[s]HT[/s] stereo van Guido

Started by Guido, July 31, 2005, 22:01:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Peerless Monster

In het crème vind ik hem mooier ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Guido

#76
beetje late reactie enzo... :P

Ach.. je kan niet alles hebben. Zoals ik jou al heb gezegd was dit een echt mooi offer  8) . Of hij nou paars met rode randjes was, creme of zwart dus. Daarbij, zie ik eruit alsof ik rekening hoef te houden met een vrouw :P

wolsinkpower

wat is het voordeel van deze eind versterkers tov je vorige situatie waar het direct op de luidsprekers zat? want hoe werkt dit nou eigenlijk? *leek op gebied van versterkers.. leer mij bij :P!*
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Guido

je by-passed de mindere versterking uit de a10se en gebruikt voor de fronts dus alleen de processing van het geluid uit de denon.

Dus je krijgt:

verwerking --> versterking --> speakers
denon voortrap --> losse eindtrappen --> speakers

ipv

denon voortrap --> denon eindtrap --> speakers

Maargoed, ze zijn al weer verkocht en ik ben opzoek naar iets nieuws. :)

Guido

En iets nieuws gevonden!

ik ben sinds 2 dagen eigenaar van KEF 103.4 Reference speakers! En het kef-geluid komt hier de kamer weer uit!

Guido

Weer eens een update van mijn kant:

Ik heb de knoop doorgehakt, en ga weer naar een stereo setup. Voor een goede dolby set moet ik er toch nog heel wat geld in gaan pompen, juist nu ik voor een 420/500sec aan het sparen ben.
Nu eens kijken wat er voor mooie dingen zijn in de stereowereld.

Mijn stereoset ziet er nu als volgt uit (bij de pc)
SONY TA-F1010 2x30W (vintage  :P)
NAD 801 mini monitors

Deze componenten had ik al wat langer, maar 1 kanaal was defect bij de amp; die heb ik weten te maken door hem uit te stofzuigen  ;D
Verder heb ik ook nog die kefjes staan, die zal ik ook in gaan zetten bij de stereoset die ik nu ga maken. Ook deze zullen op korte termijn geupgrade worden.

Ik houd jullie posted;

Gr Guido

DA BoSS

begrijpelijke beslissing voor mij ;D

veel plezier bij het samenstellen van je stereo set 8)

mvg,
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...