Ernstig lek in Firefox ( OPGELOST)

Started by Audiotwin, May 8, 2005, 22:02:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Audiotwin

Zie  http://www.waarschuwingsdienst.nl/render.html?it=1188

Firefox 1.04 is nu uit in het nederlands en de problemen zijn opgelost.

Arjan
Tevredenheid!!!

Tomaz

#1
Een best serieus lek! Het beste van die twee opties (ter preventie) is het uitvinken van het automatische installeren. Heel erg veel webpaginas zijn afhankelijk van javascript (helaas) dus het uitschakelen van javascript zal Firefox aardig lam leggen.

Ik gebruik zelf al jaren met veel plezier de Opera browser (voor Windows, Mac, Linux, FreeBSD, Solaris, OS/2, QNX(Symbian) ). http://www.opera.com
Stereo: Accuphase DP-65 || MIT Terminator 2 || Accuphase E-306 || Cardas Neutral Reference || B&W CDM 9NT
"HT": JVC XV-S42, VdH Optocoupler, Denon AVC3800, Oehlbach, Wharfedale

Audiotwin

#2
Quote from: Tomaz on May  8, 2005, 22:09:03
Een best serieus lek! Het beste van die twee opties (ter preventie) is het uitvinken van het automatische installeren. Heel erg veel webpaginas zijn afhankelijk van javascript (helaas) dus het uitschakelen van javascript zal Firefox aardig lam leggen.

Ik gebruik zelf al jaren met veel plezier de Opera browser (voor Windows, Mac, Linux, FreeBSD, Solaris, OS/2, QNX(Symbian) ). http://www.opera.com


De eerste optie,automatisch installeren staat al op alleen toegestane websites,bij mij zijn dat er 3 van mozzilla zelf,dus ik snap het niet helemaal wat ze dan bedoelen.Overigens waren er laatst ook lekken in opera.

Arjan
Tevredenheid!!!

Audiotwin

Opgelost FF 1.04 nederlands is uit.

Arjan
Tevredenheid!!!

Sjors


Audiotwin

Quote from: Sjors on May 12, 2005, 23:56:47
Updated hier  :)

Mooi,je hebt hem gevonden,op de gewone Mozilla-site staat de oude versie nog FF1.03 ned en FF1.04 eng.Ik moest even zoeken,heb hem sinds gistermiddag.

Arjan
Tevredenheid!!!

Harry HT

Hoi,
Quote from: ar on May 12, 2005, 22:25:59
Opgelost FF 1.04 nederlands is uit.
Heb je misschien een extra zoek/trefwoord voor me? Waarmee ik kan Googlen.
Met:
FireFox 1.04 nederlands
of
FireFox 1.04 nl

Kan ik niks vinden.  :'(

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

advr

je kunt ook de update optie aanzetten dan komt 1.04 vanzelf, bij mij werkte dat tenminste erg goed. 8)

ik heb 1.04 ook een paar dagen binnen. ;D ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Erik

Als je nou op die grote M logo rechtsbovenin klikt, kom je vanzelf op de homepage terecht ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

ps wel lekker snel die updates daar kan MS een puntje aan zuigen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Harry HT

Hoi,
Quote from: advr on May 13, 2005, 09:27:09
je kunt ook de update optie aanzetten dan komt 1.04 vanzelf, bij mij werkte dat tenminste erg goed. 8)

ik heb 1.04 ook een paar dagen binnen. ;D ;D ;D
De update optie stond aan, maar de button Check Now for updates heeft me gered  :)

:-* voor Ad  ;)

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Harry HT

Hoi Erik,
Quote from: Erik on May 13, 2005, 09:39:01
Als je nou op die grote M logo rechtsbovenin klikt, kom je vanzelf op de homepage terecht ;)
Ik heb alleen maar dit M logo in m'n scherm staan:

Maar er gebeurt alleen niet veel  :)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

advr

Quote from: Harry HT on May 13, 2005, 09:42:15
Hoi,
De update optie stond aan, maar de button Check Now for updates heeft me gered  :)

:-* voor Ad  ;)

Harry

Ik kreeg ook de melding dat er updates klaar stonden ;D ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Erik

Quote from: Harry HT on May 13, 2005, 09:47:16
Hoi Erik,Ik heb alleen maar dit M logo in m'n scherm staan:

Maar er gebeurt alleen niet veel  :)
Gegroet,
Harry
Vreemd toen ik op deze link klikte, werden er een uur later 2 Big Macs bezorgd :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Audiotwin

Quote from: Harry HT on May 13, 2005, 09:21:01
Hoi,Heb je misschien een extra zoek/trefwoord voor me? Waarmee ik kan Googlen.
Met:
FireFox 1.04 nederlands
of
FireFox 1.04 nl

Kan ik niks vinden.  :'(

Gegroet,

Harry

Hij staat nu op de Mozilla site.

Arjan
Tevredenheid!!!