Status Nederlandse Home Theater Club?

Started by DickVD, April 10, 2005, 16:30:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen

Quote from: Blue-Eyes on April 14, 2005, 16:38:25
Dat je stelt dat TAG meetelt voor lidmaatschap ok, dat je stelt dat SVS meetelt? Dan slaan mensen door. Alhoewel SVS zeer kwalitatief is voor het geld is dat geen norm voor absolute kwaliteit. Dan liever Velodyne ;D Zo heilig vind ik SVS helemaal niet ;)

O0 8) O0 ;)

MrPink

Quote from: Erik van Voorst on April 14, 2005, 15:49:13
Dan zit Mr. Pink alleen op de bbq dit jaar.... ;D
Nee hoor, ikke niet! Mijn HT komt niet eens in de búúrt van de €100.000... :)

Groetjes,
Oscar

beunky

Quote from: Blue-Eyes on April 14, 2005, 16:38:25
Dat je stelt dat TAG meetelt voor lidmaatschap ok, dat je stelt dat SVS meetelt? Dan slaan mensen door. Alhoewel SVS zeer kwalitatief is voor het geld is dat geen norm voor absolute kwaliteit. Dan liever Velodyne ;D Zo heilig vind ik SVS helemaal niet ;)

Setwaarde van een ton? In guldens dan ;D Dan hebben we iig wat meer leden ;)

Lol valsspelen he, zo kan ik het ook ;D
Dan zit ik ook een stukkie beter met zo'n beetje 33.000 ouderwetsche nederlandsche guldensch voorsch mijnsch setjesch.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

blue-eyes

Ik dacht dat je voor accountant leerde Beunky.......

je bent er nog lang niet, je zit nog maar op 33% ;D


p.s. Maar je bent wel als enige hiero met de stereo PRE van TAG voorzien van DACS, dat is letterlijk en figuurlijk een pre. Ik zal je voordragen ;)
p.s. Niet om de TAG maar om het unieke. TAG is niet uniek meer, SVS zeker niet ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

wil

Ik stel voor dat er ook een "Geweigerden tot de Nederlandse Home Theater Club" moet komen. Dat worden flink wat leden en waarschijnlijk wordt een "Bal der Geweigerden tot de Nederlandse Home Theater Club" heel gezellig.  >:D

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

el-jorge

Quote from: wil on April 14, 2005, 18:47:53
Ik stel voor dat er ook een "Geweigerden tot de Nederlandse Home Theater Club" moet komen. Dat worden flink wat leden en waarschijnlijk wordt een "Bal der Geweigerden tot de Nederlandse Home Theater Club" heel gezellig.  >:D

wil

Als ik alle voorwaarden zie, kan ik ook wel lid van deze club worden, klinkt ook veel gezelliger, wordt een grote club denk ik  8) O0
|LG OLED| |Denon| |PS4| |Monitor Audio Radius| |SVS| |Wyrewizard|

blue-eyes

Ik vraag me af of er uberhaupt een lid is die aan alle gestelde voorwaarden voldoet ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

wil

Quote from: Blue-Eyes on April 14, 2005, 19:22:47
Ik vraag me af of er uberhaupt een lid is die aan alle gestelde voorwaarden voldoet ;)
Ja hoor, bij ons wel, als je niet voldoet aan de eisen van de "Nederlandse Home Theater Club", ben je automatisch aspirant-lid van de "Geweigerden tot de Nederlandse Home Theater Club".  :D

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

blue-eyes

Quote from: wil on April 14, 2005, 19:32:07
Ja hoor, bij ons wel, als je niet voldoet aan de eisen van de "Nederlandse Home Theater Club", ben je automatisch aspirant-lid van de "Geweigerden tot de Nederlandse Home Theater Club".  :D

wil

Ik doelde op de eerste club ;)

Nu ik het zo zit te overdenken.... Mensen met een Barco 1209 s zijn al halverwege. Deze bakken kosten ooit 48000 euro. Nog een leuk setje erbij en we hebben een eerste lid ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

wil

Hm... er is dus al bijna één lid. Dan zou ik maar vast de catering gaan bellen voor de eerste algemene ledenvergadering alwaar met een tweederde meerderheid de statuten worden aangenomen bij hamerslag  ;D

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

MrPink

Er stond: "nieuwwaarde"... ;)

Groetjes,
Oscar

Audiofiel

Quote from: Blue-Eyes on April 14, 2005, 18:24:47
Ik dacht dat je voor accountant leerde Beunky.......

je bent er nog lang niet, je zit nog maar op 33% ;D
33% is nog steeds te weinig, dat zal een gulden tekort komen. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Quote from: MrPink on April 14, 2005, 19:52:59
Er stond: "nieuwwaarde"... ;)

Groetjes,
Oscar

sodeju, je moet er ook niet aan denken dat je je apparatuur volledig aan nieuwwaarde moest aanschaffen ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

MrPink

Hee, het lidmaatschap is exclusief! ;)

Groetjes,
Oscar

garmtz

Quote from: Blue-Eyes on April 14, 2005, 19:42:43
Nu ik het zo zit te overdenken.... Mensen met een Barco 1209 s zijn al halverwege. Deze bakken kosten ooit 48000 euro. Nog een leuk setje erbij en we hebben een eerste lid ;)

Hee! Ik heb zo'n 1209S! En ik heb ook best een leuk setje erbij geloof ik...  ;D  En ik heb > 2000 posts en twee Velodynes en geen Tag, dus het kan niet meer stuk denk ik...  :D

el-jorge

Quote from: Garmt on April 15, 2005, 09:59:19
Hee! Ik heb zo'n 1209S! En ik heb ook best een leuk setje erbij geloof ik...  ;D  En ik heb > 2000 posts en twee Velodynes en geen Tag, dus het kan niet meer stuk denk ik...  :D

Dan zou ik snel wat gaan verkopen hoor, de "Geweigerden tot de Nederlandse Home Theater Club" wordt veel groter en dus gezelliger als ik alle voorwaardes voor "de Nederlandse Home Theater Club" zo zie  ;D
|LG OLED| |Denon| |PS4| |Monitor Audio Radius| |SVS| |Wyrewizard|

garmtz

Quote from: el-jorge on April 15, 2005, 11:34:20
Dan zou ik snel wat gaan verkopen hoor, de "Geweigerden tot de Nederlandse Home Theater Club" wordt veel groter en dus gezelliger als ik alle voorwaardes voor "de Nederlandse Home Theater Club" zo zie  ;D

Hmmm... Misschien heb je gelijk...  :-\ :'(





;D

Paul Landsmeer

Ik stel voor dat De Geweigerden en De Club elkaar t.z.t. treffen in een weiland te Beverwijk om aldaar te strijden om de heerschappij over Nederland. Daarbij worden de Clubleden geacht hun tonnen kostende apparatuur in te zetten als voornaamste (lucht)drukmiddel, terwijl de Geweigerden fanatiek zullen betogen dat hun cheapo 5.1 set voor niemand hoeft onder te doen en die "best zacht klinkt in de hoge tonen". Leidt dit niet tot een beslissing, dan gaan partijen elkaar te lijf met vibrapods, Dolby Digital plaques en DVD boxen van Paul Champagne tot de laatste man overeind staat.

el-jorge

Quote from: Garmt on April 15, 2005, 11:35:02
Hmmm... Misschien heb je gelijk...  :-\ :'(





;D

Dan neem ik voor een zachtprijsje wel een van je velodynes over, of je SVS ofzo...... dan kun je misschien toch wel bij de club van geweigerden ;) 8) O0
|LG OLED| |Denon| |PS4| |Monitor Audio Radius| |SVS| |Wyrewizard|

blue-eyes

Idd. het is niet echt aannemelijk te stellen dat je er veel leden bij krijgt Garmt ;D . Dat wordt iig een heel, heel klein cluppie. Wellicht in je eentje ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

beunky

Quote from: Blue-Eyes on April 14, 2005, 18:24:47
Ik dacht dat je voor accountant leerde Beunky.......

je bent er nog lang niet, je zit nog maar op 33% ;D


p.s. Maar je bent wel als enige hiero met de stereo PRE van TAG voorzien van DACS, dat is letterlijk en figuurlijk een pre. Ik zal je voordragen ;)
p.s. Niet om de TAG maar om het unieke. TAG is niet uniek meer, SVS zeker niet ;D

Dank je, ik ben ontroerd ;) ;D ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

oud_account_1

Volgens mij is het vragen om problemen.
In clubverband samen een filmpje kijken, b.v. tijdens een Meet en Greet, is dan ineens een illegale bezigheid.
Waarschijnlijk krijg je dan een inval v/d Media-Stasi stichting brein.
Ook moet er dan weer een moordenaar op straat gezet worden, om plaats te maken voor jullie in het gevang.










;D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

blue-eyes

We denken allemaal veel te moeilijk. Veel leden onder ons hebben toch een thuis bioscoop? Dus je huis valt daar ook onder. Je hoeft niet eens een groot huis te hebben om dan boven de ton in euro's te komen!

Ben je niet meer alleen Garmt ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

patrick_vdb

Hmmmm Blue-eyes ziet het licht....alleen nog niet waar het lampje brandt ;D

Het ging om de nieuwwaarde van de apparatuur ;D

mvrg

Patrick

Spacebass

Ach als er leden zijn die zoveel geld te makken hebben, dan willen ze vast belangeloos het forum bannerloos maken..toch?  ;D