Karma aan of uit ?

Started by J.A.F._Doorhof, July 26, 2002, 12:06:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Karma aan of uit ?

Aan
7 (22.6%)
Uit
18 (58.1%)
Maakt me niet uit.
6 (19.4%)

Total Members Voted: 30

MrPink

Uit, hoewel het geven van PV wel leuk was :)
Bijvoorbeeld Frank in evenwicht houden was op een gegeven moment bijna een dagtaak ;)

Groetjes,
Oscar

bmateijsen

misscien een tikkeltje laat... maar ik heb voor aan gestemd. Tuurlijk karma werd misbruikt... maar ik vond het ook een goed systeem..

Jammer dat het niet werkt.... maar ik had het graag nog een kans gegund.. (misschien moet de karma van tijd tot tijd gereset worden bijvoorbeeld... en kan je weer beginnen met een schone lei)

Groet Bjorn

dick

Dat betekend ook dat je je PV's kwijt bent, dat zullen een heleboel (vooral trouwe) members niet zo fijn vinden. In principe ben ik ook voor, maar niet zoals het nu is. Ik vond het altijd al raar dat vooral Frank en Garmt zoveel NVs kregen.. Maar ook andere die een te hoge positieve karma dreigen te raken, worden plotseling naar beneden gedrukt. Volgens mij zijn het er maar een paar die dit doen, jammer dat deze niet reageren. Ook een uur wacht tijd (voor je weer kan klikken op karma) heeft niet gewerkt. Ik denk dat alle geboden oplossingen altijd wel door iemand als een slecht idee wordt bevonden. Jammer, maar ik denk dat we het zo moeten laten..

patrick_vdb

Inderdaad jammer, het idee was goed maar door verkeerd gebruik helaas niet meer representatief.

Mvrgr

Patrick

HJ

sorry voor de late reactie maar ik ben net terug van een maandje vakantie.
ik ben ook voor uit.
wat mij wel opvalt is dat hier alleen over de negatieve stemmen word gepraat terwijl ik persoonlijk het best irritant vind dat er een aantal gebruikers zijn die elkaar positieve stemmen gaven omdat ze ook positieve stemmen van hun kregen(dus ik krijg een stem van jou dus jij krijgt er een van mij)hierdoor vond ik de waarde van de karma niet echt zinvol.
de mensen met de 'beste' antwoorden hadden dan soms heel weinig positieve stemmen terwijl anderen juist veel stemmen hadden.
toch jammer dat het niet werkt.....
 

Spacebass

Quote....zijn die elkaar positieve stemmen gaven omdat ze ook positieve stemmen van hun kregen

Is wel gezellig hoor, goed voor de bonding en onderlinge sfeer. Das immers net zo belangrijk...weinig flameware hier...heerlijk is het niet!  ;D
Het spijt mij overigens dat ik jouw er nooit een gegeven heb! Misschien had ik je dan naar de "Postive Vibe" kant kunnen overhalen... maw positief zijn tegen elkaar..ook als het je niet bevalt wat iemand zegt of er een andere mening op na houd.

Jez... ik lijk wel een therapeut!!!  ;D
mmm toch meer sociaal werk gaan doen! Zoals Frank zegt: "Shoot!"....mijn roeping gemist!

Je hebt wel gelijk, dat het daar niet voor bedoeld was...!

HJ

Het spijt mij overigens dat ik jouw er nooit een gegeven heb! :o

ach,misschien had ik wat meer slimme antwoorden moeten geven? ;D

en ja,de gezelligheid is idd heel belangrijk.

Spacebass

Quoteach,misschien had ik wat meer slimme antwoorden moeten geven?

Geld waarschijlijk meer voor mij dan voor jouw!!!!  ;D

Ach zie het zo...in het echte leven worden wij al genoeg beoordeeld ...hier zitten we voor de fun en kruisbestuiving wat onze hobby betreft! Toch?

HJ