Review(s) van de xXx speakers (Front der Fronts topic)

Gestart door garmtz, juli 29, 2005, 16:22:27

Vorige topic - Volgende topic

dre73

ook ik had eer om eens naar deze prachtige installatie te luisteren dus hier komt ie:
in het begin moest ik flink wennen aan de enorm neutrale weergave,of dit nu kwam door de opstelling of door de akoestische aanpassingen?
in ieder geval na een klein uurtje was ik van 1 ding overtuigd:beter had ik nog niet gehoord 8)
van onder tot boven prachtig vloeiend,vooral het hoog was ik zeer van onder de indruk precies goed :P
prachtig gedetaileerd,met een werkelijk schitterende diepte.
het was jammer dat er steeds iemand doorheen zat te hoesten >:D(ik kon `m moeilijk wegsturen ;D)
helaas was de avond snel om,toen na een korte maar indruk wekkende rondleiding,kreeg in de dempingsplaten mee(daar kwam ik voor)maar was zo onder de indruk dat ik zo had weggereden zonder te betalen ;D

andre.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

eduard

Leuk verslag, alleen jammer dat Erik niet meer mee doet op het forum.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=44789.750
guote
Even ter info....

Ik maak dit topic nog even af voor mijn trouwe fans en daarna zal ik hier en daar alleen nog maar via
af en toe een PM corresponderen...
Zonder er verder een drama van te maken vind ik dat het forum te groot wordt en er geen sociale controle meer is op mails met bijtende en afbekkende content....

Mijn hobbies zijn mijn lust en mijn leven dus ik wil gewoon lol hebben....

Groetjes

Erik