Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Jumping Jack

Quote from: LuPo on October 24, 2014, 10:23:13
Gisteren S05E03 Sons of Anarchy. Nooooooooooo.... :nopompom:

Idd. Heavy shit hé. Gisteren hebben we de eerste aflevering van seizoen 6 gekeken... Die Lee is een gevaarlijke gek.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

RonG

Is ook een geweldige serie. Mijn vrouw is afgehaakt, werd haar te gewelddadig :)

djaxx

Net s7ep5 gezien sons of an... Alweer erg goede aflevering, waar s7 traag op gang kwam is het nu toch weer erg leuk.

Kjelt

Gisteren City of Violence (2013) aka Zulu gezien met Orlando Bloom en Forest Whitaker. Verraste me wel positief, behoorlijk hard geweld (moet je tegen kunnen) verweven en onderbroken met meerdere korte interpersoonlijke dramas. Zou hem zelf een zeven hebben gegeven en zeker een film om te zien als je tenminste tegen de expliciet in beeld gebrachte geweldadige en bloederige scenes kunt.

IMDB 6,7
http://www.imdb.com/title/tt2249221

hifiman

Quote from: Kjelt on October 25, 2014, 19:40:13
Gisteren City of Violence (2013) aka Zulu gezien met Orlando Bloom en Forest Whitaker. Verraste me wel positief, behoorlijk hard geweld (moet je tegen kunnen) verweven en onderbroken met meerdere korte interpersoonlijke dramas. Zou hem zelf een zeven hebben gegeven en zeker een film om te zien als je tenminste tegen de expliciet in beeld gebrachte geweldadige en bloederige scenes kunt.

IMDB 6,7
http://www.imdb.com/title/tt2249221
Bedankt voor de tip :-)

Verder alles goed daar Wicher?

LittleNinja

Ik kijk momenteel Heroes op Netflix. Toen hij hier op TV was heb ik het nooit gevolgd. Leuke serie.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Jumping Jack

Quote from: LittleNinja on October 26, 2014, 19:01:47
Ik kijk momenteel Heroes op Netflix. Toen hij hier op TV was heb ik het nooit gevolgd. Leuke serie.

Het eerste seizoen wel ja, daarna gaat het erg snel bergaf...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

LittleNinja

Ik zit nu nog in het 1e inderdaad... Zonde om te horen. We gaan het meemaken.

Quote from: Jumping Jack on October 26, 2014, 20:07:10
Het eerste seizoen wel ja, daarna gaat het erg snel bergaf...
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

djaxx

Was idd erg leuk, ergens mid s3 toch ook afgehaakt, jammer  :nopompom:

Raymond187

Deels mee eens. Maar daarna wordt de serie wel weer gaaf.

Van het weekens de serie The last ship gekeken. eerste 10 afl.

Vermakelijk zeker. Erg Amerikaans, maar als je van de  :popcorn: af moet zeker wel leuk.

wolfkampf

gisteren Hercules gekeken, was wel een leuke avond vulling maar ik vond de verhaallijn behoorlijk slap!! :nopompom:
ik heb nu ook de eerste 3 afleveringen van the last ship gekeken  :popcorn: die vind ik dan wel weer de moeite waard.  ;D
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

RubenV.

Gisteren "A wanted man" gekeken, redelijke thriller 6,5/10.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

wolfkampf

ik ga zo even Into the storm erin gooien  :popcorn:
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

neptune

Quote from: LittleNinja on October 27, 2014, 06:08:56
Ik zit nu nog in het 1e inderdaad... Zonde om te horen. We gaan het meemaken.
Erg leuke serie! was een van mn favo's!
zet hier iets neer

VTEC_genieter

Zojuist weer een horror avond gehad: 7500 (2014)
Ik kijk graag naar films die in een vliegtuig afspelen. Want om de aandacht te trekken, MOET er wel iets gebeuren in een vliegtuig :)
Deze horror begint sloom, maar de spanning is er ;) Halverwege kreeg ik het gevoel dat het een Japans horror sfeertje ging worden. Sfeer van The Grudge films!
Alleen je kon niet meer van het verhaal weten, das viel tegen. Na de film ging ik op IMDB checken en blijkt dat de film door dezelfde Japanse director van de The Grudge films is gemaakt :)
Mijn gevoel was dus goed :) Het was entertaining.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VTEC_genieter

Beste mensen,
Ik lees hier veel mensen die heel veel tijd hebben en TV-series kijken. Ben zelf echt geen liefhebber van series en ik kan me niet voorstellen met de gedachte om iedere keer weer een aflevering te kijken. Ben zojuist thuis gekomen met het eerste seizoen van The Walking Dead. Ongelooflijk maar waar. Ik doe nu in ieder geval iets om bij de groep te horen [emoji1] Ik ken de TV-serie nog niet ondanks ik een liefhebber ben van horror films.
Ik hoop dat ik de TV-serie The Walking Dead niet hoeft te vergelijken met de films van Resident Evil [emoji6] Vond die films helemaal niet eng en bijzonder.
Wens me veel kijkplezier [emoji4]



HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

djaxx

Ik vind aan the walking dead in elk geval niets eng...

snicky

Het is ook niet eng en het lijkt al helemaal niet op resident evil (thank god)!!

Die walkers is bijzaak, het interesseert mij meer hoe je moet zien te overleven in een verloren wereld zonder wetten en regels.
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

Zymotic

The Purge en The Purge Anarchy.

Na deze film te hebben "meegemaakt" tijdens Halloween Horror Nights in Universal, was ik erg nieuwsgierig geworden naar deze films.
Best leuk vermaak, waarbij deel 2 beter is dan deel 1.

modde239

Net gekeken naar Dawn of the Planet of the Apes vond het een gave film erg goed gemaakt en de apen erg realistisch.....kortom een aanrader.....8/10


wolfkampf

Quote from: Zymotic on October 31, 2014, 00:05:28
The Purge en The Purge Anarchy.

Na deze film te hebben "meegemaakt" tijdens Halloween Horror Nights in Universal, was ik erg nieuwsgierig geworden naar deze films.
Best leuk vermaak, waarbij deel 2 beter is dan deel 1.
Ik vond deel 2 ook mooier  :clapping:
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

J0ell

Quote from: Zymotic on October 31, 2014, 00:05:28
The Purge en The Purge Anarchy.

Na deze film te hebben "meegemaakt" tijdens Halloween Horror Nights in Universal, was ik erg nieuwsgierig geworden naar deze films.
Best leuk vermaak, waarbij deel 2 beter is dan deel 1.

Deel 2 was inderdaad naar mijn mening ook beter!

Quote from: modde239 on October 31, 2014, 03:55:14
Net gekeken naar Dawn of the Planet of the Apes vond het een gave film erg goed gemaakt en de apen erg realistisch.....kortom een aanrader.....8/10


Waar heb je die gekeken! Hij is uit de bios toch? Maar nog niet te verkrijgen / binnen te halen.
Ben echt zeer benieuwd naar deze film, vond deel 1 ook erg goed.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

wolfkampf

Planet of the apes  is aan alle kanten al wel binnen te halen en ook in goede kwaliteit.
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

VTEC_genieter

Gisteren gekeken: de eerste 4 afleveringen van The Walking Dead
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

modde239

Quote from: J0ell on October 31, 2014, 12:37:28
Waar heb je die gekeken! Hij is uit de bios toch? Maar nog niet te verkrijgen / binnen te halen.
Ben echt zeer benieuwd naar deze film, vond deel 1 ook erg goed.

Via Show Box streamen.......