doorhof

Mag mijn "birdje" ook mee doen ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

eduard

#30
Ja maar dan wil ik op mijn fiets ook meedoen  ;D
Ik heb en ga veelste veel geld uit geven aan HT. Dat wordt dus nog minimaal een jaar fietsen  :(

garmtz

Quote from: CineBarkoos on August 30, 2002, 21:40:52
Dit is de meest klassieke moderne cabrio die er te krijgen is. Een aanrader!
Ik weet het, zit al vrij lang op dat ding te azen, maar had nooit verwacht dat ik hem ooit echt zou kopen. Beetje jongensdroom... Lotus Elan, maar dan modern en betrouwbaar... :)
Quote
(Het is natuurlijk geen Spitfire... :P ;) )
Tja, baas boven baas... :)
Quote
Het najaar is inderdaad de beste tijd om een Cabrio te kopen, de prijzen zijn dan het 'vriendelijkst'.
Ja, dacht ik ook al.
Quote
Ik zie je vanzelf wel een keertje langskomen. Mijn Spitje is er klaar voor!!
O.k. dan! :)

garmtz

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 30, 2002, 21:49:48
Mag mijn "birdje" ook mee doen ?

Ehhhmmm... Is goed, maar dan weet ik al wel welke gaat winnen... :)  Ik denk dat wij dan alleen maar rook zien nog voordat we de 2e versnelling hebben bereikt... :)

Bart_M

Heren, gaan we The fast and the furious na doen??? ;D

Grtn,
Bart

blue-eyes

las net dit topic, maar vergeten jullie de MR2 niet?

Ik zit in de luxe positie dat ik deze wagen kan leasen, maar de vriendin wil dit niet :( (ivm vakanties zegt ze)

vakantie? probleem? Daar is die cabrio toch voor! Bleek het om de bagageruimte te gaan, en die is idd niet aanwezig ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

garmtz

De MR2 is inderdaad ook wel supergaaf, maar helaas te duur voor mij, ook 2e hands... :(

Hij is ook net iets minder praktisch dan de MX-5 en net iets minder "cute", maarja, dat is een smaak-kwestie...

MrPink

Voor de minder bedeelden onder ons is er nog altijd de oude "Deux Chevaux" ofwel een "Eend". Ook in cabriolet uitvoering...of heet het daar "spider"? ;D

Groetjes,
Oscar

JG_Smit

HAHA, een lelijk eend,maar daar zit wel een goede vering in.goed voor vervoer van duurzame HT spullen.. 8)

Mijn geld moet nog besteed worden aan een DVD progesive speler.
Ben druk aan het sparen..

JG Smit..

JG_Smit

Het liefst zou ik een PSM in mijn Yamaha laten inbouwen.
Is dit nog steeds niet mogelijk?

(houd de moet er in). ;)

JG Smit..

blue-eyes

in de denons dvd 2800 en 3800 zit een progressive scan, weet niet of dat is wat jij bedoelt
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

JG_Smit

Ik bedoelde mijn Yamaha DVD speler is/was niet competable voor de psm module :'(

JG Smit..

Roland

Weer even on-topic :D

Een flink aantal maanden terug heb ik aardig wat DVD's gekocht, maar nu volgt er weer een periode van hardware (nieuwe computer, nieuwe 2ehands pc-monitor ;D) en dan moet ik nu maar eens een beetje gaan sparen voor een TV, stand alone DVDspeler en een subwoofer....... ::)

Valt niet mee als student zijnde, ook dankzij andere (dure) hobby's en school. >:( ;D

MrPink

Nog even een weetje over de Eend: de vering is indertijd zo ontworpen, dat een boer er eieren in kon vervoeren zonder dat die braken :).

Groetjes,
Oscar

JG_Smit

Klopt :) was een progamma over op TV ..

JG Smit..

searcher

Quote from: garmtz on August 28, 2002, 15:36:17
Ja, slechte tijd van het jaar, maar ik heb pas in nov. geld en bovendien is misschien het aanbod dan nog groter (is nu al erg groot trouwens).

mmm als dit maar niet teveel gebeurt ::)http://www.quechoisir.org/crashtest0602/mx5.html

zonde he maar wel een goede beoordeling ;)

;D searcher



garmtz

Bob de zwartkijker... ::)

Ach, ben je dood, dan ben je dood... :) Who cares? Wie wil mijn installatie? ;)

MrPink

LOL

Neem je je installatie niet mee dan? Neem je genoegen met alleen een harpje? ;D

Groetjes,
Oscar

garmtz

Ach, als de harp maar zuiver klinkt en in surround... :)

searcher

Quote from: garmtz on September 11, 2002, 22:51:13
Bob de zwartkijker... ::)

ehh ik betaal kijk en luister geld ;) ;D

Het was een geintje om aan te geven hoe solide de MX5 met botsproeven is. ;)

Volgens mij vragen ze jouw of de harp niet wat zuiverder kan worden gestemd ;)

m.v.g Searcher



MrPink

Ik denk dat je voor een surround-harp je hoofd in de klankkast moet stoppen...of misschien een soort flaterfoon idee... ;D

Maar wellicht hebben ze er Logic-7 wolkjes. ;)

Groetjes,
Oscar