After de meet and greet bij ArnoP & FransVis

Started by Sjors, June 20, 2005, 12:57:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fransvis

Quote from: Arno P on July 16, 2005, 10:58:46
Maar...let's face it.....met de H78 is het wel even een stuk handiger...aanzetten en film kijken...opwarmen...convergentie...nooit een probleem  ;)



Convergentie.... :o
Opwarmen.... :o

Nee hoor...aanzetten en spelen maar....

Als je een tip wil hebben om je beeld te testen...kijk eens naar Paycheck. Die vond ik qua beeld onvoorstelbaar mooi....

Arno P

hm..paycheck...stond al op mijn lijstje...nu reden te meer om em aan te schaffen.. ;)

Fransvis

Quote from: Arno P on July 16, 2005, 11:13:34
hm..paycheck...stond al op mijn lijstje...nu reden te meer om em aan te schaffen.. ;)

Yep...een beetje in de genre van Minority Report....

Sjors

Quote from: Arno P on July 16, 2005, 10:38:17
Er zit toch een klein nadeel aan zo'n meet&greet....
De dag erna ben ik meteen mijn scherm opnieuw gaan opspannen bekerhouder gaan repareren...  :-[ :-\ ;D



Arno P


Johan Van Gompel

Quote from: Arno P on July 16, 2005, 10:38:17
Er zit toch een klein nadeel aan zo'n meet&greet....
De dag erna ben ik meteen mijn scherm opnieuw gaan opspannen en serieus aan een losse surround processor gaan denken... ;D...

Het geluid in je HT is prima. Ter info: een van de redenen waarom ik een tijdje geleden mijn losse surround processor en dure versterkers heb ingeruild voor een geintegreerde voorversterker/versterker is het feit dat het bij jou zo goed klonk. In kleinere HTs zoals die van ons is immersie niet bepaald een probleem en heb je geen 9.1 setup met dure voorversterkers en versterkers nodig. Maar soit, ik draai ook al meer dan een half jaar zonder subs en heb de versterker meestal in tweekanaals bypass staan... :-\
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Arno P

Quote from: Johan Van Gompel on July 22, 2005, 13:02:29
Het geluid in je HT is prima. Ter info: een van de redenen waarom ik een tijdje geleden mijn losse surround processor en dure versterkers heb ingeruild voor een geintegreerde voorversterker/versterker is het feit dat het bij jou zo goed klonk. In kleinere HTs zoals die van ons is immersie niet bepaald een probleem en heb je geen 9.1 setup met dure voorversterkers en versterkers nodig. Maar soit, ik draai ook al meer dan een half jaar zonder subs en heb de versterker meestal in tweekanaals bypass staan... :-\

Jeee... Johan, niet te geloven ...jij gaat mijn kant op en ik de jouwe...sterker nog...was mij dat eerder in gevallen dat had ik meteen jouw mooie lexicon MC-1 van je over gekocht... :-\
Het mooie is, is dat het streven naar perfectie geen einde kent en we lekker bezig blijven... ;)

Gizz

hallo

het lijkt mij ook wel eens leuk om mensen uit te nodigen. zijn er regels voor dit meet and greet?
moet je ergens inschrijven??

Fransvis

Quote from: gizz on July 22, 2005, 19:29:39
hallo

het lijkt mij ook wel eens leuk om mensen uit te nodigen. zijn er regels voor dit meet and greet?
moet je ergens inschrijven??


Yep...er zijn bepaalde regels wat betreft het serveren van drankjes en hapjes....maar ook richtlijnen tav apparatuur dat je hebt staan. Je mag bijvoorbeeld geen Bose hebben...en zo zijn er nog wel een paar. Ik geloof dat er ergens een post staat met regels...

Gizz

om  ff snel op te noemen wat ik zoal heb

denon 3805 avr
energy c6 front speakers
magnat center en rear
nad c542 cdspeler
sony 905-v dvd speler
philips pixel plus 82cm breedbeeld isf gecalibreerd

Fransvis

Quote from: Fransvis on July 22, 2005, 19:31:19
Yep...er zijn bepaalde regels wat betreft het serveren van drankjes en hapjes....maar ook richtlijnen tav apparatuur dat je hebt staan. Je mag bijvoorbeeld geen Bose hebben...en zo zijn er nog wel een paar. Ik geloof dat er ergens een post staat met regels...

Was maar een grap hoor... ;) ;D Je kunt zoiets gewoon vrijblijvend organiseren.....

Gizz

jolly good.  :D

ik zal eens een overzicht maken met foto's en een beschrijving wat ik allemaal zoal heb staan aan muziek films en apparatuur

Fransvis

Quote from: gizz on July 22, 2005, 19:40:30
jolly good.  :D

ik zal eens een overzicht maken met foto's en een beschrijving wat ik allemaal zoal heb staan aan muziek films en apparatuur

Zeer goed...zijn we allemaal benieuwd naar. Doet dit wel in de categorie 'Private Home Theaters'. Dan blijft het overzichtelijk.

Sjors

Quote from: Fransvis on July 22, 2005, 19:31:19
Yep...er zijn bepaalde regels wat betreft het serveren van drankjes en hapjes....maar ook richtlijnen tav apparatuur dat je hebt staan. Je mag bijvoorbeeld geen Bose hebben

>:( :( >:(






























;D :D

reza

Hebben jullie wat tegen BOSE............. ja zegt de verkoper, kijk maar B&W INFINITY JAMO JBL KLIPSCH!!!!!!!!!!! ;D
Geintje SJORS :P
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Arno P

Quote from: Fransvis on July 22, 2005, 19:37:29
Was maar een grap hoor... ;) ;D Je kunt zoiets gewoon vrijblijvend organiseren.....

En geen grapje: "Ge zult geen bekerhouders van den leuningen afbreken"  ;D ;)

Fransvis


Sjors

Quote from: Arno P on July 22, 2005, 21:02:49
En geen grapje: "Ge zult geen bekerhouders van den leuningen afbreken"  ;D ;)

::) :-X :-[ :-\ :'(






Quote from: Fransvis on July 22, 2005, 22:15:51
Ik wist wel dat jij zou reageren.... ;) ;D

Ik wist dat je het daarom deed  :D