mijn nieuwe ht.(na verhuizing)

Started by dvd-fan, January 22, 2006, 17:00:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dvd-fan

Na verhuizing en samen wonen is dit onze nieuwe ht.Het enige wat is mis is mijn donkere muur die in mijn appartement had. Apparatuur is hetzelfde gebleven, alleen is het spanscherm vervangen door een elektrisch rolscherm van Projecta.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Dracoplasm

Ziet er netjes uit, maar natuurlijk veeeel te weinig foto's   >:D

Erg mooie versterker trouwens!
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

dvd-fan

Nog wat foto's dan. Foto van projector met ISCO lens, van rear speakers en van hoe het in mijn oude stekkie was.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

squeek

hoi,

ziet er leuk uit, maar ben je niet bang dat je scherm gaat kromtrekken? hij hangt pal boven je verwarming, wat ik ervan weet is dit erg slecht voor zo'n scherm.





greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Bionica

Quote from: squeek on February  3, 2006, 19:28:38
hoi,

ziet er leuk uit, maar ben je niet bang dat je scherm gaat kromtrekken? hij hangt pal boven je verwarming, wat ik ervan weet is dit erg slecht voor zo'n scherm.



greetz

Persoonlijk denk ik dat de speakers ook niet blij zijn met de hitte van de verwarming
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Jean Pierre

Quote from: Bionica on February  5, 2006, 16:35:19
Persoonlijk denk ik dat de speakers ook niet blij zijn met de hitte van de verwarming

Speakers vallen volgens mij wel wat mee als de temperatuur beetje constant blijft en niet koud/warm wordt...
Mooie complete set trouwens!

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

SpeedyAndré

Wel vreemd ja, terwijl ik in allerlei topics oplossingen zoek om een scherm boven een radiator te ontzien, wordt hij hier gewoon opgehangen  ::)
Met name een rolscherm lijkt me gevoelig voor temperatuurwisselingen, al zie ik hier geen raam achter het scherm, wat de situatie wat minder 'ernstig' maakt :)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp