American Pie 2

Started by Vincent, August 9, 2002, 12:04:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wat voor cijfer geef je dze film qua humor?

10
3 (11.5%)
9
5 (19.2%)
8
10 (38.5%)
7
4 (15.4%)
6
3 (11.5%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
1 (3.8%)

Total Members Voted: 25

Vincent

Voor mij zonder meer de leukste film die ik totnu toe heb gezien (stiffler Rulers ! ;D ;D ;D )

J.A.F._Doorhof

Niet de allerleukste, maar zeker een HELE leuke.
Mischien zelfs wel beter dan deel 1.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bryan vd B

ik vind hem zeker beter als deel 1. Waar ik vooral om moest lachen is dat stukje met die trompet schitterend.
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

weltie

Dan vind ik Van Wilder toch stukken beter!!!

Gr,

Weltie.

Martin_M

Idd beter dan de eerste.
Die scene met z'n allen in de kamer van de 'potential lesbians' dildo...dildo....dildo..... Heb op de grond gelegen van het lachen.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

riwi

Ik vond deel 1 toch wel leuker hoor.
Bij deel 2 ligt het er allemaal nog wat dikker bovenop.

gisteren was Road Trip op TV zelfde klasse :)


RuudG

#6
Het cijfer wat ik eigenlijk wilde geven, stond er niet bij  :P

Roland

Quote from: RuudG on December  3, 2003, 19:25:31
Het cijfer wat ik eigenlijk wilde geven, stond er niet bij  :P
;D

J.A.F._Doorhof

Waar is je gevoel voor humor :D, American Pie zijn toch leuke films ?
Wat vindt je niet leuk eraan ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

Veel van hetzelfde maar wederom in een nieuw jasje.. En dan blijft het leuk! Heb deze in het vliegtuig naar Balie gezien, kan dus nog niets zeggen over de kwaliteit, maar de film, hehe.. geloof dat het hele vliegtuig heeft mee mogen genieten.. (en gelukkig was ik niet de enige)

RuudG

Quote
Wat vindt je niet leuk eraan ?
Alles :D

J.A.F._Doorhof

Ach kom op, heb je niet een kleine lach gehad met de lijm of met de scene in het huis van de meisjes ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Martin_M

#12
Hilarisch! Moet je voorstellen dat je gesnapt wordt met je hand ge-super-glued in je onderbroek en een p-video aan je andere ;D

Ik vind die vader ook zo'n mooi figuur. Hij probeerd het zo goed te doen waarbij hij z'n zoon vaak te kakken zet.

Hehe, ga 'm in het weekend weer even kijken denk ik.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

patrick_vdb

Hi,

Ik heb American Pie altijd gezien als een nieuwe Porky's. Aangezien ik Porky's al nauwelijks te pruimen vond raad je al snel het resultaat ;)

Maar ik begin nu toch wel een beetje nieuwsgierig te worden, wie kan me nog overtuigen?

Mvrgr

Patrick

J.A.F._Doorhof

DOEN, Porky was meligheid ten top en de humor was voor mij eigenlijk nooit leuk, ik heb heel weinig gelachen met Porky.
American Pie is echt totaal anders, in MIJN optiek zijn dit DE tiener humor films van deze generatie, ik lig gewoon bij beide films om de zoveel tijd helemaal in een deuk. Mischien ook wel omdat ze een STUK verder gaan als andere humor films, maar oh zo herkenbaar.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TomSwinnen

Ik moet niets hebben van die films ... Ik lach hééél graag , en des te absurd des te beter .. maar geen enkele AP film heeft me kunnen bekoren .. Just doesn't tickle my funny bone.

Harry HT

Zaterdag was ik op bezoek bij een vriend van me en hebben we naar deel 3 gekeken. Deel 1 & 2 heb ik nog niet gezien, eigenlijk heb ik altijd deze films ontweken.

Bij dezelfde vriend waar ik zaterdag op bezoek was, heb ik 20 jaar geleden (opa spreekt) naar Porky gekeken op een gehuurde VCC band en veel gelachen.  Soort gelijke scenes zijn toen door vrienden nagedaan, sommige reality scenes waren zelfs beter (heb ik niet aan meegedaan hoor :-X) dan die in de film waren te zien.

Maar goed het was leuk om weer eens naar zo'n soort film te kijken, maar zelf zou ik de film niet zo snel opzetten.  Ook de vrouwen lachten zelfs af en toe om de film.
De slappe lach krijg je wel met zo'n film, want het gaat natuurlijk nergens over. Poep in je mond en niet bedoelde standjes met honden, wel aardig allemaal.

Wannneer m'n neefje van 15 weer een keer komt logeren zal ik langs de videotheek gaan om deel 1 & 2 te huren. En waarschijnlijk zal ik ook wel weer genieten en terugdenken aan wat ik 20 jaar geleden uitspookte.









De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

garmtz