Avatars...

Started by Oracle, May 17, 2005, 20:02:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oracle

Waarschijnlijk ben ik nu de boeman, maar vooruit...  :-\ Iemand moet het zijn...

Kan er paal en perk worden gesteld aan de avatars?

Er verschijnen nu zelf avatars van 1.2 MB groot (bewuste topic)...

Ik snap dat mensen het leuk vinden, en kan een erotisch tafereel best waarderen ( ;) ), maar zoals het op dit moment gaat, lijkt me dat geen goede ontwikkeling...

Als niemand er moeite mee heeft, laat maar gaan (ik heb ADSL, dus die paar kilobytes boeien me niet zo, en die plaatjes, ach daar kijk ik wel langs...), maar wie weet zijn er meer mensen die er zo over denken..

Groet,
Mark

Durk

hij is al weg...

moet toch aan te geven zijn in de settings dat een avatar max zoveel kb mag zijn...
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Oracle

Hmmm ik zie hem nog steeds.

Nogmaals: niets tegen de borsten van Katja  :D maar het lijkt me niet verstandig dit zo te laten...

Groet,
Mark

misteranderson

Volgens mij, bedoel je de mijne... ;D

Als dit problemen geeft, haal ik hem gelijk weer weg hoor....

Ben niet op zoek naar ellende.. :-[

Vond hem gewoon mooi... Vooral omdat ik hem zelf gemaakt heb

En als we dan toch paal en perk stellen...

Kunnen we dan niet max 1.2 mb doen  ;D  ;D

Als het problemen geeft, hoor ik het graag van de moderators...
Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

B.J.

Quote from: Mark Lemmens on May 17, 2005, 20:02:19
Waarschijnlijk ben ik nu de boeman, maar vooruit...  :-\ Iemand moet het zijn...


BOEHHHHHHHHHHHHHHHHHH  ;)

Maar serieus lekker boeiend die paar Kb extra?
Ik denk dat je je te druk maakt. Iedereen vind het hartstikke leuk!

misteranderson

Jeetje...  ;D

Wat een discussie kan een plaatje teweeg brengen...

Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

Oracle

Quote from: misteranderson on May 17, 2005, 20:15:18
Volgens mij, bedoel je de mijne... ;D

Als dit problemen geeft, haal ik hem gelijk weer weg hoor....

Ja, die van jou ja!  ;D ;D

Nogmaals: persoonlijk heb ik er echt geen enkele moeite mee  :D, anders dan dat het behoorlijk afleidt. Maar ja, niet iedereen denkt er misschien zo over, en voordat je echt boze reacties krijgt, of zo...

En zoals gezegd: als ik de enige ben, laat maar! Ik leer er wel mee leven!  ;)

Groet,
Mark

B.J.

Quote from: Mark Lemmens on May 17, 2005, 20:18:40
Ja, die van jou ja!  ;D ;D

Nogmaals: persoonlijk heb ik er echt geen enkele moeite mee  :D, anders dan dat het behoorlijk afleidt. Maar ja, niet iedereen denkt er misschien zo over, en voordat je echt boze reacties krijgt, of zo...

En zoals gezegd: als ik de enige ben, laat maar! Ik leer er wel mee leven!  ;)

Groet,
Mark

Het is niet je eerste keer: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=21659.msg273524#msg273524

Iets tegen vrouwen?  ;D

Oracle

Quote from: Bas Janssen on May 17, 2005, 20:19:58
Iets tegen vrouwen?  ;D

;D

Integendeel, maar hou wel van bepaalde algemene afspraken. Het is geen SBS6 hier...  >:D

Groet,
Mark

misteranderson

Kan me niet herrineren dat de oesters al eens op SBSex geweest zijn  ;D  ;D

Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

Kjelt

Als het nou de borsten van Kylie Minogue (hoe schrijf je dat in godesnaam) waren dan zou het pas echt smakeloos zijn....                                         ::)

Leonard Shelby

Quote from: Kjelt on May 17, 2005, 20:27:47
<knip> (hoe schrijf je dat in godesnaam) <knip>

Kylie Mineuk  ::)

Harry HT

Hoi,
Quote from: Kjelt on May 17, 2005, 20:27:47
Als het nou de borsten van Kylie Minogue (hoe schrijf je dat in godesnaam) waren dan zou het pas echt smakeloos zijn....                                  ::)
Hoe bedoel je dat? Ik hoop dat je bedoelt dat ze ertjes heeft :)
Vandaag was toch in het nieuws dat ze borstkanker (linkje) heeft, ik hoop niet dat je dat bedoelt. Want dat vind ik nou niet echt smaakvolle humor. Of ben ik nou een beetje serieus?

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

wh-vanderpost

Quote from: Harry HT on May 17, 2005, 20:44:52
Hoi,Hoe bedoel je dat? Ik hoop dat je bedoelt dat ze ertjes heeft :)
Vandaag was toch in het nieuws dat ze borstkanker (linkje) heeft, ik hoop niet dat je dat bedoelt. Want dat vind ik nou niet echt smaakvolle humor. Of ben ik nou een beetje serieus?

Gegroet,

Harry
Geinig, ik zat een post te tikken met ongeveer dezelfde tekst... ook ik heb een aantal keer Kjelt zijn post zitten lezen en zitten denken "wat bedoelt hij nou" .. spottent, of toch serieus. Want borstkanker is gewoon vreselijk!

Opheldering Kjelt :-\ ?
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

garmtz

Even los van de losgeslagen opmerkingen, moet ik ook wel kwijt dat dit forum geen Fok! is, dus ik zie graag gewoon lekker saaie gepaste Avatars en niet die veel te veel geheugenruimte vretende, vrouwonvriendelijke Animated Gifs die voor Avatars door moeten gaan. Een Avatar hoort een beetje je eigen identiteit weer te geven en daar zet ik bij een aantal vraagtekens bij... Neem nou die van mij: dat BEN ik gewoon...  ;D 8)

Harry HT

Quote from: Garmt on May 17, 2005, 20:54:54
Neem nou die van mij: dat BEN ik gewoon...  ;D 8)
Ik dacht dat het Rene van Es was  ;D
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

astrobart

Quote from: Garmt on May 17, 2005, 20:54:54
Even los van de losgeslagen opmerkingen, moet ik ook wel kwijt dat dit forum geen Fok! is, dus ik zie graag gewoon lekker saaie gepaste Avatars en niet die veel te veel geheugenruimte vretende, vrouwonvriendelijke Animated Gifs die voor Avatars door moeten gaan. Een Avatar hoort een beetje je eigen identiteit weer te geven en daar zet ik bij een aantal vraagtekens bij... Neem nou die van mij: dat BEN ik gewoon...  ;D 8)
;D ;D
Mag die van mij wel blijven.
Alhoewel mijn van medevoorts zijn inmiddels verkocht, dus ik ga hem maar eens aanpassen

garmtz

Quote from: astrobart on May 17, 2005, 21:01:12
;D ;D
Mag die van mij wel blijven.
Alhoewel mijn van medevoorts zijn inmiddels verkocht, dus ik ga hem maar eens aanpassen

Nee joh, prachtig die van jou!  8)

garmtz

Quote from: Harry HT on May 17, 2005, 20:57:47
Ik dacht dat het Rene van Es was  ;D

Nu ga je te ver...  ;D ;)

B.J.

Veel mensen hebben een beetje een grappige avatar. Dat een filmpje avatar (1,2 MB) lastig is voor 28k8 gebruikers ala en dat het op dit forum niet te gek kan worden gemaakt snapt ook iedereen. Maar hallo die van SJors / Molle / Misteranderson is gewoon erg leuk. Niks mis mee toch?

We hoeven toch niet allemaal een saai statisch plaatje van onze speakers  / versterker of onszelf?

Leonard Shelby

Quote from: Harry HT on May 17, 2005, 20:44:52
Hoi,Hoe bedoel je dat? Ik hoop dat je bedoelt dat ze ertjes heeft :)
Vandaag was toch in het nieuws dat ze borstkanker (linkje) heeft, ik hoop niet dat je dat bedoelt. Want dat vind ik nou niet echt smaakvolle humor. Of ben ik nou een beetje serieus?

Gegroet,
Harry
Hmmm....da's minder  :-\  dat nieuws was mij in ieder geval ontgaan. Inderdaad niet echt iets om grapjes over te maken maar ik denk/hoop dat hij dat ook niet zo bedoelde.

B.J.

Quote from: Leonard Shelby on May 17, 2005, 21:03:45
Hmmm....da's minder  :-\  dat nieuws was mij in ieder geval ontgaan. Inderdaad niet echt iets om grapjes over te maken maar ik denk/hoop dat hij dat ook niet zo bedoelde.

Zoals ik het lees bedoelt hij dat juist wel maar vindt hij dat dat momenteel niet kan juist omdat ze kanker heeft.
Een nette opmerking dus.

Kristof Ector


Ik vond de avatar persoonlijk wel leuk alleen jammer dat in de rubriek Private Home Theater GTDesign enkel de rubriek opent met Binnenkort meer ... .

Je verwacht dan 's anderendaags bij twee pagina's reeds een plan, schets of zelfs foto's en je leest alleen maar gel*l over avatars ...  >:(

I rest my case ...

May the force be with you (ga sebiet zien om 00.01u naar Star Wars)

Kristof
Pioneer PDP 5000 EX
Barco 808g

Denon 3803 / B&W 804 802 / Classe / Parasound

misteranderson

Ik wist dat ook niet...

En ik hoop ook vurig dat hij het of inderdaad serieus bedoelde, of dat hij het niet wist...

Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

astrobart

hehe, dat downloaden gaat bij mij prima, demon verbindinkje

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue May 17 2005 om 21:14:48 UTC+0200)

Download : 855.2 KByte/sec ;D ;D ;D ;D