Beunky's stereo setje, update 19-11-2005, foto's van het rack, de Bow en de ASR

Started by beunky, February 27, 2005, 22:51:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

tiptop

Quote from: beunky on November 23, 2005, 20:18:17
Dan lijkt het me nog niet zo'n gek idee... maar probeer ook eens of je voor dat geld + de opbrengst van je huidige voorversterker niet een mooie(re) tweedehands processor kunt krijgen... het is maar een idee maar wellicht de moeite waard om te overwegen :)

Die heb ik nog geen jaar nu! En hij klinkt geweldig met mijn set op stereo! Die zelfde kwaliteit wil ik dus doorvoeren in surround. Ik heb een buizen eindversterker van audio Note en heb pas gezien dat deze weer geimporteert worden in NL. Misschien koop ik er daar nog twee van bij voor 4 xtra kanalen. Die kunnen ook mooi buiten de kast staan. Alleen even luisteren straks op de luidsprekers die ik wil aanschaffen of het een goede match is (Totem Staffs).

Hoe bevalt de Sonic Frontiers op dit moment? Je bent trouwens helemaal (goed) bezig met je set, he?! Een hele metamorfose zo te zien.
Kan je dan nog wel horen waar het verschil vandaan komt, tov je öude"set? Welke verandering voor welk verschil verantwoordelijk is bedoel ik.

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

beunky

Quote from: tiptop on November 24, 2005, 20:43:27
Die heb ik nog geen jaar nu! En hij klinkt geweldig met mijn set op stereo! Die zelfde kwaliteit wil ik dus doorvoeren in surround. Ik heb een buizen eindversterker van audio Note en heb pas gezien dat deze weer geimporteert worden in NL. Misschien koop ik er daar nog twee van bij voor 4 xtra kanalen. Die kunnen ook mooi buiten de kast staan. Alleen even luisteren straks op de luidsprekers die ik wil aanschaffen of het een goede match is (Totem Staffs).

Hoe bevalt de Sonic Frontiers op dit moment? Je bent trouwens helemaal (goed) bezig met je set, he?! Een hele metamorfose zo te zien.
Kan je dan nog wel horen waar het verschil vandaan komt, tov je öude"set? Welke verandering voor welk verschil verantwoordelijk is bedoel ik.

Ja hoor, ik doe één stap tegelijk ;) ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

oud_account_1

ff deze naar boven halen, volgens mij ben je nu ook bekend van de radio :)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Durk

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

oud_account_1

"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values


thur

Quote from: beunky on November 19, 2005, 12:20:46
De volgende...
Hier zien we wat foto's van mijn huidige opstelling en van de ASR Mini Basis :)




Waar het toch om gaat:

Zie ik daar bovenop het dooske met 'The Symphonies'?
Ik heb dat ook allemaal op elpee (zelfde uitvoeringen), maar deze 3 cedeetjes neem ik vaak mee in de auto als ik (zonder passagiers) een flink stuk moet karren.
(De Symphonic Dances zijn zoooooo mooi!)
En ... wat een duivelskunstenaar is dat toch, die Ashkenazy.

Moest ik even kwijt  :D

Groet.

tiptop

Volgens mij is hij zijn eigen topic een beetje vergeten. (in de drukte?) :sigh: :P
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.