Wow! Huis op het oog in Noordbroek!

Started by SiR-ROUND, May 8, 2002, 21:05:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SiR-ROUND

:o

Ja, het is een hele ommekeer in ons leven maar we gaan er serieus voor...

Het is een zeer groot huis met veel(lees: HT) mogelijkheden...

Het betekent ander werk, een enorme afstand(het ligt nog iets verder dan Groningen) en wat er allemaal bijkomt.

Het is nog niet definitief, maar als het gebeurt ga ik met m'n HT op de zolder van de garage zitten...


Een ruimte van ca.  7x14 ofzo... 8) :D 8)

Niet normaal meer...

Ik moest dit ff kwijt...

J.A.F._Doorhof

#1
Ach, je gaat naar het Noorden.
Dichter bij ons ?

Wat voor werk ga je doen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

#2
Pfoeh, dat weten we nog niet, slik...

Maar of het echt dichterbij jou is Frank? ;D

Het staat allemaal nog in de kinderschoenen, maar ik kon het niet voor me houden...

Man-o-man... Een hele zolder, maagdelijk nog... Helemaal origineel hout en alleen een CV die redelijk in de weg staat en dus plaats zal moeten maken...

De vloer is bedekt met platen en er kunnen dus nog goten genoeg gelegd worden...

Allereerst zal ik nog in een andere kamer m'n pj op een tafeltje hebben, want dit wordt een grote klus...

Nou maar hopen dat het allemaal gaat lukken...

Eigenlijk moet ik ontslagen worden, dan hou ik inkomen...

Wel zo makkelijk, misschien dat het NOB me wel wil laten gaan?

 ;)


Robert

#3
SiR-ROUND,

Goed nieuws man. Echt goed nieuws 8).
Ik woon in de provincie Groningen dus het is hoogstens 10 min rijden naar Noordbroek.
Trouwens mijn vader komt uit Noordbroek ;D.
Dus niet helemaal onbekend die plek.
Als je er gaat wonen dan kom ik zeker eens langs.
Ben al wel snel erbij, het is nog niet definitief ;).
Het wordt nog wat hier in het Noorden met HT ;D.


MvrGr.
Robert

SiR-ROUND

#4
Hee... Kijk es aan!

Das goed nieuws... Noordbroek is een leuk durpje...

Kunnen we een horrormarathon houden, want logeren is straks geen probleem...

 ;D

jaco

#5
Sir,
Kun je niet bij TV noord gaan werken ?
Geintje natuurlijk, maar het is wel een eind rijden naar Hilversum ....

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Robert

#6
SiR-ROUND,

Zou inderdaad leuk zijn ;D.

Wat is het adres?
Mail me dat ff door naar [email protected] of een private message.
Dan kan ik kijken waar SiR-ROUND'tje misschien komt te wonen ;D


MvrGr.
Robert

SiR-ROUND

#7
Hehehehe...

Ja Jaco, ik kan inderdaad weinig anders dan TV... ;) Het wordt serieus ander werk zoeken of ontslagen worden...

Ik geloof dat ik anders een uur f 2 aan het rijden ben...

Er zit een loods bij het huis dus ik kan altijd nog gaan handelen in bioscoopstoelen?

Robert, ik stuur je de link wel ff...

Spacebass

#8
Dat huis klinkt echt als een droom!
Kan inderdaad vanwege huidige werk Den Haag niet verlaten, en het verkrijgen van een kavel wordt je wel heel erg bemoeilijkt.

NOB, mmm
Hen jaren geleden geluid gedaan voor NOB (Freelance), was voor de muzikale entourage bij Kleurrijk Nederland/ Nederland in de Kuip.

Je klinkt een stuk relaxter dan de regisseur die dag  ;D.
Ja was niet westerse muziek, en dan moet je wel iemand inhuren die er wel verstand van heeft  ;D  ;D.

Maar, hoelang werk je daar al, heb even stage gelopen, maar moest mij iets te lang koffie rondbrengen en kabeltjes aansluiten, kon bij een ander berdijf wel direct aan de slag, en heb toen onder andere "Bij Lobit" gedaan.

Nou veel wijsheid toegewenst!

SB

SiR-ROUND

#9
Hehehe...

Ik werk er al sinds '96 heb een vast contract en een leuk inkomen, wel onregelmatige diensten...

Ben meteen na de MTS er al aan de slag gegaan dus het is m'n eerste werkgever...

QuoteJe klinkt een stuk relaxter dan de regisseur die dag  .

[hidden] Ben dan ook een techneut  ;) [/hidden]


Sarjenka

#10
grappig dat "HT-menschen" toch wel rekening houden met wát voor soort huis ze gaan aanschaffen mbt hun hobby :)

Pjotr en ik gingen gisteren "fijn een stukje fietsen" en kwamen langs een Lelystadse nieuwbouwwijk... Allemaal kasten van huizen! Echt niet normaal meer... Pjotr wees er een paar aan in de trant van: "da's wel leuk/mooi" en ik telkens kritisch naar de ramen kijken.... Neej, Pjotr, die ramen zijn VEEEL te groot, dan moet je veel te veel geld aan rolluiken uitgeven :):)

En we zijn niet eens van plan een groot huis te kopen, want dat kunnen we helemaal niet betalen :)

Bovendien krijgt ons huidige huis van de zomer heuse rolluiken *grin*...

J.A.F._Doorhof

#11
Als ik ooit zou verhuizen zou ik ook zoeken naar een huis met een goede HT ruimte, het heeft gewoon een groot deel van ons leven ingenomen.

Lijkt me dan niet meer dan normaal.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

eduard

#12
Om ongestoord tekunnen genieten van mijn HT was een van mijn belangrijkste eisen waar aan mijn huis aan moest voldoen (behalve de prijs dan). :D

crazyman

#13
He Kerel, ga je ons verlaten ?!?!?!?

Vandaag (vrijdag 10mei) stond er een huis als wallpaper op de pucp, is dit het bewuste huis ?

Ziet er zo niet al te groot uit... is misschien niet een beste foto.

He, je zei het al, dat wordt dus niet ff heen en weer naar het nob rijden !

En ff naar je HT kijken en luisteren wordt meer "a slumberparty" !  ;)

Moest eerst eens op de kaart kijken waar de n@#k Noordbroek ligt ! Wel erg noordelijk. Spreken ze daar nog Nederlands ?  ;D

Wat is in de kinderschoenen ? Ga je nog deze zomer verhuizen ??? Dit jaar ?

Mzzl, Remco aka Crazy
Spank  your own monkey all you want, but leave your hands off of mine !
(Beavis & Butthead)
Mijn DVD Shit

SiR-ROUND

Rambo,

Het staat in de planning voor deze nazomer zelfs al...

Als het wil lukken allemaal... Drastische ommekeer lijkt het maar we zijn al een tijd bezig met deze plannen...

Die wallpaper was het, maar die foto doet geen eer aan het huis...

Voordeel = inderdaad fijne PJ* parties!!!

Maar eigenlijk moeten jij en Knorretje nog ff langs Utrecht wanneer de amp weer beter is...

En dat Nederlands? Als ze in een vreemde taal beginnen heb ik daar wel wat op terug:

1,85projectorthrowdistanceanamorphicwidescreenhomecinemaspeakersurround
5.1sublevelcalibrationexextention
duallayerdoublesidedkeepcase!!!

And there is more where that came from!

 ;D

Het liefst zou ik ook bij het NOB willen blijven werken, maar Wezep is al ver, laat staan Groningen...

Ons huidige huis is zelfs al geselecteerd op een HT ruimte en dat terwijl de vrouw toen nog niet eens wist wat het was en wat ik wilde... Nu zijn we zelfs samen gaan zoeken naar huizen en allebei rekening gehouden met een HT partyroom... Ze is blij dat ik een hobby heb.

Eerst was het zo van: misschien een losse schuur in de tuin ofzo, maar ze wilde dat ik gewoon in het huis zou zitten met de gear... Ahhhhhhhh! :-*

Ander probleem is straks dat de REL strataII niet in staat is de gigantische ruimte te vullen en dan nog maar te zwijgen over de rest van de speakers... Ik ben heel benieuwd wat meer ruimte doet met het geluid wat ik zo gewend was... Straks geen muren direct achter de speakers en zelfs de rears + rearcenter(s) kunnen vloerstaand worden...

Hmmm... Dat worden PA spullen met 18" woofers...

 ;D ;D ;D

Heb je al gehoord dat Noordbroek tegenwoordig een bioscoop heeft?  ;)









*PJ = projector en/of pyjama

crazyman

#15
Ja ja , daar zit je dan mooi met je 3 bios-stoelen !
De rest van de bezoekers (lees : Noordbroekers) moeten hun eigen melkkruk meenemen ;D...

Ja, ik zag de achterzijde van het huis en dat maakt inderdaad verschil !! Is dat de garage en zit deze aan het huis vast ? En gaat dit de HT worden ? Waar de N€UK laat je je auto dan ??  ;)  (wat een vragen he)

Eureka ! ik weet je nieuwe job; de Eerste Noordbroekse Bios .  ;D :D

En ja, als je amp weer zuruck is, moeten knorretje en ik maar eens langs komen voordat je gaat moven.

He, mzzl, ik spreek je , Crazy
Spank  your own monkey all you want, but leave your hands off of mine !
(Beavis & Butthead)
Mijn DVD Shit

SiR-ROUND

#16
Hehehehe... Melkkruk...

Nee de garage is beneden, het gaat mij om de zolder die de gehele garage + badkamer begane grond + slaap/werkamer beslaat qua oppervlak... En ja dit zit aan de achterkant in stijl aan het huis aangebouwd...

Ik kan dus binnendoor de HT in... En ook de betalende klanten kunnen via de gang vanaf de voordeur straks de bordjes volgen...  8)

Straks kunnen jullie ook nog wel langskomen hoor, wordt dan wel logeren a.k.a. slumberen... Misschien groeit er nog iets moois tussen jullie ;D

Oh ja die biosstoelen... Hm... Ik kom nooit meer aan dezelfde types denk ik... Ach, 3 dezelfde vooraan en de rest van een ander type kan best, ga ik toch niet op zitten dan... ;D

SiR-ROUND

#17
Gekocht!!!

(Onder voorwaarde financiering, maar dus bijna rond...)

Gisteren nog een x langs geweest... De zolder is iets kleiner dan ik dacht maar dat is maar goed ook anders moet ik een mega HT bouwen... ;D

We zijn erg blij...

Het huis.


Het HT hok.

Vincent

#18
Ziet er echt schitterend uit !

Ik wil ook een grote HT ruimte  ;D

Greetz

Vincent

jaco

#19
Mooi man. Dus je wordt nu gruninger.

Ik wil op een bepaald moment ook wel weer naar het noorden toe te wonen. Dat zal echter nog wel een paar jaar duren.

Veel plezier met de verhuizing.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

J.A.F._Doorhof

#20
Nou. Nou
Van harte dat is een mooi huis, ik val wel op dat soort huizen, erg mooi.

En een HT hok, wat wil je nog meer.
Wel weer zonde van het huis dan, aangezien je meer in het HT hok te vinden zult zijn  ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

#21
Dank, dank...

Ja het huis is bijzaak... ;D

Nee, hoor we gaan voor de kleine(n) en voor de rust daar... We wilden altijd uiteindelijk rustig en vrijstaand wonen en hebben nu maar de knoop vervroegd doorgehakt...

Het zal pas tegen Oktober ofzo worden dat we daar terecht kunnen...

Voor zover ik kan zien is er 1 zeer groot nadeel...

ADSL wat is dat?

Dus hopelijk kan ik daar wel via de kabel anders wordt ik gillend gek...

Ga meteen ff kijken op de Essent site...


Robbo

#22
Moi huus mien jong  ;D


SiR-ROUND

#23
Wattuh?

 ;)

MrPink

#24
Woohoo, gefeliciteerd SiR!!!
Ziet er inderdaad geweldig uit, jammer dat het in het buitenland is ;)

Groetjes,
Oscar